Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 4.0TDI ] Kolejność cylindrów w 4.0 TDi, wysokie kor  
Autor Wiadomość
justinos1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2FL
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 131
Skąd: Chojnów
Wysłany: 2018-02-16, 07:58   [D3 02 4.0TDI ] Kolejność cylindrów w 4.0 TDi, wysokie kor

Witam, po dłuższej przerwie, nabyłem A8 4.0 TDi, auto trochę zaszczurzone przez poprzedniego właścicela, ale technicznie w dobrym stanie, wymieniany był rozrząd i hydraulika. Generalnie z silnikiem nie mam żadnych problemów, pali czy zimny czy ciepły, cicho pracuje. Wczoraj sprawdzałem korekcje wtrysków vasem i według mnie nie są zbyt ciekawe, od -2.5 do +2.5, jakie mniej więcej mają być w tym silniku? Jak liczymy kolejność cylindrów, chcę zobaczyć który wtrysk jest najsłabszy... Czy mógłby ktoś sprawdzić i podać korekcje jakie ma u siebie? Wtryski są piezoelektryczne i tak wadliwe jak w 3.0 TDi?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-02-16, 08:12   

4.0 nie ma jeszcze piezoelektrycznych.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
qBoss 
Użytkownik



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Ernest
Jeżdzę: B3, V8 44q , D3 TDI
Dołączył: 20 Gru 2017
Posty: 19
Skąd: Kotlina Kłodzka
Wysłany: 2018-02-18, 23:20   

To jaka kolejnosc? U mnie pojawil sie tez problem z wtryskami...
_________________
quattro
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-02-18, 23:56   

qBoss napisał/a:
To jaka kolejnosc?

W każdej V8 identycznie:

4 ... 8
3 ... 7
2 ... 6
1 ... 5
-------
przód
auta
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
justinos1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2FL
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 131
Skąd: Chojnów
Wysłany: 2018-02-19, 05:04   

qBoss napisał/a:
To jaka kolejnosc? U mnie pojawil sie tez problem z wtryskami...


Jakie objawy?
 
 
qBoss 
Użytkownik



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Ernest
Jeżdzę: B3, V8 44q , D3 TDI
Dołączył: 20 Gru 2017
Posty: 19
Skąd: Kotlina Kłodzka
Wysłany: 2018-02-20, 21:13   

Auktalnie jestem w niemczech, podczas trasy zapalila sie spiralka brak mocy, źle pracuje na wolnych, problem z paleniem jak na D prawie przygasa przy ruszaniu.
Kanal 13
-0,99 -1,93 -3,06 -0,28
Kanal 14
-3,06. -0,38 -3,06 -0,47

Koledzy jakas porada cp robic? Regenerowane wtryski...wymiana wszytskich? Potrzebne wprpwadzanie oznaczen z nowych wtryskow? Jak to soe robi w 4,0 tdi

Ktoś pomoże?
_________________
quattro
 
 
justinos1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2FL
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 131
Skąd: Chojnów
Wysłany: 2018-02-27, 18:20   

Nie ma tragedii po za tym jednym 3.06, jesteś pewien, że to wina wtryskiwaczy?
 
 
qBoss 
Użytkownik



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Ernest
Jeżdzę: B3, V8 44q , D3 TDI
Dołączył: 20 Gru 2017
Posty: 19
Skąd: Kotlina Kłodzka
Wysłany: 2018-03-04, 13:48   

Panowie, miałem trochę czasu wiec sprawdziłem wtryski, wtrysk z trzeciego cylindra nie reaguje na zdjęcie i założenie wtyczki... zamiana z wtryskiem z miejsca 2 daje takie objawy ze dalej na trzecim wtrysku jest brak reakcji na ściągniecie wtyczki.

Muszę teraz sprawdzic kompresje na tym 3 baniaku...ile powinna miec? będę mierzył przez swiece...jak tylko dostane z polski mój miernik. Nie wiem co mi pokaże ale może jakies podpowiedzi z waszej strany co może pójsc najprawdopodobniej w tym motorze?

Acha, jak sprawdzić czy na wtrysk dochodzi napięcie z kompa? może kable nie łączą?
Sterowanie jest masa? Na stałe powinien byc plus na wszystkich wtryskach? Zapomniałem to sprawdzić wczoraj... ;(
_________________
quattro
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-03-04, 16:56   

qBoss napisał/a:
Muszę teraz sprawdzic kompresje na tym 3 baniaku...ile powinna miec?

W okolicach 28-33 bar, minimalne 21 bar, maksymalna różnica między cylindrami 5 bar.
qBoss napisał/a:
Acha, jak sprawdzić czy na wtrysk dochodzi napięcie z kompa?
Oscyloskopem ...sprawdź od razu przejście kabli do sterownika.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
qBoss 
Użytkownik



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Ernest
Jeżdzę: B3, V8 44q , D3 TDI
Dołączył: 20 Gru 2017
Posty: 19
Skąd: Kotlina Kłodzka
Wysłany: 2018-03-05, 17:56   

Jakis schemat za rozpiska pinów gdzie jaki wtrysk i do którego kompa? Jakis zeszyt SSP ???
_________________
quattro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.