Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 4.2MPI/LPG ] Silnik zgasł  
Autor Wiadomość
Daroaudik 
Użytkownik



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 53
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 16
Skąd: Krakow
Wysłany: 2015-12-05, 23:52   [D3 02 4.2MPI/LPG ] Silnik zgasł

Witam witam i o zdrowie pytam ;) .
Przy kolankach wodnych w reduktorze gazu wyciekał płyn. Wymyśliłem ze to uszczelnię. Jak wyszarpałem reduktor to poszedłem krok dalej i droga kupna nabyłem zestaw naprawczy, wymieniłem gumeczki i membrany.
Po złożeniu nie chciał przełączyć się na gaz, pojechałem na przejażdżkę, centralka gazu dziwnie piszczala, mrugała tak jakby się chciała przełączyć na paliwo gazowe ale tego nie robiła.
Autko raz zgasło w czasie jazdy wiec wymyśliłem ze pojadę do gazowników. Zatankowałem gaz do pełna po drodze i jakieś dwa km przed gaziarzami autko zaczęło się dławic, obroty max 1500, prędkość jakieś 30km/h. Pewien czarodziej zarządził wyszarpanie przepustnicy co zostało zrobione, popatrzył na nią i stwierdził, że nie widać powodów odmówienia posługi i ona może być ok.
Sugerował, ze może tez być wiązka padnięta ale : w tamte rejony wogole się nie zapuszczałem, reduktor jest od przepustnicy dość daleko.... Jakieś dwa tygodnie temu zahamowałem gwałtownie na światłach i toczydelko zgasło. Odpaliło bez problemu, jeździło normalnie. Jetem jego panem od dwóch miesięcy wiec zbyt dużo o nim nie wiem i ogolnie jestem lajkonikiem w temacie A8.
W związku z powyższym mam dwa pytania : co może być nie tak i pytanie drugie- czy ktoś najchętniej z Grodu Kraka lub bliskiej okolicy ma jakaś zbędna przepustnice zęby ja wrzucić na chwile i wykluczyć ten temat, D3, 4.2 , nr 077133062A. Pozdrawiam.
_________________

 
 
TMEA 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 48
Skąd: Okolice Kielc
Wysłany: 2016-01-20, 12:39   

chopie a po naprawie reduktora dochodzi do niego gaz lub też jest w nim płyn chłodniczy? bo inaczej Ci się nie przełączy na lpg i będzie głupiał :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-01-20, 13:57   

jak piszczy to brak ciśnienia gazu :]
czyli popatrz na elektrozawory
 
 
Daroaudik 
Użytkownik



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 53
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 16
Skąd: Krakow
Wysłany: 2016-01-20, 15:11   

TMEA napisał/a:
chopie a po naprawie reduktora dochodzi do niego gaz lub też jest w nim płyn chłodniczy? bo inaczej Ci się nie przełączy na lpg i będzie głupiał :)
........ Plyn byl, gaz byl, dotarlem do gazownika i po podpieciu elektronicznego doradcy zeznal ze cisnienie jest baaardzo niskie, on nie wie o co biega i najlepiej droga kupna nabyc nowy co juz zrobilem....6 tygodni temu :]


pepi napisał/a:
jak piszczy to brak ciśnienia gazu :]
czyli popatrz na elektrozawory
...Juz nie ma na co patrzec bo jak odpowiedzialem koledze wczesniej- wymienilem reduktorek 6 tygodni temu :] Nie chcial nawet piszczec.. . Przy okazji: nie polecam zabawy z tym ustrojstwem, moze ja jestem uposledzony manualnie ale odwiedzilem dwoch czarodziejow od lpg , do kilku dzwonilem i zaden nie chcial sie z tym bawic, zeznawali ze duze ryzyko dla nich bo jak nie bedzie dzialac to wlasnie do nich klienci beda miec pretensje....Wola wymieniac na nowe
_________________

 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1283
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-01-20, 15:23   

A po regeneracji ustawiłeś na parowniku ciśnienie gazu takie jak było przed regeneracją?
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Daroaudik 
Użytkownik



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 53
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 16
Skąd: Krakow
Wysłany: 2016-01-20, 15:28   

gtfan napisał/a:
A po regeneracji ustawiłeś na parowniku ciśnienie gazu takie jak było przed regeneracją?
Tym sie bawil gazownik, zeznal ze nowy jest wydajniejszy i przestroil wszystko od nowa.


gtfan napisał/a:
A po regeneracji ustawiłeś na parowniku ciśnienie gazu takie jak było przed regeneracją?
A............Za szybko przeczytalem <niechce> ....Chodzilo o ten stary. Bylem u gaziarza i nic nie wymyslil, krecilem tez srubka regulacyjna cisnienia i zero reakcji, ciekawa sprawa. Nie bawilem sie juz w dociekanie tylko wyszarpalem kilka zlotowek ze skarbonki i problem z glowy....
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.