Autor |
Wiadomość |
slawek35
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 43 Dołączył: 02 Lis 2017 Posty: 6 Skąd: velsen-noord nl
|
Wysłany: 2017-11-16, 15:55 [D3 02 3.7MPI
] Błąd na Fisie
|
|
|
Witam mam problem z tym komunikatem ok 5 dni temu pokazał się podłączyłem kompa wyświetlił się błąd czujnika hamulca . Kupiłem wymieniłem błędy wykasowałem i dalej mi to się wyświetla . Wymieniłem tylnie klocki bo pokazywał się błąd zakodowałem na 14 mm i błąd klocków znikł . dziś podłączyłem znowu kompa i na hamulcu postojowym mam 2 błędy czy one mogą być przyczyną tego komunikatu
.
Adres 53: Hamulec postojowy Plik etykiet: 4E0-910-801.clb
Oznaczenie elementu: 4E0 910 801 C HW: 4E0 907 801 A
Komponent i/lub wersja: EPB A32C0220 H02 0220
Kodowanie: 0000331
Kod serwisu: WSC 80093 222 183701
VCID: 1F4CDBE0CEBDDDB9F0-804A
Kody błędów zostały skasowane.
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
02596 - Klocki hamulcowe z tyłu zużyte
008 - Niezrozumiały sygnał
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01111000
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 108
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Napięcie: 9.94 V
Zliczanie: 61
02596 - Klocki hamulcowe z tyłu zużyte
002 - Dolna wartość skrajna przekroczona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100010
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 108
Przebieg: 290256 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2017.11.16
Czas: 13:18:03
Ramka zamrożona:
Napięcie: 10.77 V
Zliczanie: 60 |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-11-16, 16:14
|
|
|
Wymieniałeś tył, a ..patrzyłeś na przód ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
slawek35
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 43 Dołączył: 02 Lis 2017 Posty: 6 Skąd: velsen-noord nl
|
Wysłany: 2017-11-16, 16:17
|
|
|
Tak przód był wymieniany ok miesiąc temu może za dużą wartość wpisałem . Czy jest możliwość wyłączenia czujników zużycia klocków z tyłu . chyba żeby zrobić nastawy podstawowe |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-11-16, 17:12
|
|
|
slawek35 napisał/a: | Czy jest możliwość wyłączenia czujników zużycia klocków z tyłu.
chyba żeby zrobić nastawy podstawowe |
Nie ma możliwości wyłączyć bo z tyłu nie ma czujnika zużycia klocków.
Grubość klocka czytana jest przez silniczki hamulca postojowego.
A błędy mówią przecież same za siebie: "Klocki hamulcowe z tyłu zużyte"
W tym kierunku należy diagnozować dalej jak chociażby sprawdzić czy sterownik zapisał poprawnie grubość klocków.
Permanentny błąd zużycia tylnych klocków może być efektem usterki w zakresie hamulca postojowego albo po prostu usterki samego sterownika. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
slawek35
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 43 Dołączył: 02 Lis 2017 Posty: 6 Skąd: velsen-noord nl
|
Wysłany: 2017-11-17, 21:27
|
|
|
Temat do zamknięcia zrobione |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-11-17, 21:31
|
|
|
Napisz co było przyczyną, pomoże to potomnym |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
slawek35
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 43 Dołączył: 02 Lis 2017 Posty: 6 Skąd: velsen-noord nl
|
Wysłany: 2017-11-18, 20:17
|
|
|
tydzień temu dałem auto do mechanika bo zapalił mi się komunikat o klockach z tyłu wymienił kontrolka zgasła zakodował w sterowniku było zapisane 14 mm ale wyrzuciło mi błędy zacisków . Pół nocy kopałem po różnych forach i nic . Wczoraj pojechałem do ASO (holenderskiego ) to stwierdzili ze muszę wymienić zaciski lub sterownik no po zapytaniu o cenę to i kopara opadła . Ale ze ja upierdliwy i mechanika robotę postanowiłem sprawdzić pojechałem na warsztat samoobsługowy i dawaj na nowo wszystko od początku klocki wyciągnąłem przeczyściłam wszystko przewody elektryczne wyciągnąłem obejrzałem i co się okazało dwie wtyczki były pęknięte o dziwo w tym samym miejscu (może mechanik napsuł ) wysuszyłem zakleiłem wyschło i na nowo wszystko założyłem klocki zmierzyłem okazało się że mają 12 mm nie 14 (chyba niema znaczenia ) błędy skasowałem i wszystko gra błąd znikł z Fisu i z kompa . |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-11-19, 13:28
|
|
|
slawek35 napisał/a: | ... błędy skasowałem i wszystko gra błąd znikł z Fisu i z kompa . |
Ale pamiętaj, że musisz jeszcze wymienić zaciski lub sterownik - skoro w ASO tak powiedzieli to chyba wiedzą co mówią |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
slawek35
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: sławek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 43 Dołączył: 02 Lis 2017 Posty: 6 Skąd: velsen-noord nl
|
Wysłany: 2017-11-21, 20:44
|
|
|
FOSS napisał/a: | Ale pamiętaj, że musisz jeszcze wymienić zaciski lub sterownik - skoro w ASO tak powiedzieli to chyba wiedzą co mówią |
Jak byśmy słuchali ASO to byśmy musieli wymienić 70% części w aucie |
|
|
|
|
|
|
|
|