Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Regeneracja Kompresora Klimatyzacji  
Autor Wiadomość
PAlllUCH 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 97
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2016-05-06, 09:21   [D2 FL ALL ] Regeneracja Kompresora Klimatyzacji

Witam.
Kolejny problem po zakupie A8 he normalne. Jeden ze skrzynią udało się rozwiązać.
Drugie pytanie. Czy warto regenerować kompresor klimatyzacji? Jeśli tak to może też polecicie mi jakiś zakład na pomorzu.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-05-06, 09:32   

Kompresor już sie zatarł czy póki co hałasuje tylko ?

Ja znam tą firmę - http://www.laser-sinex.pl...takt-wlodarska/

Ogólnie ogarniają dobrze takie tematy
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
PAlllUCH 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 97
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2016-05-06, 09:39   

Sprawa wygląda tak że byłem napełniać klime, dopełnił tylko 30%, układ szczelny itd. Sprężarka na wolnych obrotach praktycznie nic nie daje, na wyższych obrotach ok 2tys coś tam daje. Pan co napełnił klime twierdzi że sprężarka słaba.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-05-06, 09:40   

Zadzwon proszę do tej firmy to powiedzą Ci czy przyczyna tkwi w samej sprężarce czy gdzieś indziej
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
PAlllUCH 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 97
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2016-05-06, 11:02   

ok dziękuje. Temat zamknięty. Telefon wykonany. Koszt regeneracji 400zl. dla zainteresowanych. A warsztat przyjmuje tylko same kompresory, nie ma możliwości zostawienia auta do demontażu kompresora.
Pozdrawiam
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-05-08, 10:56   

Zdemontoac kompresor to doslownie 10 minut.
Tych kompresorow sie nie regeneruje.Tzn mozna owszem ale jesli ledwo zipie to znaczy ze jest zatarty.
Te kompresory nie posiadaja na tlokach pierscieni, sa bardzo ciasno pasowane.Tloczki sa w powloce niskotracej.Tutaj najwazniejszym punktem jest olej.Ma byc ten jeden i zaden uniwersalny wlasnie ze wzdgledu na ciasne pasowanie tloczkow
Wiec uslyszysz.
- drugi kompresor po regeneracji ~~ 800
-filtroosuszacz
-zaworek rozprezny z filterkiem -Tego to warto przynajmniej co nabijanie klimy wyjac i wydmuchac.
-plukanie ukladu po zatartym komresorze bo inaczej zadnej gwarancji nie otrzymasz.
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 601
Skąd: Tychy
Wysłany: 2016-06-21, 20:28   

Koledzy doradzcie cos. Mialem malo wydajna klime i zaczalem szukac przyczyn. Podjechalem do goscia i sciagnal 580gram z ukladu. A potem dobil do 800. Na obu wartosciach cisnienie 11bar przy temp na dworze 16st. Kazal sciagnal czynnik bo chcialem wymienic osuszacz dysze rozprezna i odgrzybic parownik. Okalazlo sie na filterku z dyszy jest duzo czarnego brudu i opiłki. I teraz pytanie co robic czy wszystko wymieniac czy narazie sprezarke zostawic? Chodzi ona cicho i bez problemow. Ubytek tych ok270 gram to peknieta uszczelka w osuszaczu. Zastanawiam sie nad wyczyszczeniem calego ukladu i sprawdzenie jego wydajnosci.
Gadalem z jednym gosciem co robi klimy i mowi ze jakies opilki zawsze na filterku beda i jest to normalny objaw inni mowia ze nie ma prawa byc nic??!!. Sam nie wiem co sadzic.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-06-21, 20:41   

Jeśli były opilki to najlepie przeczyscic układ. Ale to powinni zrobić spokojnie goście co robią klime.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2016-06-21, 20:47   

a panowie jakiś zakład co zajmuje sie naprawą sprężarki w kujawsko-pomorskim??
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 601
Skąd: Tychy
Wysłany: 2016-06-21, 23:25   

no to sobie wyczyscilem. ale czy regenerowac sprezarke? jakie cisnienie powinna dawac?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-22, 04:21   

18bar-zlikwiduj wyciek nabij i sprawdź
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 601
Skąd: Tychy
Wysłany: 2016-06-22, 06:46   

No tak tez chce zrobic. A mam pytanie czy te 18 bar jest zawsze czy jest to zroznicowane temperatura otoczenia. Tzn im cieplej na dworze tym wieksze cisnienie daje a powiedzmy przy 15st daje ledwo ledwo
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-22, 10:33   

Oolnie u mnie oscylowało to miedzy 15 a 18 bar z naciskiem na więcej. Sprawdzałem zaraz po nabiciu.
 
 
grzybek86 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 601
Skąd: Tychy
Wysłany: 2016-06-22, 11:25   

jutro bede miał auto poskłądane i zobaczymy jak to wyglada w temp 30st na dworze. nie usmiechami sie teraz przed wakacjami wywalił ponad tysiak na robienie klimy
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-22, 11:27   

Jak Ci to cos pomoże to ja mialem po swapie pusta i ladowałem ją 2 miechy temu to jeszcze było chłodno. Po odpaleniu 15BAR zwaliłem tekture z chłodnicy(siedzi mi termostat) rosło do 18.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.