Autor |
Wiadomość |
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-09-15, 18:27 [D2 00 4.2PB/LPG
] Problem z wtryskami lpg HANA zielone
|
|
|
witam mam problem z wtryskami od 180km/h czuć czasem dławienie się auta , diagnosta podczas jazdy ustawiał mi mapę która ponoć jest idealna , problem jest taki ze przy dynamicznym przyspieszaniu przy większych prędkościach wtryski ponoć dają D bo są jak to diagnosta powiedział za mocne na mój silnik , serwis chce zamienić mi te wtryski na HANA czerwone lecz obawiam się że one mogą nie dać rady bo ich specyfikacja jak sprawdzałem to tylko do 312 KM choć moja A* ma 310 w fabryce sądzę że mam ich tam troszkę więcej choć mogę się mylić .
Najpierw chcieli mi wsadzić niebieskie lecz powiedzieli że to dużo za dużo i raczej nadawały by się do Ski i chcą przeszczepić mi czerwone
ale wcześniej mają pobawić się mapami itd
pytanie czy zmiana wtrysków z zielonych hana na czerwone to nie strzał w kolano ? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-09-15, 18:34
|
|
|
Osobiście nie słyszałem aby ktoś do takiego auta montował inne niż zielone lub niebieskie "hanki".
Problem jest gdzie indziej moim zdaniem, ale ja mam małe doświadczenie w tej dziedzinie.
Pewnym jest że sprawdził bym korekty paliwowe jakie są i to już powie coś więcej, czy te mapy są idealne. |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-09-15, 19:08
|
|
|
A jak Tob ie sprawdzali ta mape?
Po czasach wtryskow jakie maja na mapie?
Jak tylko tak to zmien fachowcow.
W moim S ale takze i A od 13 ms w zwyz czasu otwarcia wtrsykiwacza nie brana pod uwage jet lambda i sterownik jedzie czysto z mapy.
Ja uzywam do tego celu sondy szerokopasmowej i innej mozliwosci poprawnej regulacji nie ma i nigdy nie bedzie
Jesli pokryles czasy wtryskow ponad tymi 13 ms to np w moim przypadku na PB AFR byl na poziomie 13,2-13,5 a na LPG nieco ponad 12.Wiec widac co ma ustawianie LPG na czasy wtryskow w tym zakresie.Ponizej tych 13ms pozostaje niestety ustwaianie na korekty.(dluzsza opowiesc jak )
W tym wypadku masz 2 efekty.Przepalasz zbednie paliwo ( u mnie dalo to prawie 2 litry oszczednoci LPG przy dynamicznej jezdzie) ,oraz mieszanka moze byc za ,,gesta,, i silnik moze lapac czkawke. |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-09-15, 19:35
|
|
|
jak zminiali cisnienie na reduktorze dali 1,5 z 1,34 wywalał błedy silnika zbyt uboga mieszanka , 1x zbyt bogata mieszanka , zmienili na 1,34 i było ok- nie ma błędów , czasy wtryskow na benie i na gazie sa takie same , lecz przy kickdownie przy wyzszej predkosci auto ma czkawke powyzej 200 to samo tyle wiem (nie mam pojecia o gazie , nie wiem co zmienial w kompie podczas jazdy itd ) koles twierdzi że czasy wtryskow jak i mapy sa idealne i twierdzi ze hany zielone sa za mocne d o tego auta i je zalewa czy jakos tak |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-09-15, 20:26
|
|
|
napiszcie mi jakies sugestie dotyczące tych ustawień uprę się by nie zmianiali mi wtrysków na czerwone tylko gdzie szukac problemu ?? jak mam czekac na jakiegos maste beposrednio od staga ... wole miec jakies pomysly |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-09-15, 20:51
|
|
|
dodam ze w miedzyczasie wywalilem katy zaraz wrzuce fote ale pamietam jak mowiles ze pieknie
|
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
Ostatnio zmieniony przez Preston81 2014-09-15, 20:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-09-15, 20:56
|
|
|
masz dwie lambdy ? |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-09-15, 21:02
|
|
|
cholera wie błędów nie miałem zadnych po wywaleniu katów |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-09-15, 21:09
|
|
|
więc tak
kto zakłada miedz ?
to raz
dwa to ile cxi ciśnienie kuca ? wiesz może ?
mam u siebie hany zielone i jest ok więc |
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2014-09-15, 21:29
|
|
|
ja mam niebieskie na cisnieniu 1.1-1.2 i tez jest ok |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-09-15, 22:12
|
|
|
cisnienie chyba 1,35-1,37 max
co z tą miedzią - nie znam się
co jeszcze mozna wziasc pod lupę ?? nie usmiecha mi sie wymiana na hany czerwone ma banglac na zielonych spieprzylem sprawe ze zachcialo mi sie zmniejszac czasy wtryskow bo wyczytalem ze wiecej mocy dostanie auto ale jak by nie bylo wrocili do starych ustawien ale czasem na 180/h czasem na 220/h auto nie domoga i sie dławi byunajmniej takie sa moje odczucia koles od staga to potwierdzil
wiec jak masz jakies info o reduktorach bo o te chodzi pewnie z ta miedzią to wal smialo moze lepiej je zmienic niz wtryski ...
ew co moge jeszcze pozmieniac ? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-09-16, 05:16
|
|
|
na oko masz to co wszyscy mają a nawet więcej bo masz dwa reduktory
jeśli po drodze nie masz zdławienia na miedzi
to ok .
Nie rozumiem jednego jak masz niby za wielkie wtryski to się ciśnieniem jedzie !
a nie z tyłka strony
ciśnienie masz mieć plus minus 1,0 jak coś nie gra to wtedy się koryguje
ja hany zielone mam w audi a6 2.4 przy ciśnieniu 0.8
tylko mam inny komp sterujący może w tym jest problem
ale raczej zmień gazownika bo ten jakiś ...
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-09-16, 07:39
|
|
|
gazownika nie zmienie gaz zakladalem niedawno mozna powiedziec jestem związany z nim np gwarancja nie narzekam na ich usługi ale dziwi mnie ze chca mi wymieniac wtryski |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|