|
Autor |
Wiadomość |
migeluss
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 06 Cze 2016 Posty: 15 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2024-06-21, 09:24 [D3 02 4.2MPI/LPG
] Nietypowy problem, slizga sie po wymia
|
|
|
hej,
mam nietypowy problem, miałem problem ze zmiana biegow - blad pozycjonera, został wymieniony i przy okazji statycznie nowy olej , samochód 3 km po wyjezdze od mechanika zaczelo sie slizgac sprzeglo, wróciłem sprawdzilismy olej ma dobry poziom.
Troche zglupialem bo przed wymiana pozycjonera i oleju, wszystko bylo ok ze skrzynia, zero falowania, zero szarpania, olej statycznie wymianiany tez okolo 60tys km temu, przebeig ponad 330
ktos ma pomysł co mogło się stać? - zazywcaj jak tarczki padają, to to trwa tydzien miesiac i zaczyna falować, u mnie to doslownie 3km
Pozdrawiam, |
|
|
|
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 355 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2024-06-23, 21:53
|
|
|
Pytanie w jakim stanie olej był. Generalnie to co zlałeś na pewno miało inną lepkość (niższą niż starego oleju), gęstość i pompowalność niż to co wlałeś. Być może już by skrzynia prędzej puszczała gdyby nie właśnie stary olej. Teraz wymieniłeś i dostaje uślizgu. To jedna z możliwych przyczyn. Inna to np. mogło wypłukać coś ze skrzyni i jakiś paproch poszedł w obieg i przytkał kanał przez co nie ma odpowiedniego ciśnienia na nim np. Możliwości jest wiele. |
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
|
|
|
migeluss
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 06 Cze 2016 Posty: 15 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2024-06-26, 14:22
|
|
|
sssebek napisał/a: | Pytanie w jakim stanie olej był. Generalnie to co zlałeś na pewno miało inną lepkość (niższą niż starego oleju), gęstość i pompowalność niż to co wlałeś. Być może już by skrzynia prędzej puszczała gdyby nie właśnie stary olej. Teraz wymieniłeś i dostaje uślizgu. To jedna z możliwych przyczyn. Inna to np. mogło wypłukać coś ze skrzyni i jakiś paproch poszedł w obieg i przytkał kanał przez co nie ma odpowiedniego ciśnienia na nim np. Możliwości jest wiele. |
ok dzięki, a ztym kanałem to gdzies w mechatronice myslisz ze sie przytkalo? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |