Wysłany: 2011-07-20, 17:54 [D2 preFL ALL
] Blok pomiarowy numer 10 i 11 sonda
podlaczylem jeszcze raz zeby zbadac te sondy i w bloku numer 11 wartosci sa ok pokazuje od 0,1 do 0,9v w zaleznosci jak wcisne gaz pracuje i jest ok
ale za to blok pomiarowy numer 10 jest cos nie tak pierwsze dwie kolumny pokazuje norme czyli przedzial od -14% do 9+% ale za to kolejne dwie czyli 3-4 rubryka jest juz nie tak ma byc przedział od -10% do 10+% a ja mam odpowiednio 14,1 % i 10,9% czyly zbyt bogata mieszanka
moze to byc spowodwane przepływomierzem, nieszczelnościa w dolocie ,cos z ukladem paliwowwym i cos z układem odpowietrzenia zbiornika paliwa
przepłwyke podmienilem i jest dalej to samo wartosci te same , dodam ze ostatnio pojawiły mi sie klopoty z poziomem paliwa mimo pelnego zbiornika czasami pokazuje 3/4 a czasami pelny zbiornik tak sobie skacze jak mu sie chce
autko na gazie chodzi bardzo dobrze tak mi sie wydaje na benzynie ciagnie do konca wiec gdyby pompa nie dawala odpowiedniego cisnienia paliwa raczej by sie dławicl przy 6tys obrotow jedynie na wolnych obrotach czuje minimalne wibracje jakby niedopalał na jeden cylinder czy cos takiego przelacze na gaz i chodzi ok bez wibracji ( czuc tak lekko na plecach )
moze wiecie jaka moze byc przyczyna?
[ Dodano: 2011-07-28, 17:40 ]
przyczyna złej pracy i zlych parametrow znalejziona okazalo sie głupia grucha ktora steruje klapami w kolektorze ta z przodu silnika te ciegno wyrwalo sie i nie bylo wogole sterowania skleilem to podlaczylem i wszystkei parametry wrocily do normy auto smiga idelanie i na wolnych obrotach juz nic jej nie dolega...... teraz musze poiszukac takiej nowej gruchy albop uzywanej bo nie lubie miec poklejonych czesci w aucie:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum