Autor |
Wiadomość |
longd2
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Slawek
Jeżdzę: A8 D2 long
Wiek: 47 Dołączył: 18 Gru 2013 Posty: 94 Skąd: Swietokrzyskie
|
Wysłany: 2015-03-29, 10:00 [D2 FL ALL
] Bledy
|
|
|
Witam ostatnio wyskoczyly mi bledy :
17819 System dodatkowego powietrza Bank2 (maly przeplyw)
17831 System dodatkowego powietrza Bank1 (maly przeplyw)
18010 Zasilenie - zlacze nr 30
16839 Uklad odprowadzania par paliwa wykryta nieszczelnosc (duza)
17522 Bank1/czujnik2 (rezystancja wewnetrzna wysoka)
16804 System katalizatora (bank1) wydajnosc ponizej progu
16814 Ukald katalizatora 2rzad cylindrow wydajnosc ponizej wartosc progu
prosze o pomoc w usunieciu tych usterek i gdzie one sie znajduja np system pochlania par paliwa , dodam przepustnice wyczyscilem i zrobilem adaptacjie ,katy mam wywyalone zostaly tylko obudowy |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-03-29, 10:14
|
|
|
longd2, witam ziomala ze Św
18010 Zasilenie - zlacze nr 30
Ten błąd wyskakuje jak jest za słaby akumulator.
Często odpalanie i gaszenie tak się objawia.
16839 Uklad odprowadzania par paliwa wykryta nieszczelnosc (duza)
Sprawdź prawidłowość pracy zaworu. Jest on po lewej stronie pod osłoną za filtrem powietrza
Ma on za zadanie otwierać się i zamykać i pochłaniać opary gromadzące się w zbiorniku paliwa.
Jeśli będzie cały czas otwarty to silnik będzie ciągnął cały czas podciśnienie i w zbiorniku wytworzy się próżnia. Obiawia się to syczeniem korka wlewu paliwa.
Sprawdzaj wszelkie podciśnienia
17522 Bank1/czujnik2 (rezystancja wewnetrzna wysoka)
16804 System katalizatora (bank1) wydajnosc ponizej progu
16814 Ukald katalizatora 2rzad cylindrow wydajnosc ponizej wartosc progu
Prawdopodobnie z braku katów te błędy są |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
longd2
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Slawek
Jeżdzę: A8 D2 long
Wiek: 47 Dołączył: 18 Gru 2013 Posty: 94 Skąd: Swietokrzyskie
|
Wysłany: 2015-03-30, 09:17 Bledy
|
|
|
Witam wielkie dzieki Ernesto nie szczelnosc usunieta byl sparcialy przewod gumowy a co do katow to podobno musze cos tam w stawic zeby spaliny nie maialy latwego przeplywu poniewaz sada nie jest wstanie odczytac jeszcze raz dzieki wielkie |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-30, 10:43
|
|
|
Wywal sondy z ecu i nie będą mieszać. I nie wsadzaj cos tam do wydechu |
|
|
|
|
|
|
|
longd2
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Slawek
Jeżdzę: A8 D2 long
Wiek: 47 Dołączył: 18 Gru 2013 Posty: 94 Skąd: Swietokrzyskie
|
Wysłany: 2015-03-30, 12:15 bledy
|
|
|
Ale czy to nie bedzie mialo wplywu na prace silnika i przyspiesania itd. takie wywalenie.
Czy przepustnica po wcisnieciu na maxxx ma sie otwierac w 100% bo moja maxx 87% tylko sie otwiera |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-30, 12:31
|
|
|
longd2 napisał/a: | Ale czy to nie bedzie mialo wplywu na prace silnika i przyspiesania itd. takie wywalenie. |
Wywalasz sondy te drugie za katami. Zasadnicze pierwsze są dalej i steruja tak jak trza. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-03-30, 13:10
|
|
|
longd2, nie ma problemu Ciesze się że załatwiłeś temat. Ktos kiedyś pisał na forum o jakichś emulatorach drugich sond i jest ok. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Audi A8 Quattro
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Filip
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 02 Lut 2016 Posty: 12 Skąd: Wlkp
|
Wysłany: 2016-03-10, 12:17
|
|
|
Witam posiadam takie błędy czego szukać ???
17831 - Zespó3 1; uk3ad doprowadzania wtórnego powietrza
P1423 - 35-00 - za ma3y przep3yw
17819 - Zespó3 2; uk3ad doprowadzania powietrza wtórnego
P1411 - 35-00 - za ma3y przep3yw
17927 - Zespó3 1; przestawianie wa3ka rozrz1du
P1519 - 35-00 - usterka
Błąd można usunąć ale powraca po czasie CHECK
POMOCY ... |
|
|
|
|
|
|
|
|