Autor |
Wiadomość |
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2021-02-07, 10:57 [D3 04 4.2MPI/LPG
] Przerwa w obwodzie wtryskiwacza
|
|
|
Witajcie, od jakiegoś czasu mam problem z moją ósemką, wyskakuje mi błąd 16591 P0207 usterka elektryczna w obwodzie, skutkuje to tym że przy większych prędkościach auto zaczyna poszarpywać czasami słabiej lub mocniej i teraz pytanie czy śmigając na LPG może szarpać skoro pokazuje błąd wtryskiwacza PB no chyba że to jest jakoś wpięte w pętle ? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2021-02-07, 11:40
|
|
|
jest oszukiwany sygnał sterownik stag ? |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2021-02-07, 11:42
|
|
|
Instalacja Prins, dodam że na bp i lpg takie same objawy. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2021-02-07, 21:14
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | Instalacja Prins, dodam że na bp i lpg takie same objawy. |
Świeca. Cewka zapłonowa.
Do testów zamień miejscami z innym cylindrem. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2021-02-08, 03:32
|
|
|
Sprawdź emulatory wtryskiwaczy , najczęściej padają w prinsie z osprzętu. Objawy pasują |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2021-02-08, 08:01
|
|
|
FOSS napisał/a: | Świeca. Cewka zapłonowa.
Do testów zamień miejscami z innym cylindrem. |
Na pewno nie zaszkodzi zamienić miejscami żeby wyeliminować cewkę lub świece, ale z drugiej strony EKU zgłasza błąd wtryskiwacza
machul333 napisał/a: | Sprawdź emulatory wtryskiwaczy , najczęściej padają w prinsie z osprzętu. Objawy pasują |
Kiedyś zamieniłem je miejscami 1-4 na 5-8 i dalej to samo, ale dobrze rozumiem że gdyby jakiś kabelek od wtrysku powodował przerwę to ma obu paliwach było by tak samo bo wtryski LPG są wpięte do kabelków wtrysków PB ? dodam jeszcze że szarpanie występuje tylko na nagrzanym silniku |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2021-02-08, 17:37
|
|
|
nie wtryski lpg to odzielny obwód
komp lpg bierze do siebie sygnał czasu wtrysku i je odcina na lpg i odpowiednio oszukuje kom benzyny u ciebie robi się przerwa w obwodzie prawdopodobnie |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2021-02-08, 18:40
|
|
|
Czyli trzeba przedzwonić wiązkę od wtryskiwacza do ECU tylko walka z wiatrakami jeżeli raz jest, a raz przerywa |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2021-02-08, 21:18
|
|
|
raczej emulator wtrysku |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2021-02-08, 21:44
|
|
|
pepi napisał/a: | raczej emulator wtrysku |
No tak, ale zamieniałem je miejscami i dalej wyskakuje że 7 cylinder. |
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2021-02-09, 10:08
|
|
|
Błąd masz od razu po skasowaniu ? Jeśli tak to dobrze by było zamienić kable z innym wtryskiem(może na ciepłym uzwojenie cewki łapie przerwę ), lub zamień same wtryski w szynie miejscami . Jak błąd zostanie na tym samym to sprawdzaj wiązkę a jeśli tu też okk to sam sterownik ecu. |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2021-02-20, 18:15
|
|
|
machul333 napisał/a: | Błąd masz od razu po skasowaniu ? |
Po skasowaniu wyskakuje, ale dopiero po jakimś czasie.
Dzisiaj pogrzebałem i znalazłem przerwę, podczas ruszania kabelkami między wtryskiwaczem LPG a komputerem LPG, wymieniłem wadliwy kabelek pojeździłem trochę i na razie jest ok. tylko dziwi mnie jedna sprawa jeżeli była przerwa między wtryskiem LPG, a kompem LPG to dlaczego jak auto zaczynało szarpać (głównie przy większych prędkościach) to po przełączeniu na PB dalej był to samo ?? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2021-02-20, 19:34
|
|
|
przerwa to przerwa |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2021-02-20, 20:57
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | tylko dziwi mnie jedna sprawa jeżeli była przerwa między wtryskiem LPG, a kompem LPG to dlaczego jak auto zaczynało szarpać (głównie przy większych prędkościach) to po przełączeniu na PB dalej był to samo ? | Sterownik noPB wyłącza wadliwy (mający problem) cylinder, po wyłączeniu i włączeniu zapłonu, dany cylinder ponownie jest załączany do momentu wystąpienia usterki. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
|