Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Przerwa w obwodzie wtryskiwacza  
Autor Wiadomość
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2021-02-07, 10:57   [D3 04 4.2MPI/LPG ] Przerwa w obwodzie wtryskiwacza

Witajcie, od jakiegoś czasu mam problem z moją ósemką, wyskakuje mi błąd 16591 P0207 usterka elektryczna w obwodzie, skutkuje to tym że przy większych prędkościach auto zaczyna poszarpywać czasami słabiej lub mocniej i teraz pytanie czy śmigając na LPG może szarpać skoro pokazuje błąd wtryskiwacza PB no chyba że to jest jakoś wpięte w pętle ?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2021-02-07, 11:40   

jest oszukiwany sygnał sterownik stag ?
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2021-02-07, 11:42   

Instalacja Prins, dodam że na bp i lpg takie same objawy.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2021-02-07, 21:14   

Marcin2013 napisał/a:
Instalacja Prins, dodam że na bp i lpg takie same objawy.

Świeca. Cewka zapłonowa.
Do testów zamień miejscami z innym cylindrem.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2021-02-08, 03:32   

Sprawdź emulatory wtryskiwaczy , najczęściej padają w prinsie z osprzętu. Objawy pasują
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2021-02-08, 08:01   

FOSS napisał/a:
Świeca. Cewka zapłonowa.
Do testów zamień miejscami z innym cylindrem.


Na pewno nie zaszkodzi zamienić miejscami żeby wyeliminować cewkę lub świece, ale z drugiej strony EKU zgłasza błąd wtryskiwacza <bezradny>

machul333 napisał/a:
Sprawdź emulatory wtryskiwaczy , najczęściej padają w prinsie z osprzętu. Objawy pasują


Kiedyś zamieniłem je miejscami 1-4 na 5-8 i dalej to samo, ale dobrze rozumiem że gdyby jakiś kabelek od wtrysku powodował przerwę to ma obu paliwach było by tak samo bo wtryski LPG są wpięte do kabelków wtrysków PB ? dodam jeszcze że szarpanie występuje tylko na nagrzanym silniku <bezradny>
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2021-02-08, 17:37   

nie wtryski lpg to odzielny obwód
komp lpg bierze do siebie sygnał czasu wtrysku i je odcina na lpg i odpowiednio oszukuje kom benzyny u ciebie robi się przerwa w obwodzie prawdopodobnie
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2021-02-08, 18:40   

Czyli trzeba przedzwonić wiązkę od wtryskiwacza do ECU tylko walka z wiatrakami jeżeli raz jest, a raz przerywa <bezradny>
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2021-02-08, 21:18   

raczej emulator wtrysku
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2021-02-08, 21:44   

pepi napisał/a:
raczej emulator wtrysku


No tak, ale zamieniałem je miejscami i dalej wyskakuje że 7 cylinder.
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2021-02-09, 10:08   

Błąd masz od razu po skasowaniu ? Jeśli tak to dobrze by było zamienić kable z innym wtryskiem(może na ciepłym uzwojenie cewki łapie przerwę ), lub zamień same wtryski w szynie miejscami . Jak błąd zostanie na tym samym to sprawdzaj wiązkę a jeśli tu też okk to sam sterownik ecu.
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2021-02-20, 18:15   

machul333 napisał/a:
Błąd masz od razu po skasowaniu ?


Po skasowaniu wyskakuje, ale dopiero po jakimś czasie.

Dzisiaj pogrzebałem i znalazłem przerwę, podczas ruszania kabelkami między wtryskiwaczem LPG a komputerem LPG, wymieniłem wadliwy kabelek pojeździłem trochę i na razie jest ok. <chura> tylko dziwi mnie jedna sprawa jeżeli była przerwa między wtryskiem LPG, a kompem LPG to dlaczego jak auto zaczynało szarpać (głównie przy większych prędkościach) to po przełączeniu na PB dalej był to samo ??
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2021-02-20, 19:34   

przerwa to przerwa
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2021-02-20, 20:57   

Marcin2013 napisał/a:
tylko dziwi mnie jedna sprawa jeżeli była przerwa między wtryskiem LPG, a kompem LPG to dlaczego jak auto zaczynało szarpać (głównie przy większych prędkościach) to po przełączeniu na PB dalej był to samo ?
Sterownik noPB wyłącza wadliwy (mający problem) cylinder, po wyłączeniu i włączeniu zapłonu, dany cylinder ponownie jest załączany do momentu wystąpienia usterki.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.