Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] Wymiana uszczelniaczy zaworowych 2.8 AAH  
Autor Wiadomość
klon_84
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-01, 21:58   [D2 preFL ALL ] Wymiana uszczelniaczy zaworowych 2.8 AAH

Witam, jak w temacie czy poradze sobie z tym sam czy lepiej oddac do mechanika? Oglnie troche sie lubie bawic w mechanika :lol: i jedyne co zrobilem to wymnilem sam olej, wyminilem chlodnice klimy i wody, wyminilem pas pzredni ...i takie tam pierdloly, aczkolwiek nigdy nie grzebalem w silniku....co myslice poradze sobie? :-D
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-02-01, 22:06   

Trochę zabawy z tym jest,trzeba głowicę ściągać.Raczej nie zrobisz tego w domowym zaciszu.
_________________

 
 
Pers 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 177
Skąd: Poznań/Suchy Las
Wysłany: 2010-02-01, 22:18   

Naprawa głowicy to NIE ZABAWA :wpale:
_________________
Miłość od pierwszego kontaktu :-)
 
 
klon_84
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-01, 22:18   

gierobiala tak myslaem ze chyba sobie nie poradze...aczkolwiek jakby znalzl sie jakis as co to zrobil samemu niech napisze... :lol:
 
 
gierobiala 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 302
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-02-01, 22:54   

Ściągasz dekle,wykręcasz walki,zrzucasz rozrząd,zrzucasz głowice,podważasz zawór,wymieniasz gumeczkę za 2zł i tak pod każdym zaworem..Planujesz głowice(albo nie ale jak już masz zrzucone to lepiej to zrobić),zakładasz uszczelkę,dokręcasz w (odpowiedniej kolejności śrub) głowicę kluczem dynamometrycznym,zakładasz wałki,uszczelka pod dekiel,spinasz rozrząd i wio maleńka.
Zaznaczam iż byłem obserwatorem tegoż zabiegu i mogłem coś przeoczyć bądź przekręcić.
Ale mniej więcej tak to wygląda.
_________________

 
 
klon_84
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-01, 23:19   

:shock: to chyba podziekuje....to za trudne dla mnie
 
 
pet3r 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 246
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-02-04, 12:28   

gierobiala napisał/a:
zakładasz wałki,uszczelka pod dekiel,spinasz rozrząd i wio maleńka

jakie to proste :D ;-)
 
 
RETON 
Użytkownik


Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: TIPTRONIC
Zasilanie: PB+LPG
Imię: KRZYSIEK
Jeżdzę: AUDI A8 L
Wiek: 47
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 22
Skąd: GRODZISK MAZ.
Wysłany: 2010-04-17, 09:28   

jesli silnik ma dobra kompresje to mysle ze jakby sie uparl zmienilby uszczelniacze bez sciagania glowic, tylko to mozolna robota i nie dla nerwusow :-D
 
 
OMENATOR 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Manual only
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi S8
Wiek: 42
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 8
Skąd: Lębork/Pomorskie
Wysłany: 2010-06-06, 21:42   

Też mam ten sam silnik AAH tyle że w starej 80-tce B4 Quatto. Aż dziwnie pomyśleć że ten motor montowany był również z powodzeniem do A8.

Jakie masz oznaki że chcesz wymieniać te uszczelniacze? Jaki masz przebieg?

Znajomy opróczy wymiany uszczelniaczy w takim właśnie silniku pojechał grubo i zmienił tuleje zaworowe, gniazda i same zawory. Sam tylko kupił części a pracę zlecił wyspecjalizowanemu zakładowi remontów głowic, który oprócz wymiany elementów na nowe dotarł zawory.
Silnik miał w budzie 100 C4 z roku 1994. Ale czy to się opłacało robić? Zresztą to było 4 lata temu.
 
 
klon_84
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-07, 17:12   

OMENATOR napisał/a:

Jakie masz oznaki że chcesz wymieniać te uszczelniacze? Jaki masz przebieg?



moje oznaki to po uruchomieniu silnika z samego rana najpierw lekko pojawa sie niebieski dymek po ok 10sekundach przechodzi w bezbarwny i wtedy wszystko ok no i jeszce troche duzo wody z wydechu ze jak gaz nacisne to normalnie pluje woda :mrgreen: ale to chyba normalne zjawisko bo wilgoc zbiera sie w ukladzie wydechowym podczas postoju w nocy....A no i oczywiie wdaje mi sie ze silnik ma apetyt na sam olej :lol: tj spozywa na ok1litra na 1000-1500km w zaleznosci od jazdy :->
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2010-06-07, 23:08   

tak kolego , to z tą wodą to normalne ja też tak mam , czasami mam nawet tak że zaczyna mi mrugać KAT i nie ruwno pracuję , dodam kilka razy gazu i jest okej .
Wydaje mi się że w katalizatorze może się skrapla jak na gazie jeżdze , bo jak na paliwie to nie ma takich objawów .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.