Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2,2000] Co sądzicie o HID Xenon Conversion KIT?  
Autor Wiadomość
dixon39 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Maniek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 34
Skąd: uk/polska
Wysłany: 2010-06-10, 23:21   

No wlasnie ja nawet spryskiwaczy do xenonów nie mam a wasze opinie powoli przekonują mnie zeby tego nie zakladac :-/ i raczej tak zrobie.
Co do spryskiwaczy to az taką duzą role odgrywają? Nie mozna przetrzec reflektora scierką :-P
 
 
mycha 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: jacek
Jeżdzę: audi a8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 26
Skąd: śląsk
Wysłany: 2010-06-11, 11:48   

przy paskudnej pogodzie raczej nie będziesz wychodził co kilka km i przecierał a ksenon paskudnie blynduje jak jest zapaćkany , ponadto do ksenonów chyba jeszcze powinno byc samopoziomowanie :?:
_________________
koń jaki jest , kazdy widzi
 
 
klon_84
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-11, 12:21   

mycha napisał/a:
przy paskudnej pogodzie raczej nie będziesz wychodził co kilka km i przecierał a ksenon paskudnie blynduje jak jest zapaćkany , ponadto do ksenonów chyba jeszcze powinno byc samopoziomowanie :?:


ja u siebie mam xenony i nie mam spryskiwaczy i musze przecierac lampy lub przyzwyczaic sie do zlego oswietlenia :/ problem znika gdy jest ladna pogda i sucho.

Co do samopoziomowania nie wydaje mi sie aby auta spzred FL maly zawiesznie tzw NIVO a maly monotowane fabrycznie xenony ze spryskami ;-)
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-06-11, 16:02   

Wcześniejsze wersje wychodziły zarówno bez samopoziomowania jak i bez sprysków (rzadko to trafić mozna ale można (częściej w C4)). Prawo tutaj nie działa wstecz, więc nie ma się czym przejmować
_________________
Black Cars Matters
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-06-11, 21:31   

klon_84 napisał/a:
Co do samopoziomowania nie wydaje mi sie aby auta spzred FL maly zawiesznie tzw NIVO a maly monotowane fabrycznie xenony ze spryskami ;-)

Tylko że samopoziomowanie ksenonów oraz NIVO to dwie zupełnie różne rzeczy.

NIVO to tylne zawieszenie samoregulujące się które utrzymuje ten sam poziom nadwozia niezależnie od obciążenia auta (liczba pasażerów, ilość ładunku w bagażniku).

Samopoziomowanie ksenonów natomiast to silniczki w reflektorach które w połączeniu z czujnikami poziomu w zawieszeniu utrzymują jeden poziom świecenia reflektorów pomimo zmian w położeniu nadwozia (dodatkowe obciążenie bagażnika, podjazd pod wzniesienie, itp...) i nie ma to nic wspólnego z regulacją poziomu zawieszenia w zależności od obciążenia auta pasażerami bądź ładunkiem.

W pierwszych egzemplarzach aut z ksenonami zdarzały się egzemplarze bez fabrycznego systemu samopoziomowania reflektorów i wysokociśnieniowych spryskiwaczy gdyż wteedy nie były one wymagane przepisami - tak jak pisał dice - ale po zmianie przepisów już wszystkie auta z ksenonami musialy posiadać także spryskiwacze i automatyczne samopoziomowanie.

NIVO natomiast jest typowym wyposażeniem dodatkowym które było montowane fabrycznie bądź nie zgodnie z kaprysem każdego klienta ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
klon_84
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-11, 23:39   

FOSS napisał/a:
klon_84 napisał/a:
Co do samopoziomowania nie wydaje mi sie aby auta spzred FL maly zawiesznie tzw NIVO a maly monotowane fabrycznie xenony ze spryskami ;-)

Tylko że samopoziomowanie ksenonów oraz NIVO to dwie zupełnie różne rzeczy.

NIVO to tylne zawieszenie samoregulujące się które utrzymuje ten sam poziom nadwozia niezależnie od obciążenia auta (liczba pasażerów, ilość ładunku w bagażniku).

Samopoziomowanie ksenonów natomiast to silniczki w reflektorach które w połączeniu z czujnikami poziomu w zawieszeniu utrzymują jeden poziom świecenia reflektorów pomimo zmian w położeniu nadwozia (dodatkowe obciążenie bagażnika, podjazd pod wzniesienie, itp...) i nie ma to nic wspólnego z regulacją poziomu zawieszenia w zależności od obciążenia auta pasażerami bądź ładunkiem.

W pierwszych egzemplarzach aut z ksenonami zdarzały się egzemplarze bez fabrycznego systemu samopoziomowania reflektorów i wysokociśnieniowych spryskiwaczy gdyż wteedy nie były one wymagane przepisami - tak jak pisał dice - ale po zmianie przepisów już wszystkie auta z ksenonami musialy posiadać także spryskiwacze i automatyczne samopoziomowanie.

