Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] Panela środkowy i klimatronik z FL do preF  
Autor Wiadomość
Grzehuu 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 54
Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 59
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2011-01-24, 20:01   [D2 preFL ALL ] Panela środkowy i klimatronik z FL do preF

witam szanownych Kolegów.. mam pytanko.
Na wiosnę planuję wymianę całego panela środkowego na poliftowy z naviplus i z nowym klimatronikiem... pewnie niejeden z Was dokonywał już takiej rezanki, więc mam pytanie czy kostki przedliftowe pasują do polifta?.. a jak nie to czy dużo jest zabawy żeby to wszystko działało jak należy?
I czy jest coś o czym trzeba wiedzieć ( a wyjdzie zawsze ) w trakcie przekładki ???
 
 
dzidzia 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 160
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2011-01-24, 20:14   

Wg mnie koszty gratów i przeróbki instalacji mogą cie przerosnąć, inne wtyczki, inne sterowanie inny przód i to co pod spodem czyli pod drewnem.

Gdyby to było takie proste to wszyscy by mieli przerobiony ten panel, Jest to do zrobienia, ale na pewno nie w jeden dzień no chyba ze ktoś tu rzuci jakiegoś gotowca co gdzie jak wpiąć, w co bardzo wątpię bo już dawno by to wisiało na forum lub audipages.

jak zalezy ci na navi, tv, playstation, kamerze cofania zainwestuj w pożądne radio 1din z wyjeżdżającym ekranem dotykowym 7 cali np Alpine iva d106 lub pioneer avh 5200bt

Jeśli nie masz składu części czytaj anglika lub rozbitka na posesji i chcesz kupować graty z alledrogo poklei co będzie brakować, a potem opłacać elektryka który to ogarnie, oszczędź sobie nerwów i kup porządne radio
_________________
quattro rulez
V8 no free rides, gas or ass!

http://www.motostat.pl/user-vehicles/15571
 
 
Grzehuu 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 54
Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 59
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2011-01-24, 20:51   

dzidzia napisał/a:

jak zalezy ci na navi, tv, playstation, kamerze cofania zainwestuj w pożądne radio 1din z wyjeżdżającym ekranem dotykowym 7 cali

Qrcza szkoda, że nie wrzuciłem tego tematu tydzień wcześniej.. a tak to prawie musztarda po obiedzie... graty mam już prawie w komplecie, czyli kosz, naviplus, klimatronik, przyciski... czekam jeszcze na ramkę drewnianą ... załatwiłem też wszystkie (7) poliftowe kratki (na led-ach)... co do podłączenia będzie pewnie trochę zabawy... ale mam przyjaciela-magika, speca od audi (chyba najlepszego w elektryce i elektronice audi) na Dolnym Śląsku.. bo zjeżdzają do niego ludkowie praktycznie z całej Polski.. więc temat ogarnie (mam nadzieję) :)
Koszt gratów ok 2k pln, pomoc przyjaciela ..bezcenna :)
 
 
BiLu 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 229
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-24, 21:29   

Jedyny problem to pinologia - bez tego robienie kabelkologii na pichotę to mozolne rezanko.
_________________

 
 
Grzehuu 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 54
Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 59
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2011-01-24, 21:52   

BiLu napisał/a:
Jedyny problem to pinologia - bez tego robienie kabelkologii na pichotę to mozolne rezanko.

Jak się tylko wezmę do roboty, to postaram się wszystko udokumentować fotkami, tak żeby następny rezający miał trochę lżej :)
pinologia i kabelkologia to domena mojego przyjaciela..po 40 człowiek robi się bardziej cierpliwy, więc przy odrobinie samozaparcia powinniśmy dać radę, o czym nie omieszkam powiadomić na forum :)
pozdrówka dla rezaczy :)
 
 
kreluss 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 32
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 15
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2011-01-31, 11:11   

włączę się do dyskusji, taż chcę przerobić panel środkowy na poliftingowy. Więc co muszę zakupić na początek aby to miało ręce i nogi?? Znalazłem jedną audice w całości bitą to powykręcam co potrzeba.
 
