Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 3.0TDI ] Problem z rozruchem na rozgrzanym silniku  
Autor Wiadomość
Leszke791 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: triotronic
Zasilanie: ON
Imię: Leszek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 45
Dołączył: 07 Gru 2016
Posty: 4
Skąd: ze strony
Wysłany: 2018-04-03, 20:37   [D3 02 3.0TDI ] Problem z rozruchem na rozgrzanym silniku

Witam
Mam problem z rozruchem na rozgrzanym silniku.Pierwszy rozruch na zimnym jest praktycznie od strzała, natomiast gdy się rozgrzeje pierwszy obrót jest tak ciężki jak by się zacinał rozrusznik lub akumulator nie dawał rady.Oby dwie rzeczy rozrusznik był regenerowany a akumulator kupiłem nowy.W oby dwóch przypadkach po wymianie przez ok 2 tygodnie było ok.Po czasie problem dalej wrócił.Konsultowałem się fachowcami od rozrządu i każdy mówił podobnie iż ten problem nie leży w rozrządzie.Jeśli ktoś z was miał podobny kłopot lub zaufany warsztat który by sobie z tym problemem poradził będę bardzo wdzięczny.Dodam tylko że jeżdżę z tym problemem od dwóch lat...
_________________
leon
 
 
justinos1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2FL
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 131
Skąd: Chojnów
Wysłany: 2018-04-04, 04:49   

Wtryski, standardowe objawy masz
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-04, 15:18   

od wtrysków objaw jakby zacinania przy odpalaniu?

ja rozumiem że spadaja rpmy przy kręceniu na rozgrzanym
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
justinos1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2FL
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 131
Skąd: Chojnów
Wysłany: 2018-04-04, 20:37   

Dokładnie tak, wtryskiwacze w 3.0 objawiają się właśnie zacinaniem się przy odpalaniu, zwłaszcza na gorącym silniku :) dużo tego krąży w sieci na forach, warto poszukać :)
 
 
Leszke791 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: triotronic
Zasilanie: ON
Imię: Leszek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 45
Dołączył: 07 Gru 2016
Posty: 4
Skąd: ze strony
Wysłany: 2018-04-05, 20:46   

Może ktoś wie jaki przybliżony jest koszt regeneracji wtryskiwaczy i ewentualny zakup nowych...
_________________
leon
 
 
szik 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3 /A6 C6
Pomógł: 1 raz
Wiek: 52
Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 62
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2018-04-05, 22:02   

Wtrysku kapia Ci do cylindra ,
regeneracja wg Boscha poza fabryką niemożliwe ,w warunkach warsztatów bosch diesel nie ma możliwości ustawienia stosu pieszo, każdy kto opowiada że regeneruje kłamie bo tylko je czyści
_________________

 
 
justinos1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2FL
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 131
Skąd: Chojnów
Wysłany: 2018-04-06, 04:19   

Jest jedna firma w Polsce która ma stół Boscha do tych wtrysków i je regeneruje i nadaje nowy kod ima. Ja brałem od nich regenerowane wtryski do Phaetona 3.0 TDi i zdawałem swoje uszkodzone, koszt 500zł od sztuki. Firma to „Wtryski Nowak”
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-04-06, 08:09   

Hmmm... w Warszawie też znam jedną firmę co podobno ma całą aparaturę pomiarową i do każdego wtrysku dają wydruki i nadają nowe numery.
Dawałem kiedyś wtryski od Q7 z silnika 4.2tdi CCFA a to już w miarę świeży silnik.
I robili mi też wtryski do 3.3tdi więc nie wiem czy nikt tego nie robi czy też jednak są firmy które to potrafią <hmm>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
justinos1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2FL
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 131
Skąd: Chojnów
Wysłany: 2018-04-06, 08:47   

Jeszcze kilka lat temu faktycznie nikt tego nie robił, ale od jakiegoś czasu Bosch udostępnił stół do piezoelektrycznych wtrysków.
 
 
szik 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3 /A6 C6
Pomógł: 1 raz
Wiek: 52
Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 62
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2018-04-06, 10:57   

Oficjalnie Bosch nie udostępnia technologi stół jest do badania wtryskiwaczy i pomp

cytat ze strony firmy regenerującej wspomniane wtryskiwacze

Bosch nie udostępnia technologii regeneracji wtryskiwaczy piezoelektrycznych. Jednak nasza firma przez ostatnie 2 lata pracowała na własną metodą naprawy tych wtryskiwaczy. Po 2 latach możemy z całą pewnością powiedzieć że nasza metoda regeneracji działa. Mamy obecnie klientów którzy zakupili lub zregenerowali wtryskiwacze przed 12 miesiącami i nie ma reklamacji. Muszę też wspomnieć o wtryskach do Volkswagena Craftera - co tygodniowo robią po 4 - 10 tyś kilometrów. Przypadki uszkodzenia:- dymi na wolnych obrotach (biało-niebieski kolor dymu) - gaśnie silnik- dymi na czarno Obecnie regenerujemy takie marki jak Audi, VW, Renault, Mercedes.Czas regeneracji to o 1 - 3 dni. Zapraszam wszystkich zainteresowanych do skorzystania z naszych usług 100 % zadowolenia.
_________________

 
 
AdiA8 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Paź 2016
Posty: 74
Skąd: LU
Wysłany: 2018-04-07, 14:35   

Te same objawy miałem u siebie, 3.0Tdi (ASB) po wymianie kompletu wtrysków na regenerowane z programu Bosch exchange, wszystkie objawy minęły, zero zawieszania się przy odpalaniu, zero dymienia porannego i brak problemów z odpalaniem ciepły/zimny.

Ciekawiło mnie to strasznie, dlaczego są problemy z odpalaniem przy marnych wtryskach, w sumie nie dowiedziałem się, bo wcześniej wymieniłem wtryski i przestało mnie to już interesować.
 
 
szik 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3 /A6 C6
Pomógł: 1 raz
Wiek: 52
Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 62
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2018-04-07, 18:34   

Przystawianie silnika przy opalaniu na ciepło jest spowodowane nakapaniem ropy do cylindra a ropa się nie chce sprężać ,paliwo kąpie do cylindra do puki ciśnienie w listwie nie spadnie .do ostygnięcia silnika paliwo z tloka przesiaknie przez pierscienie do miski olejowej i na zimnym nie przystawia.dymienie na bialo szczególnie na wolnych obrotach wystepuje z tego samego powodu
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.