Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 4.2MPI ] Rozrusznik  
Autor Wiadomość
datelos 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip-Tronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 47
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 86
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2014-09-24, 16:08   [D3 02 4.2MPI ] Rozrusznik

Witam.
Autko postoi nockę i odpali za trzecim lub dziesiątym razem?
Po odpaleniu nie ma problemu z ponownym rozruchem.
VCDS pisze : Zwarcie do masy lub zablokowany mechanicznie??
Pomocy bo na wakację lecę i na parkingu go porzucę nie chcę niespodzianki po powrocie.
Pozdrawiam.
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2014-09-25, 05:34   

Piszesz, ze odpala za 3 lub xxx 10 razem czyli przy kazdej probie startu rozrusznik kreci normalnie silnikiem ?

Jesli tak to nie wina rozrusznika, sprobuj takiego patentu przed rannym odpaleniem. Wlacz i wylacz kilkukrotnie zaplon na chwile tzn ze 4s powtorz to 4x.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-09-25, 07:22   

raczej pompa paliwa
dolej paliwa ponad połowę baku ;)
 
 
datelos 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip-Tronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 47
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 86
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2014-09-25, 07:42   

Paliwa full. Aku 100%.
Przy próbie uruchomienia nie kręci silnikiem, czasami nawet wykasuje mi datę i godzinę.
Ale jak odpali to nie ma później żadnych problemów, kręci za każdym razem.
Jeszcze jedno jak już zagada po kilku próbach to nie gaśnie ECU, dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu ECU gaśnie.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-25, 11:08   

datelos napisał/a:
Jeszcze jedno jak już zagada po kilku próbach to nie gaśnie ECU, dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu ECU gaśnie.

ECu czyli check? Jesli masz czeka to masz tez zapisany błąd który trza sprawdzić.
 
 
datelos 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip-Tronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 47
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 86
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2014-09-25, 11:19   

Ale nie pomarańczowy silnik tylko kontrolka na obrotomierzu chyba EPC.
Błąd sprawdzałem" zwarcie do masy lub zablokowany mechanicznie sporadyczny".
Najdziwniejsze , że jak odpali to potem żadnych problemów.
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-09-25, 11:37   

Wyczysc wszystkie glowne polaczenia akumulatorowe.W szczegolnosci pod autem
 
 
datelos 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip-Tronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 47
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 86
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2014-09-25, 11:54   

Aku już robiłem.
Gdzie pod autem? Łopatologicznie.
Sugerujesz że gubi gdzieś masę?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-09-25, 12:02   

prawa podłużnica masz tam łączenie
i pewnie ono
tak mniej więcej na poziomie rozrusznika :)
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-09-25, 13:38   

Łączenie jest w środku auta, prawy dolny boczek.
 
 
datelos 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip-Tronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 47
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 86
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2014-09-25, 14:40   

macisz12 napisał/a:
Łączenie jest w środku auta, prawy dolny boczek.

To chba na progu?
Przód czy tył?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-09-25, 20:26   

w d2 jest na podłużnicy :)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-09-27, 10:52   

pepi napisał/a:
raczej pompa paliwa
dolej paliwa ponad połowę baku ;)


pepi napisał/a:
prawa podłużnica masz tam łączenie
i pewnie ono
tak mniej więcej na poziomie rozrusznika :)


pepi napisał/a:
w d2 jest na podłużnicy :)


pepi czy ty wogóle czytasz co i gdzie piszesz?
Temat jest o D3 a ty tu opisujesz rady i usterki z D2 a to 2 zupełnie inne konstrukcje.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-09-27, 15:58   

no poleciałem po profilu
nie czytałem opisu
jak d3 to tak zgadza się moja wina <niewiem>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.