Ogłoszenie 

Opony samochodowe Felgi Audi A8 opony width= Porównywarka OC mfind forum a8 zabezpieczenie samochodu przed kradzieżą Tarcze, hamulce
Opony
samochodowe
Felgi Audi A8
Opony samochodowe
Porównywarka OC
Sprawdzanie VIN
Niedźwiedź-LOCK
Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Zarywająca prawa wycieraczka  
Autor Wiadomość
bazzzyl 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 326
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-08-07, 11:24   [D2 FL ALL ] Zarywająca prawa wycieraczka

Borykam się z problemem zarywającej (przeskakującej) prawej wycieraczki.
Wycieraczki BOSCH TWIN 583S mam nowe, więc to nie ich wina.
Lewa nie zarywa, bo jest nowe ramię (kiedyś udało mi się zakupić okazyjnie nowe na Allegro).
Podejrzewam oczywiście sprężynę.
Zakupiłem inne używane ramię, ale wycieraczka nadal zarywa.
Wcześniej przeskakiwała na całej długości pióra (na starym ramieniu), na drugim ramieniu zarywa na końcu pióra (bliżej podszybia). Czy jest jakiś sposób na to (poprawa naciągu sprężyny) czy po prostu przełknąć to 250zł na ori wycieraczkę?
_________________

 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 464
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-08-07, 12:36   

Mam to samo tyle że z lewą. Nówki sztuki pióra. Zauważyłem że jak lekko odciągnę wycieraczkę podczas pracy, przestaje przeskakiwać. Może sprężynę trzeba by rozciągnąć trochę?
_________________
I`m the LPG master
 
 
bazzzyl 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 326
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-08-07, 12:45   

Raczej skurczyć :)

[ Dodano: 2016-08-08, 07:50 ]
Trochę się pobawiłem moim zapasowym ramieniem:

1. Podłożyłem kawałek żelastwa, tak żeby sprężyna była bardziej naciągnięta.
2. Dołożyłem 2 mocne gumki recepturki, żeby jeszcze poprawić naciąg. Gumki recepturki oczywiście nie są wieczne, ale w ten sposób będę wiedział, czy coś to daje :)
3. Nasmarowałem przegub.

Poszukałem w internetach i może być też tak, że trzeba odpowiednio odgiąć ramię wycieraczki, tak aby pióro idealnie leżało na szybie pod kątem prostym.
Jeśli zarywa przy ruchy w górę to odginamy w kierunku maski, jeśli zarywa przy ruchu w dół, to odginamy w kierunku dachu.
_________________

 
 
ernesto 



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 36
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3505
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-08-08, 09:21   

Cytat:
Jeśli zarywa przy ruchy w górę to odginamy w kierunku maski, jeśli zarywa przy ruchu w dół, to odginamy w kierunku dachu.


U mnie to nie pomogło
_________________
"Bad Boys For Live" A8Team Old Squad
...:Jedyny S-LINE:...

Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem.
mail: ernestoa8team@gmail.com
 
 
bazzzyl 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 326
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-08-08, 11:56   

Hmm, a mi to doginanie pomogło. Ewidentnie ramię miałem pod kątem mniejszym, jak 90* i idąc do góry wycieraczka podskakiwała.
_________________

 
 
ernesto 



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 36
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3505
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-08-08, 13:25   

U mnie podskakuje przy powrocie.
_________________
"Bad Boys For Live" A8Team Old Squad
...:Jedyny S-LINE:...

Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem.
mail: ernestoa8team@gmail.com
 
 
bazzzyl 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 326
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-08-08, 14:00   

Warunek jest taki, że pióra wycieraczek muszą być nowe.
W moim przypadku wycieraczka prawa zarywała do góry, więc stojąc po prawej stronie auta musiałem skręcić ramię wycieraczki przeciwnie do ruchu wskazówek zegara.
Najlepiej robić to w rękawiczkach roboczych ze zdjętym piórem.
Można wtedy sprawdzić, czy ramię przystaje prostopadle do szyby.

Tobie zarywa do dołu prawa czy lewa?
_________________

 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1803
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-08-24, 16:20   

kurde z wycieraczkami tez mialem przygode kupilem boscha za 150 zł i lewa nawet do szyby mi nie przylegała ...
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


regeneracja turbosprężarki opony samochodowe
Testy opon Porównywarka OC

| Forum Audi A6 i A7 | WRC POLSKA - Części do AUDI | WRC POLSKA - Zawieszenie pneumatyczne | Chodzen.pl - Dealer, Serwis Toyota | WRC POLSKA - Pompy wspomagania |