Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-02-12, 20:32
|
|
|
Kupujesz taki żeby dali gwarancję na niego, z majstrami co orzekli że to wał spisujesz umowę ze jak wymienia i dalej będzie stukać to robią to za darmo i potem jeszcze raz za darmo wkładają spowrotem twój.
Ale ja bym podjechał do jakichś magikow zajmujących się walami i z nimi to skonsultować |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-13, 23:59
|
|
|
Dokładnie. Moj wał robili w Grodzisku Mazowieckim. Nawet wymienili jeden przegub bo minimalne luzy miał już |
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2016-02-15, 17:12
|
|
|
Oddaj do zakładu zajmującego się regeneracją wałów i za 500 zł będziesz miał spokój na 200tys km |
_________________ xyz |
|
|
|
|
|
|
|
Kosik87
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: d3
Dołączył: 06 Sie 2015 Posty: 75 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-02-16, 15:45
|
|
|
ok, a wiec moi mechanicy dziś po zamówieniu wału i go wyciagnieciu doszli do tego że to nie jest luz na wale i wał jest ok, tylko cześć gdzie wał wchodzi do skrzyni biegów jest jebnie... zwana reduktorem skrzyni biegów czy coś takiego i że nieby w tym jest problem, a ogólnie czegoś takiego chyba nie da sie dokupić czy naprawic .... ;(
aaaa i kolejna dziwna kwestia jest to ze ja słysze to z tułu a nie z przodu auta:/ |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-16, 17:51
|
|
|
Tam się znajduje torsen. Jak cała skrzynie da się to naprawić. Pewnie poszło łozysko ale przecie można poszukac sprawnej uzywanej tej całej cześci(torsena). |
|
|
|
|
|
|
|
Kosik87
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: d3
Dołączył: 06 Sie 2015 Posty: 75 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-02-16, 17:58
|
|
|
Na Allegro słabo z tym torsenem, czyli jak to zdemontują to bedzie można samo łożysko wymienić by znow mnie nie wychujali:/ |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6726 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Kosik87
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: d3
Dołączył: 06 Sie 2015 Posty: 75 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-02-16, 18:19
|
|
|
Wiem wiem, torsen, słownik mi tak poprawił, No 1700zl za to, skrzynia jest nawet za 1500, tylko pytanie czy to to:P i dlaczego ewidentne słychać z tylu:/ i czy jak to zdemontują to naprawia:/ czy trzeba wymienić:/ |
|
|
|
|
Kosik87
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: d3
Dołączył: 06 Sie 2015 Posty: 75 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-02-16, 18:24
|
|
|
Z tego co wiedzę w necie to nie ma postu gdzie ktokolwiek to wymienial |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-16, 18:32
|
|
|
Bo to sie szczerze mówiąc rzadko psuje. Zazwyczaj jak juz to niedopilnowany wyciek oleju z torsena doprowadza do jego ruiny albo wkładanie na pałe pierwszego lepszego dyfra tylnego kory nie pasuje przełozeniem. Juz sie spotkałem z takim przypadkiem w D3 gdzie siedział dyfer z D2 o innym przełożeniu |
|
|
|
|
Kosik87
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: d3
Dołączył: 06 Sie 2015 Posty: 75 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-02-16, 18:37
|
|
|
U mnie nie ma żadnego wycieku, nic nie było zmieniane, wszystkie części sa od nowości, moi mechanicy najpierw stwierdzili ze jest luz na wale wlasnie przy tym torsenie a po wyjęciu wału ze niby w torsenie jest luz, tylko juz sam nie wiem czy sa kompetentni... Po tych ich wszelkich naprawach, a to stukanie diagnozowali 3 razy, i trzy razy inna diagnoza, od tylnego mostu po torsen |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-16, 18:44
|
|
|
No wiesz...nie jestem mechanikiem ale luzy to bez problemu sobie zdiagnozuje. Co za problem wejśc i szarpać wałem od skrzyni po tylny dyfer. Jesli auto masz rozebrane to wejdź pod nie i sam sprawdź szarpiąc ta cześcia co sie przykreca do niej wał. Jesli bedzie miała luz bedzie wiadomo. Jesli ma luz to dziwne że uszczelniacz jeszcze trzyma |
|
|
|
|
Kosik87
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: d3
Dołączył: 06 Sie 2015 Posty: 75 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-02-16, 18:51
|
|
|
Jak był wał założony to sZarpali przy mnie i wlasnie w tym miejscu sie ruszał, dzis ja tym rusZalem i nic nie czułem |
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-02-16, 20:17
|
|
|
W tym torsenie w ogóle się też olej wymienia? Bo ja tam nigdy nie zaglądałem. Olej wymieniany tylko w skrzyni i dyfrze... Torsen chyba pracuje w oleju ze skrzyni czy coś pokręciłem ? |
|
|
|
|
|