Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] Wycieraczki-Problem  
Autor Wiadomość
Rentek 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik 4HP CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Lukasz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 41
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 2016-12-08, 17:40   [D2 preFL ALL ] Wycieraczki-Problem

Witam.
Wymienialem ostanio caly mechnizm wycieraczek wraz z silniczkiem.
Problem byl w tym,ze wycieraczki bardzo ciezko pracowaly.
Po wymianie calego mechanizmu(uzywka) problem pozostal.
Silniczek po podlaczeniu na krotko chodzi ok(stary jak i nowy-uzywany)

Po kilku podmiankach silniczkow,sprawdzeniach problem pozostal.
Caly mechanizm rozebrany,wyczyszczony i nasmarowany.
Po chwili chcac sprawdzic jeszcze raz czy cos sie zmienilo z praca wycieraczek okazalo sie,ze nie ma napiecia na kostce silniczka wycieraczek,zero reakcji na wlaczenie manetka wycieraczek.
Okazalo sie rowniez,ze nie dzialaja mi rownoczesnie spryskiwacze szyb.

Bezpieczniki sprawdzone,ok.
Co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy?????
Bardzo prosze o pomoc.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-12-08, 17:41   

Przełącznik zespolony pewnie uszkodzony - w kierownicy
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Rentek 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik 4HP CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Lukasz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 41
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 2016-12-08, 17:49   

kolego michalwruszak...jak zawsze mozna liczyc na Twoj odzew i pomoc.
Wstepnie juz zamowilem drugi przelacznik,a czy przez przelacznik takze wycieraczki ciezko by pracowaly(slaby styk w przekazniku,slaby prad z manetki czy cos w tym stylu i takie cyrki by byly z ciezko praca wycieraczek)???????????
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-12-08, 17:53   

Bardzo możliwe
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Rentek 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik 4HP CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Lukasz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 41
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 2016-12-10, 14:37   

Za brak pradu na kostce silniczka wycieraczek odpowiadala uszkodzona uszkodzona manetka wycieraczek,po wymianie napiecie wrocilo.... :]

[ Dodano: 2016-12-16, 06:57 ]
Witam.
Po rozwiazaniu problemu z napieciem,a raczej jego braku na kostce silniczka wycieraczek jest kolejny problem.
Po wlaczeniu wycieraczek,wycieraczki bardzo topornie poruszaja sie albo w ogole nie chca isc.
Po zdjeciu ramion z szyby i ustawieniu ich pionowo prauja w kazdej pozycji manetki,ale nie jakos specjalnie szybko.
Jak ramiona wycieraczek zostana polozone na szybe to nie ma ja sily poprawnie pracowac.

Koledzy gdzi eszukac problemu?

Moze problem z pradem?
Slaba jakosc masy?
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 55
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2016-12-16, 08:34   

IMHO może to być z powodu zapieczonych tulejek lub całego mechanizmu napędowego wycieraczek.
Pomoże demontaż, rozebranie i przesmarowanie wszystkich elementów ruchomych mechanizmu - u mnie pomogło (dodatkowo wymiana tulejek mosiężnych).
_________________

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-12-16, 09:52   

lub może sworznie mechanizmu mają już wytarte te ząbki na które nachodzą ramiona wycieraczek i pod obciążeniem na szybie mechanizm (sworznie) kręcą się w środku tulejki ramiona wycieraczki....

VAGowner napisał/a:
mnie pomogło (dodatkowo wymiana tulejek mosiężnych).


ja też wymieniałem te tulejki u siebie i docisnąłem mocnej śrubą i jest ok.

VAGowner napisał/a:
IMHO może to być z powodu zapieczonych tulejek


co to jest IMHO ???
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-12-16, 09:54   

IMHO = moim zdaniem :) Taki skrót
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 55
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2016-12-16, 10:14   

Cytat:
co to jest IMHO ???

In my humble opinion (ang.) = [Moim skromnym zdaniem (pol.)] - skrót używany na międzynarodowych / anglojęzycznych forach.
Jeśli kogoś z forumowiczów uraziłem "zaśmiecaniem" języka polskiego to przepraszam. ;)
_________________

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-12-16, 10:19   

VAGowner napisał/a:
Jeśli kogoś z forumowiczów uraziłem "zaśmiecaniem" języka polskiego to przepraszam.


nieee no spoko <hihi> tak z ciekawości pytam... Czasami też tu niemieckim zarzucę :D po tym jak posiedzę trochę u kolegów na a8-freunde ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Rentek 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik 4HP CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Lukasz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 41
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 2016-12-16, 13:12   

Rozbieralem wszytko,czyściec, smarowalem i nic....
Zrobię jeszcze raz to i przyjrze się jeszcze tym sworzniom...ale wydaje mi się, że wszystko z mechanizmem jest ok a problem dalej jest...

[ Dodano: 2016-12-16, 18:51 ]
Silniczek po podlaczeniu na krotko dziala,
ramiona chodza tylko jak uniose je w gore(pinowo) i nie dotykaja szyby.
A jak tylko opuszcze ramiona na szybe to silniczek nie jest w stanie poruszac ramionami....

Koledzy gdzie szukac problemu????

Mechanizm chodzi lekko,wszystko czyszczone i smarowane...
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 55
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2016-12-16, 20:04   

Miałem tak kiedyś z wycieraczką tylnej klapy w VW T4.
Problem tkwił w zacierającej się ośce napędzającej mechanizm wycieraczek. Po rozebraniu mechanizmu między tuleją a ośką była rdza, brud i kamień. Po wyczyszczeniu wycieraczka śmigała aż miło. Ale skoro mówisz, że podmieniałeś silniki to ciężko jeszcze coś wymyślić - może jeszcze przekaźnik wycieraczek sprawdź - jeżeli jest "przypalony" to może daje za mało prądu?
_________________

 
 
Rentek 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik 4HP CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Lukasz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 41
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 2016-12-16, 20:19   

Sprawdze kolego,tylko ktory to jest i gdzie sie znajduje???
Podejrzewam,ze jest w nogach pasazera,tylko ktory to jest,jaki ma numer?
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 55
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2016-12-18, 21:14   

Rentek napisał/a:
Sprawdze kolego,tylko ktory to jest i gdzie sie znajduje???
Podejrzewam,ze jest w nogach pasazera,tylko ktory to jest,jaki ma numer?

Przekaźnik nr 5. Dokładny opis ze zdjęciami masz tutaj:
http://chomikuj.pl/chomik...,5433360345.pdf
_________________

 
 
Rentek 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik 4HP CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Lukasz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 41
Dołączył: 26 Lis 2016
Posty: 74
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 2016-12-20, 18:13   

Problemem nie dzialajacych wycieraczek okazal sie silniczek.
Po wymianie na trzeci,uzywany wycieraczki zaczely dzialc poprawnie.
Wszystkim bardzo dziekuje za porady i wskazowki.

Jak widze,to zawsze mozna liczyc na ludzi z forum.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.