Autor |
Wiadomość |
ABW993
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: ASB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 31 Dołączył: 10 Paź 2016 Posty: 3 Skąd: Szczecin/Zielona Góra
|
Wysłany: 2016-10-11, 15:46 [D2 FL ALL
] Wymiana xenonów na zwykłe lampy - usuwanie ko
|
|
|
Wymieniłem w mojej A8 po dzwonie xenony na zwykłe lampy, bo akurat takie miałem. Problemem jest ciągle pokazująca się kontrolka poziomowania świateł. Czy da się ją wyłączyć w VAGu? I jeszcze jedno - światła świecą dość słabo. To wina żarówek czy może to być kwestia tego, że do xenonów szło inne napięcie? |
_________________ 4.2 Q
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-11, 16:00
|
|
|
Nie da się wyłaczyć tak łatwo. Slabe światło to juz wina samej soczewki bo na halogenowej żaowce zabiera sporo. DO tego sprawdź czy nie sa wypalone odbłysniki i czy nie są brudne lampy w środku.
Rewelacji i tak nie bedzie ale możesz w te lampy wsadzić hidy. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-10-11, 18:29
|
|
|
No niekoniecznie ze rewelacji nie bedzie. W mojej A4 mialem halogeny i swiecily tak jasno ze ludzie mysleli ze na dlugich jade
A jesli zwykle lampy maja silniczki to moze da rade podlaczyc je pod czujniki poziomowania kwestia tylko odpowiednego ulozenia pinow w kostce lampy, czy nie ? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-11, 18:31
|
|
|
Sa inne zupełnie silniczki. xenon ma tzw krokowca a zwykłe to zwykłe. U mnie halo świeciły tak że kot napłakał pomimo czystych i nie wypalonych lamp, to samo mam w C4 wiec nie ma co sie bwaić tylko sprawdzić stan lampy i ładowac hida. A najlepiej lampy ori xenony by działało jak trza. |
|
|
|
|
|
|
|
TommyA8L
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L
Wiek: 44 Dołączył: 10 Paź 2016 Posty: 245 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2016-10-11, 18:34 Re: Wymiana xenonów na zwykłe lampy - usuwanie ko
|
|
|
ABW993 napisał/a: | Wymieniłem w mojej A8 po dzwonie xenony na zwykłe lampy, bo akurat takie miałem. Problemem jest ciągle pokazująca się kontrolka poziomowania świateł. Czy da się ją wyłączyć w VAGu? I jeszcze jedno - światła świecą dość słabo. To wina żarówek czy może to być kwestia tego, że do xenonów szło inne napięcie? |
Swieca slabo bo xenony maja przewaznie 35W co przy 12V to jest ok 3A zas zwykle zarowki np H7 to moc 55W czyli potrzebujesz prad ok 5.5A. Zatem jak miales xenony oryginalnie to moze cos ogranicza max prad dostarczany do lamp.
W druga strone zapewne nie byloby problemu.
BTW: napiecie masz takie samo tj 12V, ktore dostarczasz teraz do H7 lub do przetwornicy xenonow. Zakladam, ze nie podlaczyles napiecia rzedu kV do tych zarowek zwyklych bo pewnie szybko by przestaly swiecic (H7 to byloby dla przetwornicy pewnie zwarciem);) |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-11, 18:36
|
|
|
Mozna to sprawdzic łatwo miernikiem. |
|
|
|
|
|
|
|
TommyA8L
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L
Wiek: 44 Dołączył: 10 Paź 2016 Posty: 245 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2016-10-11, 18:41
|
|
|
Apophis napisał/a: | Sa inne zupełnie silniczki. xenon ma tzw krokowca a zwykłe to zwykłe. U mnie halo świeciły tak że kot napłakał pomimo czystych i nie wypalonych lamp, to samo mam w C4 wiec nie ma co sie bwaić tylko sprawdzić stan lampy i ładowac hida. A najlepiej lampy ori xenony by działało jak trza. |
Dokladnie! temat w innym audi przerabialem. Skusilem sie na nowe xenony ale chinskie i oswietlaly niebo a nie droge. Ale szpanerskie byly. Potem ori xenony rozmontowalem i wyczyscielm klosze jaki i odblysniki regenerowalem i jest super.
Do D2 tylko org xenony bo auto pieknie wyglada! |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-10-11, 18:42
|
|
|
Ale to ze silniczek inny to nie ma znaczenia jesli podasz odpowiednio prad inaczej mowiac podlaczyc go odpowiednio w tyczce. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-11, 18:53
|
|
|
Nie bedzie tak działał i bedzie walił błedem to sensu dalej brak. Koszt xenonów ori nie jest wielki. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-10-11, 18:58
|
|
|
No nie tylko z 600-1000 za komplet.
A skad to wiemy ze dzialac nie bedzie? Ktos to testowal juz? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-11, 19:00
|
|
|
Zasadnicza różnica to taka że jak pisałem wyżej silniczki w xenonach działaja dynamicznie nie bedzie to działac na zwykłych tak samo. No i BŁAD bedzie.
no cena jak podałes nie zabija w końcu to ori xenony. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-10-11, 19:08
|
|
|
No fakt nie powala...zalezy kto co chce miec... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
iCAtronic
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2 + D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2015 Posty: 51 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-10-11, 19:09
|
|
|
Odepnij modul sterujacy poziomowaniem i blad zniknie. |
_________________ Elektronika samochodowa Wrocław
Aktywna ochrona komponentu - pomoc w usuwaniu zdalnie. |
|
|
|
|
ABW993
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: ASB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 31 Dołączył: 10 Paź 2016 Posty: 3 Skąd: Szczecin/Zielona Góra
|
Wysłany: 2016-10-12, 11:25
|
|
|
Dzięki, spróbuję! Ten moduł znajduje się za tapicerką słupka kierowcy czy pasażera? Bo są różne wersje na forum |
_________________ 4.2 Q
|
|
|
|
|
|
|
|
iCAtronic
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D2 + D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2015 Posty: 51 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-10-12, 20:38
|
|
|
Ja swój mam pod deska, bo tam sobie go dołożyłem Ale dzisiaj wyciągąłem troche gratów z polifta i był za słupkiem od strony pasażera. |
_________________ Elektronika samochodowa Wrocław
Aktywna ochrona komponentu - pomoc w usuwaniu zdalnie. |
|
|
|
|
|