Autor |
Wiadomość |
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2014-10-22, 17:16
|
|
|
Witam mam ten sam problem tylko w D3 jak pociągnę manetkę do siebie to długie są ale jak przełącze od siebie żeby włączyć długie to się nie zapalają wiem że to wina manetko bo miałem tak kiedyś w A6 i wymieniałem manetkę. Tylko żeby to zrobić trzeba zdjąć Airbaga i kierownicę, czy jak odłączę poduszkę bez odłączania akumulatora to nie będzie odpału przy ponownym podłączeniu jeśli zapłon nie będzie włączony ???, pytam bo nie chcę odłączać akumulatora żeby później nie przeprowadzać adaptacji ? |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
|
|
|
sebek1195
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: sebastian
Jeżdzę: a8 d2,nsr125
Wiek: 29 Dołączył: 30 Lip 2014 Posty: 41 Skąd: ostrowiec sw
|
Wysłany: 2014-10-22, 17:26
|
|
|
Ogród-Lca, Jak odłączysz akumulator to pozbędziesz napięcia wszystko. Znaczy się komp nie powinien zarejestrować błędu że jest coś nie tak.
W D2 lepiej zdjąć klemy by zdjąć kierownicę ale co do D3 hmm. Ja bym zdejmował przy takiej operacji |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
sebek1195
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: sebastian
Jeżdzę: a8 d2,nsr125
Wiek: 29 Dołączył: 30 Lip 2014 Posty: 41 Skąd: ostrowiec sw
|
Wysłany: 2014-10-23, 12:37
|
|
|
tutenhamon, musisz dostać się do manetki dobrze ją przejrzeć. Może obędzie się bez wymiany na nową. Przed operacją zdejmij klemy z akumulatora by nie nałapał błędów. |
|
|
|
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2014-10-23, 14:41
|
|
|
sebek1195 napisał/a: | tutenhamon, musisz dostać się do manetki dobrze ją przejrzeć. Może obędzie się bez wymiany na nową. Przed operacją zdejmij klemy z akumulatora by nie nałapał błędów. |
Nie złapie. Zdejmowałem nie dawno kiere ( wymiana calego licznika z nowym fisem ) bez odpinania aku i nie załapał żadnych błędów.
Adaptacja po dołączeniu aku jest wkur.iajaca
Nawiasem mówiąc, mam ten sam problem z manetką, na stałe długie ni hu hu, ale mrugać mruga długimi |
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2014-10-23, 14:52
|
|
|
A zdejmował ktoś kierownicę w D3 bez odpinania aku ? |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
|
|
|
sebek1195
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: sebastian
Jeżdzę: a8 d2,nsr125
Wiek: 29 Dołączył: 30 Lip 2014 Posty: 41 Skąd: ostrowiec sw
|
Wysłany: 2014-10-23, 18:58
|
|
|
stillbadboy napisał/a: | adaptacja po dolaczeniu aku jest wkur.iajaca |
Jaką adaptacje? W przedliftach D2? |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-10-24, 21:12
|
|
|
sebek1195 napisał/a: | stillbadboy napisał/a: | adaptacja po dolaczeniu aku jest wkur.iajaca |
Jaką adaptacje? W przedliftach D2? |
Zgadzam się
Ja jak robiłem kostkę stacyjki i przy demontażu Krzychu22.p1i polecił mi odpięcia aku przed całą operacją która wymagała zdjęcia kiery. Za co mu serdecznie dziękuję bo zawsze dobrze doradzi. Zgodnie z jego zalecaniami tak uczyniłem i nic się nie stało. Nawet po ponownym podpięciu VAG-a zego błędów i nie musiałem żadnej adaptacji robić.
Adaptacje a i owszem ale w FL-ach gdzie przepustnica nie jest już na linkę. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-24, 21:14
|
|
|
Po odpieciu AKU w D2 to się chyba robi adaptacje radia jedynie bo stacje pouciekają. Odpinałem kiedyś w FL i nic nie trza było robić. Szkoła odpinania do byle czego jest dobra bo zawsze brak prądu nie przysporzy tyle kłopotu co jakiś jego chwilowy nadmiar(przepięcie itp) |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-10-24, 21:38
|
|
|
Apophis, U mnie jest ori i jedynie trzeba wklepać kod. Stacje chyba zapisywane są na stałe. Ale to już inna śpiewka. Dobrze piszesz, lepiej odpiąć, Ja zawsze miałem lęki że podczas odpinania czy wpinania kiery nagle wybucha poduszka. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-10-24, 21:41
|
|
|
Apophis napisał/a: | Po odpieciu AKU w D2 to się chyba robi adaptacje radia jedynie bo stacje pouciekają. |
Pilot centralnego też |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-24, 21:49
|
|
|
karol208 napisał/a: | Pilot centralnego też | Fakt o ile ma się ori sterownik.
Erni ja nie mam ori radia więc zegarek i stacje oraz bassy musze kodować |
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2014-10-25, 00:30
|
|
|
Koledzy ktoś z D3 może coś podpowie ? |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
|
|
|
|