Autor |
Wiadomość |
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-06-02, 15:48
|
|
|
Ale co znaczy "odpowiednio ustawić"? Wykręcam bolec, żeby miał prawie kontakt z pedałem hamulca i chyba to wszystko? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-06-02, 21:42
|
|
|
Jeśli dobrze pamiętam to febi. |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-06-02, 23:22
|
|
|
Może i średnia, ale przelatałem na nim niecały 1000km, więc chyba aż tak kiepski nie jest... |
|
|
|
|
mlody1206
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lis 2015 Posty: 83 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 2017-06-06, 19:18
|
|
|
Czujniki ustawiłem tak że jak pedał jest luzem (tzn. nie wciśnięty) to grzybek tego czujnika ma być mniej więcej 1-2mm od tej nagwintowanej tulejki. Nie potrafię lepiej wytłumaczyć jak coś to przy okazji mogę foto zrobić co i jak ale to dopiero gdzieś w sobotę. |
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-06-07, 07:27
|
|
|
Temat chyba rozwiazany.
Doładowałem aku i już nie krzyczy. Aku pokazywał 12V, wiec rozładowany, dobiłem go do 12,9V.Od razu zaczął lepiej kręcić przy rozruchu.
Dziwi mnie tylko, dlaczego nie piszczał właśnie podczas odpalania, a dopiero po wrzuceniu D. No i w końcu aku ma swoją kontrolkę, która też się nie zapalała.
Wychodzi na to, że napięcie było jeszcze na tyle duże, żeby nie reagowała kontrolka aku, ale na tyle małe, żeby któryś z systemów miał problem. |
|
|
|
|
mlody1206
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lis 2015 Posty: 83 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 2017-06-07, 17:52
|
|
|
Może alternator nie doładowuje. Sprawdził bym napięcie jakie z alternatora wychodzi. Może regulator już klęka. |
|
|
|
|
|
|
|
Chris
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016 Posty: 233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-06-07, 20:06
|
|
|
Nie sądze... W zimie zarżnąłem akumulator i od tego czasu go porządnie nie doładowałem... A rzadko też jeżdżę to nie miał się kiedy doładować. |
|
|
|
|
|