Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] Centralny zamek nie działa:-(  
Autor Wiadomość
Tomek_1988 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: ZF 5HP24A DSL Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 17
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-19, 21:01   [D2 preFL ALL ] Centralny zamek nie działa:-(

Witam,
Panowie czy moglibyście mi pomóc w diagnozie i rozwiązaniu problemu niedziałającego centralnego zamka.
Opis sytuacji:
Zamykając samochód z pilota auto jak zwykle lekkim trąbnięciem informuje, że zostało zamknięte, uzbraja się alarm natomiast drzwi się nie blokują. Guziki w drzwiach się nie chowają a drzwi pozostają niezamknięte. Mimo tego alarm działa bo po pociągnięciu za klamkę drzwi się otwierają a alarm zaczyna "wyć".
Nie słychać też tej pompki od zamka, którą zawsze było słychać jak się zamykało lub otwierało samochód.
Co więcej jak ręcznie pozamykam wszystkie drzwi (wciskając guziki palcem) i potem otwieram drzwi kierowcy z kluczyka to pozostałe drzwi się nie otwierają.

Moje podejrzenie pada na tą pompkę od zamka ale po to mamy forum żeby dzielić się wiedzą więc proszę podpowiedzcie czy to na pewno to i co z tym zrobić.
Jakoś się to da zregenerować??

Z góry dzięki za pomoc
_________________
Pozdr
Tomek_
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-11-19, 21:03   

może bezpiecznik od pompki padł , albo pompka się spaliła :-/
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2011-11-19, 21:35   

Tak jak pisze mdamian, sprawdź bezpieczniki,to chyba będzie pierwszy rząd od dołu,pierwszy z prawej...jak nie bezpiecznik to pewnie pompka,ale na szczęście nie jest droga http://allegro.pl/pompka-...1944154354.html

drzwi się nie zamykają,a bagażnik :?:
_________________
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-11-19, 21:40   

tomi26, obstawiam że też się nie zamyka , ponieważ bagażnik jest na powietrze zamykany a drzwi chyba elektrycznie :-/
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2011-11-19, 21:44   

no własnie elektrycznie to jest,ale chyba w nowszych,u nas jeszcze pneumatyka.
Np,w a6 c5 z 97 jest już elektrycznie,jakiś czas temu grzebaliśmy przy tym u kumpla w aucie.
_________________
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D
 
 
Tomek_1988 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: ZF 5HP24A DSL Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 17
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-20, 00:05   

Dzięki panowie za odpowiedzi :-)
Tak jak piszecie w pierwszej kolejności sprawdzę bezpieczniki a jeżeli to nie to, to całe szczęście nie jest to jakiś rujnujący wydatek ta pompka.

A bagażnik macie rację - też się nie zamyka

[ Dodano: 2011-11-20, 15:14 ]
Panowie czy miał ktoś do czynienia już z tą pomką???
Sprawdziłem bezpieczniki i są OK. Co więcej jak siedzę w samochodzie i zamknę go z pilota to słychać jak z tyłu w okolicach bagażnika coś charakterystycznie "buczy" przez chwilę. Jak otworzę z pilota to nuczy ponownie więc obstawiam że to owa pompka.
Stąd moje pytanie: czy do niej dochodzą jakieś wężyki czy inne rzeczy, które mogły by się samoczynnie (np. pod wpływem drgań) odłączyć???
Dalej - jak się do tej pomki dostać? gdzie ona dokładnie jest umieszczona??
Pytam bo niechciałbym kupić drugiej a przy wymianie okazało by się że to tylko jakiś wężyk się odłączył

[ Dodano: 2011-11-20, 21:58 ]
Come on panowie... podpowie ktoś coś mądrego czy chcecie skazać mnie na szukanie po omacku gdzie jest pompka od zamka??? albo co gorsza wizytę w warsztacie...

Nikt nie wie gdzie jest pompka do zamka i jak się do niej dobrać czy tylko nikomu nie chce się napisać kilku zdań??? ;-)
_________________
Pozdr
Tomek_
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2011-11-21, 08:21   

pompka jest w lewym tylnym błotniku,otwierasz lewa klapkę w bagażniku (tam gdzie jest zmieniarka) następnie musisz zdemontować osłonę prawej strony bagażnika i ukażą się kolorowe przewody powietrzne idące do pompki od centralnego

ile sekund mruczy ta pompka po próbie zamknięcia?
 
 
Tomek_1988 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: ZF 5HP24A DSL Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 17
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-21, 08:26   

Dzięki za poradę.
Nie mierzyłem ale na szacuję że jest to jakieś 20 sekund
_________________
Pozdr
Tomek_
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2011-11-21, 09:34   

to jak mruczy tak długo to na 99% masz gdzies nieszczelnosć w układzie cisnienia/podcisnienia
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2011-11-21, 10:04   

Jeżeli ponad 20 sek. to masz dwie możliwości.

1. nieszczelność na przewodach pneumatyki (podmuchać, zobaczyć czy gdzieś jest przerwa)

2. Padnięta pompka, dokładniej wirnik pompy.



_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Tomek_1988 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: ZF 5HP24A DSL Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 17
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-21, 17:40   

Dzięki panowie :-)
Na takie odpowiedzi liczyłem. W najbliższym czasie dobiorę się do tej pomki i zdam relację co odkryłem.

Pozdrawiam

[ Dodano: 2011-11-25, 23:48 ]
Wracam do tematu.
Dobrałem się do pompki. Sytuacja jest taka jak na zdjęciach markap750. "śmigło" od silniczka jest u mnie w kilku kawałkach.
Stąd moje pytanie:
Jaka może być przyczyna takiego stanu rzeczy??

I kolejne:
Czy trzeba wymieniać całą pomkę czy da się samo śmigło?? Jeżeli da się samo śmigło to skąd takowe wziąć??

[ Dodano: 2011-11-30, 01:27 ]
No i OK central zamek działa :-)
Pompka wymieniona <-- dzięki tomek87g ;-)
_________________
Pozdr
Tomek_
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.