Wysłany: 2015-04-12, 07:35 [D3 05 4.2MPI
] Chrobotanie przy odpalaniu + chodza caly c
Witam kupilem wczoraj moje kolejne juz trzecie audi a8.. miejac 2002 rok d3 4.2 benzyna ktora ma 340 tys przebiegu i chodzi jak zegarek stwierdzilem ze zakupie 2005 rowneiz z tym motorem ( oznaczenie te same ) wracajac juz do domu mialem dziewne wrazenie ze startujac z 1 biegu na pelnym gazie auto nie odpycha sie jak moje stare a8 ( z gornych obrotow idzie jak najbardziej fajnie ) dodatkowo dzwiek silnika wydaje sie bardziej takie jak przez tube - mocniej buczy. ale co do felerow ktore wynalazlem :
Auto ma 388 tys przebiegu
jezeli pozstoji dluzsza chwile to po odpaleniu przez 3 sekundy jest chrobotanie takie same jak w moim ex 4.0 tdi jak rorzrzad wariowal. dodatkowo odrazu startuja wentylatory na maxa ze jak sie otworzy maske to powiew powietrza jest niesmaowity zauwazylem rowniez ze nie kiedy na wolnych obrotach delikatnie nie rowna prace silnika ( wedlug papierow wynika ze jest blad P0202 P0300 i P0302 ,
Czy jest ktos w stanie mi pomoc w w.w problemach ?
dodam ze posiadam moja stara a8 jeszcze na placu i ewentualnie moglbym podmienic jezeli beda pasowac elementy uszkodzone o ktotych napisane jest wyzej. Pozdrawiam
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3 Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
czy przez nastawniki moze byc auto slabsze ? posiadam jeszcze jedna a8 w tym samym motorze i ona ma duzo mocniejsza moc z dolnych obrotow.. startujac z jedynki az wyrywa a tutaj niestety czuc jak bym mial pod wiatr moze przeplywki ? zaznaczam ze vcds zero bledow silnik chodzi rowniutko.
DODANO:
co do wentylatorow byl to czujnik wysokich cisnien w klimatyzacji
co do bledow na 2 cylindrze wymienilem wtrysk i wszystko jest ok
dodatkowo po zdjeciu przedniej malej oslony na motorze zauwazylem zerwane sciegno od gruszki dodatkowo rowniez to wyminielem ( od czego ta gruszka jest ? )
Staraj się edytować Swoje posty jeśli coś dodajesz po chwili.
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3 Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
Wysłany: 2015-05-01, 23:31
I dlatego auto słabsze od dołu cięgna się lubią urywać, pękać i nie działa wtedy zmienna geometria dolotu. W zależności od tego, w jakim położeniu są klapki auto będzie słabe na "górze"lub "dole". Weź włóż tam kawałek jakiegoś druta na próbę (może być nawet szprycha rowerowa odpowiednio zagięta) i sprawdź czy się poprawi. A jakby się poprawiło uderz do @ FOSSa, on sprzedaje takie cięgna z metalu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum