|
Autor |
Wiadomość |
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 113 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2024-10-07, 22:34 [D2 preFL ALL
] Spiecie skrzyni po zwykłym hamowaniu z chę
|
|
|
na wprost.. wrażenie jakby doszło do blokady kosza biegów, bo dosłownie jakby zaciągnąć ręczny i chcieć jechać dalej, przy dodawaniu gazy auto przemieszczało się dosłownie po 15cm. Lewarkiem wrzuciłem P czy N nie pamiętam, zgasiłem, odpaliłem i jedzie normalnie ale tylko jakieś 500-700 m i to samo i tak w kółko, co Waszym zdaniem się dzieje? |
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2024-12-16, 08:49
|
|
|
może woda pozalewała padało ? |
|
|
|
|
|
|
|
kubaziel
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: AKG
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 14 Sie 2015 Posty: 113 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2024-12-16, 10:38
|
|
|
dzięki Pepi..
wspomniana w temacie sytuacja miała miejsce pod koniec maja br. przez kilka miesiący nieodpalany.. po odpaleniu z silnikiem żadnych problemów, natomiast wajchowanie lewarkiem biegów nie przyniosło żadnych rezultatów przekazania momentu na osie.. Tak odpalany kilka razu co drugi powiedzmy dzień i dopiero za piątym razem złapał przeniesienie napędu (ale niestety po odpaleniu musiałem korygować wolne obroty gazem, bo inaczej by zgasł..), przejeździłem z 20 km, ale jeszcze przed jazdą (właściwie od razu po odpaleniu tym razem) wolne obroty powiedzmy co 15 sekund podbijał do 1200rpm.. zatrzymałem się i mówię a spróbuję z tiptroniciem, a na wyświetlaczu od razu 1ka (przy wcześniejszych odpalaniach od razy wyświetlał 4kę).. pech chciał, że najpierw dałem na N i dziwnym zbiegiem okoliczności zaszwankował czujnik stopu, ale zrobiłem na krótko spinaczem biurowym na kostce i usłyszałem cyknięcie ok wrzuciłem na D i dojechałem 100m pod dom. Kolejny dzień odpalam i nadal korekta gazem, ale w ogóle wolne niższe i wyświetla błąd zawory odpowietrzanie zbiornika.. gdzie on jest? Co 15sekundowemu podbijaniu wolnych towarzyszy cykanie gdzieś przodu dołu głowicy pasażera. Już nie mogę, najpierw silnik chodził gitara a nie było przekazania napędu ze skrzzyni, a teraz na odwrót, jechał ale coz tego skoro nagle błąd zaworu wolnych rpm i odpowietrzania zbiornika.. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |