|
Autor |
Wiadomość |
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 319 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2019-04-28, 18:23 [D3 02 4.2MPI
] Co to jest? Za co odpowiedzialne itd.
|
|
|
Witam wszystkich.
Ściągając plastikową przednią górną obudowę silnika na której napisane są pojemność silnika ukazał mi się taki o to widok.
Zauważyłem że są tam jakieś dwie membrany z dźwigniami które łączą cięgna. Lewe cięgno mam koloru czarnego natomiast prawe koloru białego w dodatku jest złamane i nie jest połączone z tą dźwignią.
Co to tak w ogóle jest, za co odpowiada, i brak sprawności tego elementu czym skutkuje, gdzie ten element kupię i pod jaką nazwą lub numerem ją znajdę? |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2019-04-28, 18:29
|
|
|
No to są "gruchy" które regulują długość dolotu w silniku jest kolektor o zmiennej długości,te cięgienka pękają ze starości |
|
|
|
|
|
|
|
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 319 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2019-04-28, 18:53
|
|
|
A to że mam to nie do końca sprawne to jakoś wpływa negatywnie na coś?
Gdzie tych cięgien nowych mam szukać? Bo to pewnie muszą być cięgna o odpowiedniej długości. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
|
|
|
|
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 319 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2019-04-28, 19:14
|
|
|
Super. Dzięki za link.
Porównując działanie obu tych dźwigni to zarówno ta ze sprawnym ciegnęm jak i ta z tym złamanym to wydaje się że obie działają z tym samym lekkim oporem.
Przy odpaleniu auta w lewej membranie robi się próżnia co za tym idzie ta lewa dźwignia się przestawia.
[ Dodano: 2019-05-01, 13:46 ]
Cięgna zakupione dwie sztuki plastikowe takie jaki mam ten czarny. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2019-05-02, 12:22
|
|
|
Trochę bez sensu ponieważ te metalowe miałbyś dożywotnie
Te plastiki to na pewno nie jest oryginał więc kij wie jak długo to posłuży, oby jak najdłużej... Z metalowymi miałbyś temat z głowy |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |