|
Autor |
Wiadomość |
powel19916
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 24 Maj 2016 Posty: 7 Skąd: Jaroszewice
|
Wysłany: 2017-02-16, 15:29 [D3 02 4.2MPI/LPG
] Problem z zawieszeniem
|
|
|
Witam to mój pierwszy temat na forum w razie błędów proszę o wyrozumiałość Po regeneracji sprężarki i zamontowaniu jej wyskakuje błąd 01772 signal from level control pressure sensor. Short to plus (g291). Zawieszenie działa poprawnie podnosi i opuszcza w każdej opcji szybko. Nie opada jak postoi dłużej tak więc układ szczelny. Pomocy |
_________________ Audi A8 to jest to |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
|
|
|
powel19916
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 24 Maj 2016 Posty: 7 Skąd: Jaroszewice
|
Wysłany: 2017-02-16, 15:44
|
|
|
Zapomniałem dodać że czujnik wymieniłem ok zrobię kalibracje i zobaczymy co dalej dzięki |
_________________ Audi A8 to jest to |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-02-16, 16:54
|
|
|
powel19916 napisał/a: | Zapomniałem dodać że czujnik wymieniłem |
Jaki czujnik wymieniłeś?... bo chyba nie g291. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
powel19916
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 24 Maj 2016 Posty: 7 Skąd: Jaroszewice
|
Wysłany: 2017-02-16, 19:18
|
|
|
Czujnik temperatury kompresora wymieniłem |
_________________ Audi A8 to jest to |
|
|
|
|
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-03-01, 14:53
|
|
|
Witam
Dodaje moje 5 groszy.
Czujnik G291 jest w bloku zaworow po drugiej stronie nadkola ( patrz ponizej)
Z reguly w zawieszeniu A8 awaria tego bloku zdaza sie bardzo rzadko.
Ze wzgledu za brak polaczenia elektrycznego polaczenia z agregatem powietrza wykluczam w twoim przypadku wplyw regeneracji kompresora.
Tzn ze blok zaworowy i jego elektronika jest bezposrednio wpieta w J197 sterownik poziomowania pojazdu i przy regeneracji kompresora i wypinaniu wtyczek nie mogles tego polaczenia uszkodzic.
Natomiast istotne jest w jaki sposow wymontowales kompresor tzn czy zostalo w adaptacji spuszczone cisnienie z osi przedniej i tylnej i zbiorniku.
Ostatnio wymienialem kompresor u siebie i przeprowadzilem to na bezcisnieniowym ukladzie .
po montazu napelnilem os przednia , tylnio i zasobnik i przeprowadzilem adaptacje bazowa zawieszenia.
Jak widzisz na schemacie pneumatycznym czujnik G291 poz 11 po odlaczeniu kompresora ustracil cisnie w spobob gwaltowny poniewaz wraz z kompresorem wypiales zawor zwrotny poz 3a.
Przeprowadz adaptacje . Jezeli nie pomoze zdejmin oslone tylna nadkola i sprawdz stan wtyczek przy bloku zaworow i w sterowniku. Przeprowadz diagnoze VAS komponentow.
[ Dodano: 2017-03-01, 14:54 ]
lokalizacja bloku zaworow
[ Dodano: 2017-03-01, 14:56 ]
Lokalizacja bloku zaworow
AIR_1.gif
|
|
Plik ściągnięto 362 raz(y) 227,36 KB |
Air_2.gif
|
|
Plik ściągnięto 277 raz(y) 136,7 KB |
|
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
|
|
|
czaruś
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 120 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2017-04-08, 19:16
|
|
|
Czujnik G291 jest umieszczony w zespole zaworków i jeżeli zaczyna już niedomagać to każdy z nas myśli o kupnie używki z all..edrogo - ale czy kupimy używany - całkowicie sprawny zespół zaworków ? - a czy próbował ktoś z naszego forum zamiast z D3 wymienić na zespół zaworków z D4 ? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3224478.html - ( niby trzeba zamienić ze sobą pin 2 i 8 - i będzie wszystko ok ) - może jest już na tyle poprawiony że nie będzie z nim problemów ? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |