Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-25, 00:53 [D2 preFL ALL
] Regeneracja Dyferencjału(mostu)
|
|
|
Szanowni.
Tag wybrałem pod siebie ale temat dotyczy wszystkich quattro. Nie przypominam sobie ani nie znalazłem niczego ciekawego,jezeli ktos widział prosze nakierować.
Problem dotyczy tylnego dyfra. Jak wiemy w wielu jak nie wiekszości przedliftów sa one juz zmęczone i maja spore luzy. Skutkuje to chamskim zachowaniem sie ASB szczególnie przy redukcji biegów i przy wrzucaniu wstecznego.
U mnie juz raz zmieniany sie wyluzował i z rozmowy z Markiemp750 ktory posiada podobne auto wynika że problem jest powszechny,także Paweł(szeryfish) ktory ma ostatnio okazje czesto mnie widywać stwierdził że luz na wale jest za duzy stad moja konsternacja.
Skrzynie biegow mam po remoncie kompleksowym a od jego czasu regularnie serwisowana i pracuje jak zegareczek ale niekulturalnie nawet jak na CMLa.
Wiele D3 ma tez problemy z tym dyfrem,miałcza,terkocza psuja się. uzywki to loteria a nowy w ASO ok jedyne 20tys zł do D3....
Dzis bede sie informował w znalezionych na necie firmach co do regeneracji owych dyfrów ale pytam was czy macie jakies z tym doświadczenie?? Możecie cos polecic albo okreslic jakieś mozliwości i ceny?? |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-08-25, 04:47
|
|
|
chyba miał bym na to sposób, ale musiał bym mieć jeden dyfer na próbe,
|
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-08-25, 07:19
|
|
|
Luzy na dyfrze idzie skasowac stosownym jego naciągiem. Niestety jest to skomplikowana procedura i wymaga speecjalistycznych narzędzi. Wiadomo jak zeby są zużyte to może się nie da tego nawet zrobic. Mam znajomego, który wkłada szpery do tylnych mostów (te oryginalne) do aut z manualami i poskładanie tego tak żeby nie miało to luzów jest nie lada wyzwaniem. Jeśli potrzebne Ci są szczegóły to zadzwonię do niego i zapytam jak, kiedy i ewentualnie za ile o ile będzie zainteresowany robotą (bo tak naprawdę to podobnie jak ja siedzi chlopak na dyrektorskim stołku a auta grzebie z pasji a nie chęci czerpania kasy) |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-25, 12:09
|
|
|
Najprawdopodobniej bede wymienial niebawem dyfra na troche lepszy to jak ktos potrzebuje na testy mogę podesłać swój wyluzowany.
Ze wzgledu na sporo wydatków istotna bedzie dla mnie wycena zabawy takiej i jak sobie $ uszykuje to ruszymy z tematem.
Wiem juz że skasowanie luzu(zmniejszenie go) jest łatwiejsze jak składanie go od nowa by potem pracował cicho i sprawnie.
Jeszcze jedna opcja do 4hp-dyfer z D1 czy da sie zaadoptować? Tam były inne z Torsenem własnym. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-08-26, 10:54
|
|
|
Bugalon napisał/a: | (bo tak naprawdę to podobnie jak ja siedzi chlopak na dyrektorskim stołku) |
za dobry humor lubie to forum |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
Rudek89
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Automat tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: PIOTR
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 22 Sty 2015 Posty: 3 Skąd: Bochnia
|
Wysłany: 2018-05-05, 20:27
|
|
|
Panowie ... Odgrzewam temat bo postanowiłem z braciakiem wziac się za mosty w d2 z racji braku kogokolwiek kto podejmie się ich regeneracji ... . mam 3 A8 D2 w domu i każda miała luz mniejszy czy wiekszy zamówiliśmy częśći z ASO z niemiec bo w polsce oczywiscie W ASO niema . mineło już ze 4 lata i do tej pory zrobiliśmy okazyjnie około 8 takich dyfrów, które pracują do dziś bez żadnych problemow.
Edit...
Post został usunięty, gdyż zawiera nieregulaminowe oferty handlowe lub usługi. Oferty należy umieszczać w odpowiednim dziale ogłoszeń lub w temacie "Reklama firm". |
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2018-05-05, 22:09
|
|
|
Drogi kolego,Rudek89 istotą forum jest dzielenie się wiedzą dostępną dla wszystkich.
Jeśli nie masz nic do dodania, to po prostu nie dodawaj postów.
Jeśli chcesz pisać posty typu ( zainteresowani naprawą dzwonić ... ) to zapraszam na aukcje internetowe, bądź do działu ogłoszeń.
Traktuje w/w post jako rekalamę w nie odpowiednim dziale i otrzymujesz ostrzeżenie.
Dodatkowo otrzymujesz zakaz otrzymywania PW w w/w celu który nie jest zgodny z polityką forum.
Pozdrawiam
ernesto. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
slaweg
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 31 Dołączył: 04 Lut 2020 Posty: 1 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: 2020-02-04, 11:18
|
|
|
[quote="Rudek89"]Panowie ... Odgrzewam temat bo postanowiłem z braciakiem wziac się za mosty w d2 z racji braku kogokolwiek kto podejmie się ich regeneracji ...
Dasz jakiś numer do siebie? |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2020-02-04, 14:40
|
|
|
slaweg
Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań | |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2020-02-04, 18:47
|
|
|
po co regenerować ? jak tego pełno
ja mam ze dwa jak nie wywaliłem to mam |
|
|
|
|
|