NIVO natomiast jest typowym wyposażeniem dodatkowym które było montowane fabrycznie bądź nie zgodnie z kaprysem każdego klienta ;-)


niby prawde piszesz ale skoro jet NIVO i auto sie zawsze wyrownuje do normlanego pozomu to po co jeszce w xenonach samopozomowanie tak na logike??? :shock: no chyba ze jak jest NIVO to nie ma samopoziomowania lamp lub jak samopoziomowanie to nie ma NIVO :->
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-06-12, 09:50   

klon_84 napisał/a:
niby prawde piszesz ale skoro jet NIVO i auto sie zawsze wyrownuje do normlanego pozomu to po co jeszce w xenonach samopozomowanie tak na logike??? :shock: no chyba ze jak jest NIVO to nie ma samopoziomowania lamp lub jak samopoziomowanie to nie ma NIVO :->

Błąd polega na tym że mylisz dwa systemy których działanie jest tak naprawdę diametralnie inne...
jeden wyrównuje poziom nadwozia a drugi kontroluje poziom ustawienia reflektorów.

NIVO to jedno z elementów wyposażenia mających podwyższyć komfort prowadzenia...
wyrównuje nadwozie w przypadku większego obciążenia bagażnika dzięki czemu auto wciąż stoi równo ale w przypadku podjazdu pod wzniesienie NIVO nie pompuje tylnego zawieszenia tak aby nadwozie pozostało w poziomie, prawda :?: ;-)

Samopoziomowanie ksenonów jest wyposażeniem wymaganym przepisami prawa mające bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo kierującego danym pojazdem jak i innych uczestników ruchu...
wynika to z tego że światła ksenonowe co dużo mocniejsze ("ostrzejsze") niż halogenowe.
Ustawodawcy wyszli z założenia, że nawet przypadkowe zaświecenie ksenonami kierowcy jadącemu z naprzeciwka może go oślepić i doprowadzić do nieszczęśliwego wypadku...
samopoziomujące reflektory obniżają się w przypadku wjeżdżania na wzniesienie i podwyższają w przypadku zjeżdżania ze wzniesienia co ma powodować maksymalnie dobre oświetlenie drogi i jednocześnie zapobieganie oślepianiu innych kierowców.

Montaż systemu samopoziomowania do reflektorów ksenonowych jest obowiązkowy i na jego zastosowanie raczej nie ma wpływu ewentualny montaż NIVO ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2010-06-12, 10:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
klon_84
[Usunięty]

Wysłany: 2010-06-12, 10:12   

Wszystko jasne spoko, wczesniejsze moje auto to BMW 750e32 i mial NIVO a nie mal xenonow i to mnie troche zmylilo w mysleniu :/ a tak propo tego auta to tylni amortyzator zaczal cieknąć i potrzebna byla wymana nowy ok 3000 w serwisie czyli ok1/4wartosci auta wtedy :mrgreen:
 
 
dixon39 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Maniek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 34
Skąd: uk/polska
Wysłany: 2010-06-13, 20:47   

Przy okazji dowiedzialem sie co to jest NIVO i na czym polega 8-)
pozdro dla wszystkich
 
 
grim 
Moje A8



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: BMW e38 ;-))
Wiek: 38
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 200
Skąd: Puritania
Wysłany: 2010-06-14, 18:10   

A ja powiem coś na zapas... Xenon, Xenonem... Ale ja mam chińskie żarniki panowie i to jakieś 8000 ? (świecą na niebiesko...) i nie są to philips, osram tylko chińskie gówno za 50zł i wiecie co ? świeci to tak samo jak te niby "orygianały" za cholera wie ile... + dobre spryski na reflektory! to ma być po prostu! i ten kto to wymyśił (xenon)... wymyślił pewnie też spryski na reglektory... (sorry jestem mega pijany... :P
_________________
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-06-14, 19:39   

Mamy chyba wątek procentowy - chyba tam można pisać po spożyciu ;-)
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
dixon39 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Maniek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 34
Skąd: uk/polska
Wysłany: 2010-06-17, 00:32   

Ja proponuje zacząc temat od nowa któregos wieczoru przy wódeczce :mrgreen:
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2010-08-06, 23:36   

Ja mam zestaw HID-a i stwierdzam,że jest to świetna sprawa i tyle!Niedługo może zmienię samochód,oczywiście też na a8 d2,tyle,że trochę młodszą i lepiej wyposażoną i jeśli nie będzie xenonów to też wrzucę tą chińszczyznę :-P
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-08-11, 23:56   

Jeśli w lampie jest soczewka to można na własne ryzyko wstawić zestaw Hid ale o jak najniższej barwie czyli w praktyce u nas osiągalnej to 4300K (bardzo wiele osób nadal uważa że jak kupi palnik który ma więcej Kelwinów to będzie jeszcze jaśniej świecił...) bzdura im więcej kelvinów tym mniej światła
Fabryczny palnik Xenon ma barwę 4100K moc jest zawsze taka czyli 35W
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2010-08-12, 10:28   

Polecam żarniki Osrama - Xenarc o barwie 5000k (wg mnie chyba najlepsza barwa jeśli chodzi o komfort podróżowania).
_________________
Black Cars Matters
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.