Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 LPG ] rozebranie zaworu servotronic  
Autor Wiadomość
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-08-14, 17:22   [S8 D2 98 LPG ] rozebranie zaworu servotronic

Witajcie. Macie może wiedzę jak rozebrać zawór? Kable kruszą się w palcach i jest zwarcie więc muszę je wymienić.
_________________
I`m the LPG master
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-08-14, 18:00   

2 dłuższe śrubki na pokrywce trzymają servo do magla, 2 mniejsze przytwierdzają pokrywkę do zaworka. Potrzebujesz 2 oringi, są one calowe i na necie znajdziesz spokojnie. Ten pod pokrywką nie ma wymiaru w katalogu więc lepiej go nie uszkodzić. W środku jest talerzyk, iglica i broń boże coś zgubić albo zabrudzić bo będzie po zabawie. Nie wiem jak ten przewodzik zreperujesz ale nie widziałem za bardzo dostępu do jego początku (nie rozbierałem aż tak daleko bo mam go sprawnego)
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-14, 19:13   

Jak skorodował to nie rozbierze się juz bez szkód.
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2016-08-15, 19:53   

Mnie sie nie udalo rozebrac tego dziadostwa - do konca. Kabelek mi sie upitolił przy samej du..., i porozkreceniu to nie ma nawet dostepu zeby cosik polutowac - szkoda roboty.
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-08-21, 14:42   

Ja zalutowałem ale nie słyszę aby zawór działał. Jeśli odkręcę jeną śrubkę torx, tam gdzie wchodzi on do magla i ukaże mi się iglica, to czy powinna ona pracować góra-dół? I pod jakim bezpiecznym napięciu sprawdzać zawór??
_________________
I`m the LPG master
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-08-21, 19:35   

Jak dobrze pamiętam to 6V - pod takim napięciem działa zawór
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-08-21, 19:52   

Przy 6V pobiera powyżej 3A. Mechanik mi mówił, że sprawdzał zawór pod 12V. Ciekawe czy jeszcze coś z tego będzie.

[ Dodano: 2016-11-20, 18:53 ]
Dzisiaj dobrałem się do wtyczki servotronica i zbadałem multimetrem zwarcie. Okazao się że na zamorze jest zwarcie. Tak ma być? Na yjściu z wtyczki zasilającej jest 13V.
_________________
I`m the LPG master
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-11-24, 10:29   

Jak sprawdzałeś zwarcie? Tam powinno być 6-12 omów (może nawet nieco mniej).
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-11-24, 10:56   

Wpiąłem W + i - wtyczki multimetr na pozycji sprawdzania zwarcia.
_________________
I`m the LPG master
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-11-24, 11:10   

To ta pozycja z piszczeniem? Jeśli tak, to nie jest dobra metoda - piszczyk działa nawet przy kilkunastu omach. Sprawdź na zakresie pomiaru rezystancji (najniższym). No i wpinałeś się w czujnik, a nie we wtyczkę?
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-24, 13:48   

rzadko kiedy pada tam cewka raczej problemem są własnie upalające się
kable... życzę szcześcia w naprawie.... gwarancji nie ma że zadziała
a ponowne wyciąganie magla w d2 po to zeby coś po pary tygodniach poprawić
to jak ktos się dobierał do magla to wie ile to roboty....
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-11-24, 13:56   

To samo bez zaglądania pod auto można pomierzyć (piny 2 i 5) w skrzynce z przekaźnikami w nogach pasażera.

A48-0022.png
Plik ściągnięto 6401 raz(y) 27,75 KB

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.