Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 4.2MPI ] Błąd 01583 opadł przód  
Autor Wiadomość
pawcio1813 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 11
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Wysłany: 2019-10-14, 16:52   [D3 02 4.2MPI ] Błąd 01583 opadł przód

Witam serdecznie mam problem z zawieszeniem i prosiłbym o pomoc. Otóż w mojej a8 opadł przód , poziomowanie nie działa a po podłączeniu vcds pokazuje błąd 01583 000 leak in system detected co wskazuje na to ,iż występuje nieszczelność w układzie pneumatyki. Stąd prośba od czego zacząć w zdiagnozowaniu przyczyny ,prosiłbym o rady i przydatne wskazowki.
 
 
IchiOne 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 42
Dołączył: 19 Mar 2018
Posty: 40
Skąd: Stargard
Wysłany: 2019-10-14, 17:26   

Cały przód leży? Czy po odpaleniu silnika zawieszenie probuje się podpompować? Może słychać gdzie ucieka. Sprawdź przewody z kompresora a właściwie z zaworków jak się nie mylę lewe przednie koło tylne nadkole do zdjęcia, tam powinien być zespół zaworków, przyda się woda z płynem albo pianka do wykrywania nieszczelności, pryskasz po wężykach a także na wejściu powietrza do amortyzatora i na sam amortyzator.
 
 
pawcio1813 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 11
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Wysłany: 2019-10-15, 17:11   

Tak kompresor po odpaleniu silnika pompuje i zawieszenie idzie do góry lecz nie jest w stanie dojsc do pełnej wartości pozycji lift po czym po zgaszeniu siada w dól . Dostałem sie do rozdzielacza tak jak pisałes, jutro sprawdze czy aby nie uchodzi stamtąd powietrze🙂
 
 
IchiOne 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 42
Dołączył: 19 Mar 2018
Posty: 40
Skąd: Stargard
Wysłany: 2019-10-15, 20:37   

W najgorszym wypadku masz nieszczęsny miech, ale opryskaj amortyzator z dołu i poszukaj bąbelków i mam nadzieję, że tam nie znajdziesz. Ponasłuchuj po napompowaniu i zgłaszaniu silnika gdzie coś syczy, może akurat namierzysz
 
 
Pawel G 
Użytkownik



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3 W12
Wiek: 58
Dołączył: 30 Sty 2017
Posty: 13
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-10-15, 21:11   

Jeżeli to amor to powinien leżeć na jednej stronie , przeważnie pada prawa strona
_________________
Pozdrawiam
Paweł
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2019-10-15, 21:32   

Pawel G napisał/a:
Jeżeli to amor to powinien leżeć na jednej stronie , przeważnie pada prawa strona


Nie do końca, jak padnie jedna strona to druga się obniża próbuje się wypoziomować.
 
 
Pawel G 
Użytkownik



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3 W12
Wiek: 58
Dołączył: 30 Sty 2017
Posty: 13
Skąd: Radom
Wysłany: 2019-10-16, 21:57   

Ok próbuje się wypoziomować jak uruchomisz silnik ,ale dopóki tego nie zrobisz to leży na tej stronie której amor się skończył . Miesiąc temu to przerabiałem u siebie .
_________________
Pozdrawiam
Paweł
 
 
Zarzyk 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A6 C5 1.8 turbo quattro
Wiek: 35
Dołączył: 03 Maj 2019
Posty: 8
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-01-15, 16:17   

Cześć,

Przychodzę z takim zapytaniem. Temat podobny bo też przód auta opada po nocy.
Mam okazję kupić auto od kogoś kto zaparkował je ponad 6 lat temu i tak stoi. W tym czasie wymienił miech jeden i rozdzielacz ale nada opada. Generalnie auto samo się nie podnosi. Po pod lewarowaniu pompuje i póki sie silnika nie zgasi to stoi. Raczej zwykła nieszczelność czy coś poważniejszego?

Nie ma sensu pytać o koszt naprawy bo nie wiadomo co padło. Postaram się o więcej informacji od sprzedającego.
_________________
Poszukuję info o eksploatacji D3 w benzynie
 
 
seba1998b 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 26
Dołączył: 07 Gru 2019
Posty: 2
Skąd: Boguszyce
Wysłany: 2020-08-10, 17:34   

Witam, mam nie szczelne oba amory z przodu. Szukam zamienników, ale ciężko znaleźć numer katalogowy 4E0616039AG. Tu pojawia się moje pytanie czy będzie masował amortyzator z innym numerem (np. Z końcówką AH)?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2020-08-11, 00:12   

seba1998b napisał/a:
Witam, mam nie szczelne oba amory z przodu. Szukam zamienników, ale ciężko znaleźć numer katalogowy 4E0616039AG. Tu pojawia się moje pytanie czy będzie masował amortyzator z innym numerem (np. Z końcówką AH)?

Może pasować amorek z innym numerem ale AG nie zamienia się na AH.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.