 
Klimass1 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 387
Skąd: Syców
Wysłany: 2011-07-12, 00:21   

:) nigdy te tematy chyba nie będą dokończone
_________________
Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków?
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-07-12, 06:11   

Panowie ktoś na forum pokazywal swoje cacuszko w postaci radia sprowadzonego z Chin, ktore posiada wszystkie potrzebne bajery w tym tez współpracuje z FISem, nie lepiej w cos takiego zainwestować??

tutaj luknijcie:

http://www.a8team.pl/topi...?start=15#34930
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-03, 08:04   

ciekawe jak ten temat się zakończył

akurat pinologia panela klimy przed/po liftem jest niemalże identyczna

problemem jest to samo na co natrafiłem przy próbie zasadzenia motoru/zegarów itp polift
do przed lifta czyli to że m.in. sygnał rpm idzie po CANie

a panelklimy jak nie ma sygnału o rpm sądzi że silnik jest zgaszony i nie załącza
kompresora, reszta działa - można by to zweryfikować w przedlifcie
odpinając sygnał rpm do panela - powinien wyłączyć kompresor

z tego co na razie znalazłem są emulatory CAN ale do navi na razie nie widzę
aby przerabiały sygnał rpm tradycyjny na CAN

ale może jest jakieś ustrojstwo które to załatwi

jak tam wasze doświadczenia w temacie

[ Dodano: 2012-05-09, 14:28 ]
http://www.a8team.pl/topi...?start=15#62583
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
king666
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-10, 21:59   

To jak w końcu ? Ogarnął w końcu ktoś ten temat ?>?
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-12, 23:54   

Ja ogarnąłem bokami (podłączanie CANa ze skrzyni nie dawało pożądanych
rezultatów) więc podpięto się sprytnym układzikiem do czujników ciśnienia
oraz diodki w guziku ECON i tym sposobem uzyskałem prawie seryjne sterowanie
kompresorem.

Nie miałem już weny na podpinanie czujnika temp więc będzie działać
w ujemnych temp też - w sensie kompresor będzie załączony.

przeczytaj doookładnie ten temat:
http://www.a8team.pl/d2-f...gary-vt6032.htm
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5071
Skąd: Těšin
Wysłany: 2015-10-13, 10:50   

maciu, dobrze wiedzieć. Ja już siły nie mam czekać na k44761 i matii53. Masz schematy jak to podpiąć, a najlepiej jakby wszystko dało się zrobić zaraz za panelem w konsoli centralnej ?

W tamtym temacie jest bajzel, znów matii53 pisał mi, że wielkiej filozofii nie ma i nic z CANem robić nie trzeba. krzysaudi widzę, że znów poszedł w inną stronę, ale też kontaktu z nim nie mam.
_________________
Black Cars Matters
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-13, 18:49   

zobaczę działające bez filozofii to uwierzę ;)

co do upchania to powiem ci więcej układ zmieścił się wewnątrz sterownika
klimy i wszystko podpiąłem wewnątrz do nóżek na płytce

schematy (rysowane długospisem) i zdjęcia mam ale nie wiem czy już jestem
gotów wracać do tej traumy ;)

postaram się odszukać i powrzucać.... ja dałem darlingtona bo kradnie najmniej
prądu i nie ryzykujemy uszkodzeń sterownika klimy kolega z linku dał tranzystor
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
king666
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-13, 21:44   

Jak dice111 napisał ogólnie bałagan , fajnie by było gdyby ktoś stworzył łopatologiczną instrukcję
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-14, 18:32   

postaram się wykopać wszystkie zapiski ale łopatologicznie obawiam się nadal nie
będzie... bo w zasadzie wszystko już napisane jest + schemat z elsy
ale jak kto nie jest elektrykiem i się chce pobawić jak ja to mu zdjątka pomogą...
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.