Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 4.2MPI/LPG ] Nietypowy problem, slizga sie po wymia  
Autor Wiadomość
migeluss 


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 06 Cze 2016
Posty: 15
Skąd: warszawa
Wysłany: 2024-06-21, 09:24   [D3 02 4.2MPI/LPG ] Nietypowy problem, slizga sie po wymia

hej,
mam nietypowy problem, miałem problem ze zmiana biegow - blad pozycjonera, został wymieniony i przy okazji statycznie nowy olej , samochód 3 km po wyjezdze od mechanika zaczelo sie slizgac sprzeglo, wróciłem sprawdzilismy olej ma dobry poziom.

Troche zglupialem bo przed wymiana pozycjonera i oleju, wszystko bylo ok ze skrzynia, zero falowania, zero szarpania, olej statycznie wymianiany tez okolo 60tys km temu, przebeig ponad 330

ktos ma pomysł co mogło się stać? - zazywcaj jak tarczki padają, to to trwa tydzien miesiac i zaczyna falować, u mnie to doslownie 3km

Pozdrawiam,
 
 
sssebek 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 355
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2024-06-23, 21:53   

Pytanie w jakim stanie olej był. Generalnie to co zlałeś na pewno miało inną lepkość (niższą niż starego oleju), gęstość i pompowalność niż to co wlałeś. Być może już by skrzynia prędzej puszczała gdyby nie właśnie stary olej. Teraz wymieniłeś i dostaje uślizgu. To jedna z możliwych przyczyn. Inna to np. mogło wypłukać coś ze skrzyni i jakiś paproch poszedł w obieg i przytkał kanał przez co nie ma odpowiedniego ciśnienia na nim np. Możliwości jest wiele.
_________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
 
 
migeluss 


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Dołączył: 06 Cze 2016
Posty: 15
Skąd: warszawa
Wysłany: 2024-06-26, 14:22   

sssebek napisał/a:
Pytanie w jakim stanie olej był. Generalnie to co zlałeś na pewno miało inną lepkość (niższą niż starego oleju), gęstość i pompowalność niż to co wlałeś. Być może już by skrzynia prędzej puszczała gdyby nie właśnie stary olej. Teraz wymieniłeś i dostaje uślizgu. To jedna z możliwych przyczyn. Inna to np. mogło wypłukać coś ze skrzyni i jakiś paproch poszedł w obieg i przytkał kanał przez co nie ma odpowiedniego ciśnienia na nim np. Możliwości jest wiele.


ok dzięki, a ztym kanałem to gdzies w mechatronice myslisz ze sie przytkalo?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.