|
Autor |
Wiadomość |
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2016-12-16, 22:17 [D2 preFL ALL
] Profile podwozia/podłogi
|
|
|
Pytanie do tych co cięli, rozbierali i pamiętają albo stoi im skorupa na ogrodzie:
czy w tych profilach cokolwiek biegnie czy to skrzynka pusta w środku:
http://images82.fotosik.p...90cc34e4c5b.jpg
Potrzebuję się wwiercić w nie od spodu na głębokość 15~20mm i nie chciałbym natrafić na jakąś wiązkę elektryczną lub wężyk |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-12-16, 23:23
|
|
|
w prawej podłuznicy leci przewód od akumulatora. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2016-12-17, 01:16
|
|
|
Na pewno? Dawno prułem środek, ale mam przebłyski że taki podwójny gruby leciał podłogą wzdłuż progu poniżej wiązki. Kolejna rzecz, jak on by był wsadzony w podłużnicę to powinien mieć jakiś peszel żeby go nie przetarło, a jak tak patrzę po zdjęciach to są tylko dwie linki owijane co kilkanaście centymetrów taśmą żeby się razem trzymały. Z drugiej strony wejście w skrzynkę przekaźników w nogach jest od strony tunelu chyba. No nic, myślałem że obejdzie się bez rwania dywanu
EDIT
Przewód akumulatora biegnie podłogą wzdłuż tego profilu. Na wysokości +/- konsoli centralnej rozdziela się i dopiero tam faktycznie wchodzi w podłużnicę natomiast drugi biegnie prosto w kierunku skrzynki przekaźników. Tak że w preFL można śmiało wiercić, przy czym od spodu są już zaślepione otwory do wykorzystania, część nawet z gwintem. W moim wypadku (montaż rozpór) wszystkie były już przygotowane fabrycznie. Akurat musiałem zarobić dla tej mniejszej w istniejących otworach dwie nitonakrętki M12. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |