|
Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-01-10, 10:36
|
|
|
Niestety właśnie taka to chyba jedyna słuszna... nic lepszego moim zdaniem nie znajdziesz (chyba że wymyślili coś nowego).
Ta powyżej spokojnie się zmieści, takie same miałem u siebie.
eloallxp napisał/a: | a co do xenonow to philipsa lub osram innych niż 4300 k to chyba ciężko a taki żarnik za 30 zł to popsuje zanim zaświeci |
O ile dobrze się orientuję to najbliższe światłu dziennemu jest xenon 5000K ale z punktu widzenia naszego prawa to tylko 4300K są legalne.
Wszystkie xenony powyżej 5000K wyglądają może fajnie (bajeranckie są takie 10000K-12000K) ale w przypadku xenonów efekt wizualny jest akurat odwrotnie proporcjonalny do ich skuteczności oświetlenia drogi... im więcej K tym gorzej oświetlają drogę i wszystko co na niej i dookoła jest. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2011-01-10, 11:07
|
|
|
FOSS napisał/a: | O ile dobrze się orientuję to najbliższe światłu dziennemu jest xenon 5000K ale z punktu widzenia naszego prawa to tylko 4300K są legalne. |
Nie do końca. Oko ludzkie przyzwyczajone jest do barw ciepłych, głównie ze względu na słońce. W przypadku xenonowych żarników są to te o barwie od 4000-4300K. Takie też montowano fabrycznie. Od pewnego czasu do nowych samochodów montuje się jednak żarniki o wyższej barwie, tj 5000-6000k. W polskim prawie nie ma nic a propos takiej temp barwy (wątpie by w ogole było coś na ten temat). Można powiedzieć, że 5000k jest barwą prawie idealnie białą, ale jak na razie spotkałem się tylko z jednymi żarnikami OSRAMa, które by jej odpowiadały. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
eloallxp
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 191 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2011-01-10, 12:43
|
|
|
FOSS,
Wydaje mi się że jak przeczyszcze klosze i pozycja dam ledy a drogowe te philipshy to będzie grac wszystko dobrze
dice111,
Co do xenonów to osobiście chciałem kupic 5000 k ale nie znalazlem a te chińskie to nawet nie myślę kupic |
_________________ Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
|
|
|
eloallxp
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 191 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2011-01-10, 14:42
|
|
|
najpierw pozakładam ledy i h7 a później się wezmę za xenonon
jak skończe to wstawie fotki co i jak wygląda |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |