Autor |
Wiadomość |
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2013-12-15, 09:00
|
|
|
Usterki predzej czy poźniej sie pojawiają bo maja wady natury konstrukcyjnej. Ja sie wyleczylem z diesla i teraz szukał bym w12 lpg, ale ceny robia swoje wiec 4.2 latwiej i taniej... Tylko benzyna. |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
|
|
|
bart89
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Auto
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: e39 530d
Wiek: 35 Dołączył: 15 Gru 2013 Posty: 2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-12-15, 09:36
|
|
|
Dzięki ja właśnie rozważam ostro 2 opcje albo 40 diesel albo 4.2 pb do zagazowania, a kolega chciał mi odsprzedać właśnie 2003 rocznik 4.0 tdi, ale skoro mówisz że diesel jest wadliwy to jednak wybieram bramkę numer 2 dotychczas śmigałem dieslem i nie miałem problemów, ale to kultowy silnik konkurencji |
|
|
|
|
|
|
|
mnichu
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1,9
Skrzynia: DQS
Zasilanie: ON
Imię: Wojtas
Jeżdzę: BMW 5er
Wiek: 36 Dołączył: 02 Gru 2013 Posty: 6 Skąd: Gmunden
|
Wysłany: 2013-12-15, 23:09
|
|
|
Ja poluję na 4.2 TDI... to mam odpuścić ? bo też jest awaryjny ?
Sory za lamerskie pytania...mało jest informacji o silniku 4.2 tdi.... a wczoraj prawie taki kupiłem |
_________________ BMW E60 530xd 322ps / 672nm |
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2013-12-16, 00:12
|
|
|
4.2 TDI możesz brać, chociaż to zawsze diesel |
|
|
|
|
|
|
|
genmaxiu
Użytkownik
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 46 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 40 Skąd: Luton
|
Wysłany: 2013-12-16, 09:26
|
|
|
2 lata jezdze 4.2 tdi, nie mam zadnych problemow (odpukac). Robie poprostu serwis samochodu na czas - i nie, nie musi byc to serwis wykonany przez ASO - do 140k robilem w ASO a potem juz w zaufanym, dobrym warsztacie na OEM czesciach.
Jak bedziesz dbal to nie powinienes miec zadnych problemow z nim poza oczywiscie pierdolami dotyczacymi kazdej A8:) |
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2013-12-16, 21:49
|
|
|
Dzisiejszy klient, który przyjechał pytac o cene silnika do A8 4.0TDI " ... wsiadam do auta po 2 tygodniach postoju, odpalam i gaśnie... rozrząd nie wytrzymał.." <niewiem> |
|
|
|
|
|
|
|
Patryk1990
Użytkownik
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Patryk
Jeżdzę: Audi a8 d 4
Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 49 Skąd: Wloclawek
|
Wysłany: 2013-12-31, 01:01
|
|
|
Czytam i czytam i czegoś nie rozumiem nie wierze w wady czy niedorobienia 4.0 tdi miałem taka z przebiegiem 300.000 przebieg nie kręcony ponieważ moi rodzice byli jedynymi właścicielami jedyne co robili pompą wody pasek i popychacze zawodowe reszta to olej i filtry co 8000 samochód latał Polska Anglia i jeszcze ktoś sie z niego cieszy Teraz kupiłem druga 4.0 tdi jestem 3 właścicielem przebieg podobno 140000 ale samochód i silnik w dużo gorszym stanie przebiegu nie jestem pewien. III to jest główny problem jak kupujesz chodzi pięknie pózniej wychodzą wady rozrzad ciasza ale popychacze w lewej głowicy grają jak głupie kompresor padł diody w lampach tylnych a teraz problem. Z xenonami i abs esp ogólnie skarbonka ratuje mnie to ze auto na gwarancji z komisu. |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2013-12-31, 08:41
|
|
|
Patryk1990 napisał/a: | ratuje mnie to ze auto na gwarancji z komisu. |
<tjaa> <tjaa> powodzenia w odzyskaniu pieniędzy |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2013-12-31, 10:23
|
|
|
Podejrzewam że jak byś zostawił sobie auto po rodzicach to lepiej byś na tym wyszedł bo wiadomo co się ma , niestety silniki 4.0 są wrażliwe . Z elektryką możesz podjechać do olo_gsm jak jesteś w naszym mieście - może coś poradzi . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
Patryk1990
Użytkownik
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Patryk
Jeżdzę: Audi a8 d 4
Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 49 Skąd: Wloclawek
|
Wysłany: 2013-12-31, 14:28
|
|
|
Chyba tak ale 300000 to już troche jest. Przy kupnie samochodu trzeba podjąć decyzje jeżdżę spokojnie biorę diesla szaleje biorę szybkoobrotowa benzynę jeżeli ktoś bierze dieselka i kręci go co chwile do 4000 5000 to turbinki łańcuchy nie wytrzymują mój ojciec jeździ spokojnie nawet bardzo spokojnie i dojeżdża konkretnych przebiegow bezawaryjnie A terAz tak troche z doświadczenia łańcuchy padają rownież w benzynowcach 4.2 koła zfr 3.2 podobnie w12 nigdy nie widziałem nie robiłem więc sie nie wypowiadam
Jak masz szczęście kupisz egzemplarz zadbany i pojezdzisz nim kilka lat
Ja trafiłem na cudo które sie złe zapowiada
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
|