Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] Błąd Air Control Valve  
Autor Wiadomość
matii000 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 34
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-12-21, 18:05   [D2 preFL ALL ] Błąd Air Control Valve

Wyskoczył mi błąd Air Contol Valve (N212): Electrical Malfunction P1283, rozumiem że jest to przepustnica? Nic o takim błędzie nie znalazłem, co to może być, ostatnio zmieniałem sterownik silnika na s'kowy
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-21, 19:34   

to dodatkowy zaworek puszczający więcej powietrza niż krokowiec potrafi przy starcie




http://workshop-manuals.c...king/page_2530/
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-12-22, 08:45   

Jak zmieniles sterownik na S -kowy to pewnie AKH a tam jest system dodatkowego powietrza we wtryskiwaczach paliwa.
Ogolnie przy odlaczeniu systemu auto dalej pracuje poprawnie i tylko blad widocznny na kompie jest.
Po co zmieniales ten sterownik?Napewno koni od tego tobie nie przybylo.
 
 
matii000 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 34
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-12-22, 12:43   

Sterownik jest od ski ale prelifta ahc, to dobrze że nic nie zmieni tylko błąd wywala, bo mam go pod wtryskami od gazu. Jak na razie muszę odpuścić grzebanie. Sterownik jest z ski ale po wirusie w niemczech, po zmianie sterownika wiele to nie da ale po zmianie wtrysków przepływki dolotu już tak
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-12-22, 17:32   

Nie moze byc z AHC bo AHC wlasnie nie posiada wtryskiwaczy z powietrzem a AKH tak(normy Euro maja inne,AKH wyzsza)
Czy te zmiany dadza tobie wymierny efekt-watpie.Moze i na hamowni tak ale sadze ze gra niewarta zachodu.Pamietaj S-ka najbardziej rozni sie glowica,nie bez kozery amerykance mowia powerhead
 
 
matii000 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 34
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-12-24, 14:04   

Numer sterownika 4D0 907 558 F, silnik chętniej zapala obroty jałowe ustawione na 800obr/s odcinka na 7500obr/s. Przepływomierz mi wypluł 233mg/s potem chcę zmienić wtryski na eskowe i dolot eskowy
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1299
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-12-24, 14:21   

Mucholejkolator to testował już, założył wszytko od S-ki łącznie z głowicami i oprócz zwiększonego spalania, efektów większych nie zauważył.

4D0 907 558 F jest od silnika AKH. Spróbuj zmienić mu kodowanie z 05273 na 04273.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
matii000 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 34
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-12-24, 14:43   

W których blokach mam zmienić kodowanie i co to zmieni?
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1299
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-12-24, 14:56   

Najpierw 01-Engine, później Coding - 07, w pole Software coding wpisujesz 04273 jak nie masz ESP, lub 04373 jak masz ESP. Klikasz Do it. Wyłączasz i włączasz zapłon. Łączysz się ponownie ze sterownikiem silnika i sprawdzasz czy Software coding się zmieniło. Jak nie, to lipa i musisz żyć z błędem, albo zamontować sterownik od AHC.
05 na początku to jest kodowanie dla aut z wtryskiwaczami air shrouded, a 04 dla tych bez.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
matii000 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 34
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-12-24, 15:20   

Kodowanie jest i było takie jakie mówisz 04273
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1299
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-12-24, 15:36   

Spróbuj dla pewności zmienić to kodowanie, bo z tego co pamiętam, jak zakładałem do siebie sterownik z S6+, to kodowanie też widniało 04273, a się okazało, że w jakiś sposób zostało ono z seryjnego sterownika. I dopiero po próbie zmiany wskoczyło to, co miał nowy.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
matii000 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 34
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-12-24, 15:45   

I to uczyniłem wpisałem jeszcze raz ten kod, sterownik ma dodatkowo zrobiony wymienny chip i slot na zgranie map
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1299
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-12-24, 16:08   

To w takim razie nie wiem czemu masz ten błąd. W teorii go być nie powinno przy takim kodowaniu :/
_________________
Four rings to rule them all
 
 
matii000 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 34
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-12-25, 10:25   

Jeżeli chodzi o kodowanie wyskakuje mi jeszcze jeden błąd 18034 - powertrain data bus: Missing message from TCU 1626
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1299
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-12-25, 12:20   

matii000 napisał/a:
Jeżeli chodzi o kodowanie wyskakuje mi jeszcze jeden błąd 18034 - powertrain data bus: Missing message from TCU 1626

S8 były wypuszczane ze skrzyniami 5hp24. Komunikacja między ECU a sterownikiem skrzyni była realizowana tam po szynie CAN. Sterownik od skrzyni 4hp24 nie ma szyny CAN, więc nie potrafi się 'dogadać' z ECU od S8.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.