Autor |
Wiadomość |
kamilson
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 16 Wrz 2012 Posty: 58 Skąd: Tomaszów Maz
|
Wysłany: 2012-12-07, 20:58 [D2 preFL ALL
] dodatkowy pilot
|
|
|
Hej czy ma ktoś z Was taki dodatkowy pilot (brązowy)czyzbym miał jakas inny sterownik od centralnego :?: bo ja mam i musze nim otwierać i zamykać auto.
[ Dodano: 2012-12-07, 21:00 ]
przepraszam i prosze moderratorów o przeniesienie jeśli nie ten dział |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Rafko
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7Q
Skrzynia: 5HP19 CJT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Sty 2012 Posty: 16 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 2012-12-07, 22:33
|
|
|
poszukaj o programowaniu kluczyka i zaprogramuj sobie ten normalny to dodatkowy będzie nie potrzebny. Chyba że immo nie będzie sie zgadzać i dlatego jest dodatkowy |
|
|
|
|
|
|
|
jacek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 286 Skąd: Kujawsko - Pomorskie
|
Wysłany: 2012-12-07, 22:34
|
|
|
Napweno nie jest to orginalne wyposażenie , masz dokładany alarm lub tylko centralny zamek . Może dlatego że jakiś moduł umarł ( cantralnego lub komfortu). |
|
|
|
|
kamilson
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 16 Wrz 2012 Posty: 58 Skąd: Tomaszów Maz
|
Wysłany: 2012-12-08, 12:55
|
|
|
co do modułów to komfortu w przed liftach podobno niema a z centralnym wogóle nie moge sie połączyć vagiem
[ Dodano: 2012-12-08, 13:00 ]
podpowie ktos gdzie tan moduł powinien byc |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1299 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-12-08, 15:28
|
|
|
Masz na słupku środkowym od zewnątrz, między szybami czujnik podczerwieni (taki mały czarny prostokącik)? |
|
|
|
|
kamilson
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 16 Wrz 2012 Posty: 58 Skąd: Tomaszów Maz
|
Wysłany: 2012-12-08, 18:35
|
|
|
podczerwien mam, a tym pilotem moge otwierac z 15-20 m auto |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
kamilson
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 16 Wrz 2012 Posty: 58 Skąd: Tomaszów Maz
|
Wysłany: 2012-12-08, 22:14
|
|
|
robertas, a mogłbys bardziej to jakos szczegołowo napisac jak to ma wygladać jakis link do aukcji czy coś,ogólnie nie mam zastrzeżeń do tego ale fajnie było by otwierac tylko za pomoca kluczyka czy jest to mozliwe bez rozebrania pół auta ? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2012-12-08, 22:26
|
|
|
kamilson, ogolnie jest tak ze jak jest podczerwien...to nie ma kluczyka scyzoryka...ten typ wszedl juz w poliftach i scyzoryk( kluczyk grot chowany) jest juz na fale radiowe... jesli masz dokladany alarm a tak jest na 99% to bedzie gdzies w aucie cala centralka, ale gdzie to CI nie powiem dokladnie, pewno gdzies pod deska rozdzielcza, jedyne wyjscie to zamienic ta centralke na jakas z tych chinskich wyrobow, do ktorej sa scyzoryki... a jesli chodzi o jakis przyklad.... chocby takie cos...
http://allegro.pl/alarm-s...2814271171.html |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
kamilson
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 16 Wrz 2012 Posty: 58 Skąd: Tomaszów Maz
|
Wysłany: 2012-12-08, 22:33
|
|
|
heh własnie miałem podawac ten link czy to bedzie pasowało, ciekawe czy pasowało by to plug&play ? ale najbierw trzeba znaleść obecny sterownik :roll: |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
klesk1986
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 38 Skąd: Kluczbork / Olesno
|
Wysłany: 2012-12-08, 22:56
|
|
|
Kilka uwag ode mnie:
- Nie polecam montowania chińszczyzny, a tym bardziej chińskich scyzoryków, raz, że są tandetne w wyglądzie to jeszcze w wykonaniu. Średnio po roku, może dwóch mechanizm grotu jest rozklekotany i nie działa. Nie wspomnę już o braku trzymania wymiarów przez chińskie groty oraz materiał z jakiego są wykonane (zamiast jakiegoś stopu mosiądzu jest stal). Jeżeli z kolei będziesz chciał przełożyć oryginalny grot do chińczyka to trzeba go odpowiednio spiłować, czego efektem będzie, że będzie pasował tylko do chińszczyzny.
- Jeżeli do auta masz oryginalny scyzoryk to zgaduję, że jest w aucie również do niego centralka. Najprawdopodobniej poprzednik miał z nim problem i łatwiej mu było założyć chińczyka. Proponuję abyś sprawdził czy oryginalny pilot działa (niektóre punkty usługowe mają przyrządy do sprawdzania pilotów czy nadają) i jeżeli tak to spróbować go przyuczyć do samochodu - myślę, że procedurę gdzieś znajdziesz na forum.
PS. Na co dzień dorabiam klucze tak więc temat dość nieźle znam.
W pierwszej kolejności należy odwiedzić ten dział http://www.a8team.pl/przy...,2310.htm#99683
Simone331 |
|
|
|
|
kamilson
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 16 Wrz 2012 Posty: 58 Skąd: Tomaszów Maz
|
Wysłany: 2012-12-08, 23:47
|
|
|
klesk1986, ogolnie scyzoryk "działa" tzn dioda swieci i mam takze drugi kluczyk z jednym przyciskiem a wiesz moze gdzie w tych autach znajdowały sie seryjne centralki? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
klesk1986
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 38 Skąd: Kluczbork / Olesno
|
Wysłany: 2012-12-09, 00:05
|
|
|
kamilson napisał/a: | klesk1986, ogolnie scyzoryk "działa" tzn dioda swieci i mam takze drugi kluczyk z jednym przyciskiem a wiesz moze gdzie w tych autach znajdowały sie seryjne centralki? |
Sterownik bodajże jest w pompie centralnego zamka (powiem szczerze, że niezbyt pamiętam). Odnośnie kluczyków to trochę dziwna sprawa. Jeżeli masz kluczyk z jednym przyciskiem to są dwie opcje :
- jest to przycisk od podświetlenia i kluczyk nie ma pilota (w środku jest tylko żarówka i bateria 625A)
- jest to pilot na podczerwień (w środku 4 baterie LR44 i płytka elektroniczna) i znaczy to, że coś jest pokręcone (w jednym aucie nie może być sterowania podczerwienią i radiowo)
Rodzaj sterownika można sprawdzić VAG'iem - szczegóły znajdziesz gdzieś na forum. |
|
|
|
|
kamilson
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 16 Wrz 2012 Posty: 58 Skąd: Tomaszów Maz
|
Wysłany: 2012-12-09, 00:18
|
|
|
podejrzewam ze było radiowe poniewaz mam na słupkach "odbiorniki"widze ze musze zostawic to narazie w spokoju do poki działa bo sam raczej do tego nie dojde |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-12-09, 00:25
|
|
|
kamilson napisał/a: | podejrzewam ze było radiowe poniewaz mam na słupkach "odbiorniki" | Masz irde w słupkach raczej a to nie sa odbiorniki radiowe |
|
|
|
|
|