Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 4.0TDI ] Błędy do oceny  
Autor Wiadomość
Bartekd3 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPtronic
Zasilanie: PB
Imię: Barlomiej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 44
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2014-03-18, 22:02   [D3 02 4.0TDI ] Błędy do oceny

Takie bledy mi wskazuje komputer :

17865

01583
01577
18308

mam problemy z turbina od 1800 nie laduje poprawnie i kopci dopiero po przekroczeniu 2000tys obrotow idzie idealnie.. czy blad 1 moze miec cos z tym wspolnego?
 
 
Tomcio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 113
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-03-19, 19:00   

Według tabeli błędów VAG:
18308 - Wentylator chłodzenia silnika, szybkość II - otwarty obwód, zwarcie do masy, przewody, zwarcie.
17865 - Czujnik temperatury EGRT 2, bank 2 - zwarcie do plusa, otwarty obwód
01577 - Wyłączony z powodu nadmiernej temperatury
01583 - Rozpoznano przeciek w systemie
_________________
😎NIC NIE KLEI SIĘ JAK QUATTRO👍
 
 
Bartekd3 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPtronic
Zasilanie: PB
Imię: Barlomiej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 44
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2014-03-19, 19:42   

cos wiecej na temat tych bledow co one moga oznaczac? za co sie zbarac..
 
 
Tomcio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 113
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-03-19, 19:49   

Sorki kolego ale też nie za bardzo w tym siedzę. Miałem akurat opis wszystkich błędów i je przepisałem.
A na czym robiłeś skan?
_________________
😎NIC NIE KLEI SIĘ JAK QUATTRO👍
 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 60
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2014-03-19, 20:30   

Bartekd3 napisał/a:
cos wiecej na temat tych bledow co one moga oznaczac? za co sie zbarac..


W pierwszej kolejności za wymianę czujnika, sprawdzenie i naprawa wentylatora - szkoda auta.
Nie świeci się kontrolka od zawieszenia? bo chyba jest nieszczelność .
 
 
Bartekd3 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPtronic
Zasilanie: PB
Imię: Barlomiej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 44
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2014-03-21, 18:16   

Mozesz mi powiedziec gdzie ten czujnik sie znajduje dokladnie??
 
 
Bartekd3 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPtronic
Zasilanie: PB
Imię: Barlomiej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 44
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2014-03-22, 01:24   

Czujnik temperatury pokazuje blad w lewej strony ( kierowca ) a auto kopci z prawej rury ( pasazer ) nie mam juz sil do tego auta.. rozebralem wszystko i dalej nic.. czy uszkodzony czujnik 265 ( kierowca ) moze miec cos wspolnego z brakiem mocy do 2 tys i kopceniem na czarno z prawej rury ?? ( pasazer )
 
 
Tomcio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 113
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-03-22, 09:10   

a od czego ten czujnik 265 jest,bo z tego co wiem to czujnik 265 jest oznaczany również jako czujnik prędkości obrotowej koła ale to jest związane z ABS
_________________
😎NIC NIE KLEI SIĘ JAK QUATTRO👍
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2014-03-22, 13:02   

twoje problemy mogą świadczyć o uszkodzonym przepływomierzu. Masz je dwa musisz wykonać logi dynamiczne pracy przepływek i synchronizacji bi-turbo. może być problem z wysterowaniem doładowania na stronie. czujnik EGT gry wykaże zbyt wysoką temp. wyłączy turbine i zmieni dawke paliwową by zapobiec uszkodzeniu turbin. może masz uszkodzoną instalacje od szkody (gdzieś czytałem że miałeś kolizje i problemy powstały po naprawie albo sie pomyliłem i źle powiązałem fakty).
tak czy inaczej logi zrób bo trzeba zobaczyć co sie dzieje z powietrzem w twoim dolocie.

na dester w sterowniku slave masz korekte dawkowania wtryskiwaczy, zobacz jakie masz tam parametry - log statyczny silnik w temp. pracy
_________________
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
 
 
Bartekd3 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPtronic
Zasilanie: PB
Imię: Barlomiej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 44
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2014-03-22, 18:50   

Niestety przeyplywomierz zmienialem.. i nic w pt odstawiam do mechanika bo nie mam juz sil z tym autem
 
 
Bartekd3 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPtronic
Zasilanie: PB
Imię: Barlomiej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 44
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2014-03-23, 09:12   

zauwaazylem ze w czasie jazdy mroga mi czesto kontrolka z swiec zarowych czy to moze miec so wspolnego z tym?
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2014-03-23, 10:53   

Tak. Kontrolka świec w tym silniku nie pokazuje stanu sprawności świec a usterkę jednostki napędowej ale zrob logi o których pisalem i wymień uszkodzony egt sensor
_________________
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
 
 
Bartekd3 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIPtronic
Zasilanie: PB
Imię: Barlomiej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 44
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2014-03-29, 18:44   

jest mozliwosc zeby byl uszkodzony nastawnik turbiny? jezeli nie ma zadnych bledow pod kompem?
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2014-03-29, 21:47   

Wysteruj go i zobacz jak pracuje, ale przeladowywal by i wchodzil w awaryjny. Predzej obstawil bym poprzycierane kierownice zmiennej geometrii. Z jakim oprogramowaniem pracujesz? Trzeba wykonać nastawy podstawowe ukl. Doladowania, a odrazu wyjdą niedomagania podzespołów
_________________
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2014-03-29, 21:52   

Pisalem wyżej bys zrobil logi dynamiczne doladowania i przeplywek. Będzie widać kiedy ktora turbina startuje pomimo wysterowania.
_________________
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.