|
Autor |
Wiadomość |
Daroaudik
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 53 Dołączył: 18 Paź 2015 Posty: 16 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2015-12-05, 23:52 [D3 02 4.2MPI/LPG
] Silnik zgasł
|
|
|
Witam witam i o zdrowie pytam .
Przy kolankach wodnych w reduktorze gazu wyciekał płyn. Wymyśliłem ze to uszczelnię. Jak wyszarpałem reduktor to poszedłem krok dalej i droga kupna nabyłem zestaw naprawczy, wymieniłem gumeczki i membrany.
Po złożeniu nie chciał przełączyć się na gaz, pojechałem na przejażdżkę, centralka gazu dziwnie piszczala, mrugała tak jakby się chciała przełączyć na paliwo gazowe ale tego nie robiła.
Autko raz zgasło w czasie jazdy wiec wymyśliłem ze pojadę do gazowników. Zatankowałem gaz do pełna po drodze i jakieś dwa km przed gaziarzami autko zaczęło się dławic, obroty max 1500, prędkość jakieś 30km/h. Pewien czarodziej zarządził wyszarpanie przepustnicy co zostało zrobione, popatrzył na nią i stwierdził, że nie widać powodów odmówienia posługi i ona może być ok.
Sugerował, ze może tez być wiązka padnięta ale : w tamte rejony wogole się nie zapuszczałem, reduktor jest od przepustnicy dość daleko.... Jakieś dwa tygodnie temu zahamowałem gwałtownie na światłach i toczydelko zgasło. Odpaliło bez problemu, jeździło normalnie. Jetem jego panem od dwóch miesięcy wiec zbyt dużo o nim nie wiem i ogolnie jestem lajkonikiem w temacie A8.
W związku z powyższym mam dwa pytania : co może być nie tak i pytanie drugie- czy ktoś najchętniej z Grodu Kraka lub bliskiej okolicy ma jakaś zbędna przepustnice zęby ja wrzucić na chwile i wykluczyć ten temat, D3, 4.2 , nr 077133062A. Pozdrawiam. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
TMEA
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 48 Skąd: Okolice Kielc
|
Wysłany: 2016-01-20, 12:39
|
|
|
chopie a po naprawie reduktora dochodzi do niego gaz lub też jest w nim płyn chłodniczy? bo inaczej Ci się nie przełączy na lpg i będzie głupiał |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-20, 13:57
|
|
|
jak piszczy to brak ciśnienia gazu
czyli popatrz na elektrozawory |
|
|
|
|
Daroaudik
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 53 Dołączył: 18 Paź 2015 Posty: 16 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2016-01-20, 15:11
|
|
|
TMEA napisał/a: | chopie a po naprawie reduktora dochodzi do niego gaz lub też jest w nim płyn chłodniczy? bo inaczej Ci się nie przełączy na lpg i będzie głupiał | ........ Plyn byl, gaz byl, dotarlem do gazownika i po podpieciu elektronicznego doradcy zeznal ze cisnienie jest baaardzo niskie, on nie wie o co biega i najlepiej droga kupna nabyc nowy co juz zrobilem....6 tygodni temu
pepi napisał/a: | jak piszczy to brak ciśnienia gazu
czyli popatrz na elektrozawory | ...Juz nie ma na co patrzec bo jak odpowiedzialem koledze wczesniej- wymienilem reduktorek 6 tygodni temu Nie chcial nawet piszczec.. . Przy okazji: nie polecam zabawy z tym ustrojstwem, moze ja jestem uposledzony manualnie ale odwiedzilem dwoch czarodziejow od lpg , do kilku dzwonilem i zaden nie chcial sie z tym bawic, zeznawali ze duze ryzyko dla nich bo jak nie bedzie dzialac to wlasnie do nich klienci beda miec pretensje....Wola wymieniac na nowe |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-01-20, 15:23
|
|
|
A po regeneracji ustawiłeś na parowniku ciśnienie gazu takie jak było przed regeneracją? |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
Daroaudik
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 53 Dołączył: 18 Paź 2015 Posty: 16 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2016-01-20, 15:28
|
|
|
gtfan napisał/a: | A po regeneracji ustawiłeś na parowniku ciśnienie gazu takie jak było przed regeneracją? | Tym sie bawil gazownik, zeznal ze nowy jest wydajniejszy i przestroil wszystko od nowa.
gtfan napisał/a: | A po regeneracji ustawiłeś na parowniku ciśnienie gazu takie jak było przed regeneracją? | A............Za szybko przeczytalem ....Chodzilo o ten stary. Bylem u gaziarza i nic nie wymyslil, krecilem tez srubka regulacyjna cisnienia i zero reakcji, ciekawa sprawa. Nie bawilem sie juz w dociekanie tylko wyszarpalem kilka zlotowek ze skarbonki i problem z glowy.... |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |