Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] Spiecie skrzyni po zwykłym hamowaniu z chę  
Autor Wiadomość
kubaziel 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 14 Sie 2015
Posty: 113
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2024-10-07, 22:34   [D2 preFL ALL ] Spiecie skrzyni po zwykłym hamowaniu z chę

na wprost.. wrażenie jakby doszło do blokady kosza biegów, bo dosłownie jakby zaciągnąć ręczny i chcieć jechać dalej, przy dodawaniu gazy auto przemieszczało się dosłownie po 15cm. Lewarkiem wrzuciłem P czy N nie pamiętam, zgasiłem, odpaliłem i jedzie normalnie ale tylko jakieś 500-700 m i to samo i tak w kółko, co Waszym zdaniem się dzieje?
  
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2024-12-16, 08:49   

może woda pozalewała padało ?
 
 
kubaziel 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33
Dołączył: 14 Sie 2015
Posty: 113
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2024-12-16, 10:38   

dzięki Pepi..

wspomniana w temacie sytuacja miała miejsce pod koniec maja br. przez kilka miesiący nieodpalany.. po odpaleniu z silnikiem żadnych problemów, natomiast wajchowanie lewarkiem biegów nie przyniosło żadnych rezultatów przekazania momentu na osie.. Tak odpalany kilka razu co drugi powiedzmy dzień i dopiero za piątym razem złapał przeniesienie napędu (ale niestety po odpaleniu musiałem korygować wolne obroty gazem, bo inaczej by zgasł..), przejeździłem z 20 km, ale jeszcze przed jazdą (właściwie od razu po odpaleniu tym razem) wolne obroty powiedzmy co 15 sekund podbijał do 1200rpm.. zatrzymałem się i mówię a spróbuję z tiptroniciem, a na wyświetlaczu od razu 1ka (przy wcześniejszych odpalaniach od razy wyświetlał 4kę).. pech chciał, że najpierw dałem na N i dziwnym zbiegiem okoliczności zaszwankował czujnik stopu, ale zrobiłem na krótko spinaczem biurowym na kostce i usłyszałem cyknięcie ok wrzuciłem na D i dojechałem 100m pod dom. Kolejny dzień odpalam i nadal korekta gazem, ale w ogóle wolne niższe i wyświetla błąd zawory odpowietrzanie zbiornika.. gdzie on jest? Co 15sekundowemu podbijaniu wolnych towarzyszy cykanie gdzieś przodu dołu głowicy pasażera. Już nie mogę, najpierw silnik chodził gitara a nie było przekazania napędu ze skrzzyni, a teraz na odwrót, jechał ale coz tego skoro nagle błąd zaworu wolnych rpm i odpowietrzania zbiornika..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.