Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] Montaż tempomatu.  
Autor Wiadomość
kociol878 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 73
Skąd: Leśna
Wysłany: 2014-12-21, 15:35   

Mógł by ktoś wrzucić zdjęcie zamontowanej pompki tempomatu? Wszystkie elementy jakie montowałem miały przygotowane miejsce a tam gdzie ma iść pompka nie widzę nic żadnych otworów.
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-12-21, 18:05   

A masz uchwyt pompki? Go się przykręca do uchwytu zbiorniczka płynu wspomagania i dopiero do niego pompkę.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
kociol878 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 73
Skąd: Leśna
Wysłany: 2014-12-23, 16:28   

I już wszystko jasne. Nie mam uchwytu. Dzieki za pomoc.
 
 
kociol878 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 73
Skąd: Leśna
Wysłany: 2014-12-25, 09:58   

Jestem już blisko podłączenia instalacji tempomatu ale mam parę pytań odnośnie schematu elektrycznego. Któryś z użytkowników wrzucił cały schemat elektryczne do D2 przed liftem i na nim się opieram.
1. Pytanie o masę na schemacie zaznaczone jako E104 Earth connection, in dash panel wiring hardness (near relay point). Ma znaczenie czy się wepnę do jakiejś już poprowadzonej masy czy zrobie swój punkt?
2. Połączenia typu A18, Z40 A27 które to wtyczki?
3. F125 multi-function switch. Nie mam takiego (jeśli chodzi o przyciski przy kierownicy).
Ostatnio zmieniony przez kociol878 2014-12-25, 15:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-12-25, 12:31   

1. Różnie bywa, ale generalnie nie powinno być problemów jak się podepniesz do już istniejącej masy.
2. To nie wtyczki, to miejsca w których zbiegają się kable z takim samym sygnałem. Czyli np. masz 10 kabli z +12V ściśniętych razem metalową opaską. -> http://www.a8team.pl/d2-f...mpomat&start=30
3. To wybierak zmiany biegów.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
kociol878 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 73
Skąd: Leśna
Wysłany: 2015-03-15, 17:41   

Ktoś wie gzie się znajduje A27. Widziałem zdjęcie wiązki ale to raczej z polifta. Czy znajduje się w puszcze co ECU i sterownik skrzynie (osobiście nic tam nie znalazłem) czy już od strony kabiny (tam natomiast kabli jest milion zaklejonych taśmą). Jak ktoś mógł dokładnie opisać gdzie to jest był bym wdzięczny. do pozostałych złączy na razie nie doszedłem.
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2015-03-15, 19:09   

podaj mejla na pw to Ci wysle schemat calosci. A27 jest gdzies w wiazce miedzy sterownikiem tempomatu a bezpiecznikami a dokladniej pomiedzy sterownikiem a kostka czarną(są dwie po drodze jedna w puszcze z ecu a druga nad puszka z bezpiecznikami pod wykladziną i jest raczej ta do ktorej dochodzi ten kabel.
rozkminilem juz ten cały tempomat bo nie dzialal i sie troche nagrzebalem w kablach wiec jak cos to pytaj.

podlaczyłes sie juz pod sterownik skrzyni czarno zółtym i manetke czarno białym bo ja nie mam tam napiecia a to jest zasilanie sterownika temp. na krótko juz dziala.
 
 
kociol878 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 73
Skąd: Leśna
Wysłany: 2015-03-15, 20:09   

Dopiero dzisiaj zacząłem podłączać instalacje i zdążyłem tylko podłączyć pompkę i manetkę do sterownika.
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-03-16, 20:16   

hipcio napisał/a:
podlaczyłes sie juz pod sterownik skrzyni czarno zółtym i manetke czarno białym bo ja nie mam tam napiecia a to jest zasilanie sterownika temp. na krótko juz dziala.

hipcio, sprawdź czy masz w ogóle kabel od bezpiecznika (S6) 1 pinu brązowej kostki (T6e/1) na podszybiu. U mnie właśnie go brakowało, pomimo, że kabel od zasilania do bezpiecznika był i dalej od brązowej kostki do sterownika skrzyni też.
Sterownik skrzyni (przynajmniej w przypadku 4hp) zdaje się daje napięcie na czarno-biały kabel do manetki dopiero po przekroczeniu 30/40km/h (nie pamiętam dokładnie).

kociol878, A27 jest pod deską w kabinie. Ja odpuściłem prucie tam izolacji i wpiąłem się w biało-niebieski kabel przy kostce sterownika silnika.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.