Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 4.2MPI ] wymiana startych guzików i komputera  
Autor Wiadomość
Matifcb 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.4
Skrzynia: Multi
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Audi A6C5
Dołączył: 27 Wrz 2019
Posty: 9
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2020-12-04, 17:39   [D3 02 4.2MPI ] wymiana startych guzików i komputera

Witam,

chce kupićd3 w silniku 4.2 Benzyna. Ogladalem z 3 sztuki i w kazdej byly wytarte guziki czy to od podnoszenia szyb czy to od swiatel. Czy wymiana guzikow ogolnie jest ciezka ? dziwi mnie czemu nikt tego sam nie zrobi jak sprzedaje auto tylko kazdy odrapane guziki ma gdzie juz nie widac na guziku jaka funkcje on na prawde pelni.

Drugie pytanie mam do komputerow, kazdy mowil - 80zl plastikowe tryby sie czesto zacinaja, to trzeba wymienic. To ja sie pytam czemu oni tego sami nie wymienili tylko zacinajace sie komputery psujace efekt sprzedaja.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin

Wysłany: 2020-12-04, 21:53   

A kto się będzie w to na handel bawił ? Da się wymienić, ale trzeba zrzucić boczek. Co do światłem mówisz o tym okrągłym ? Tego wytartego jeszcze nie widziałem. Wymiana trybek zajmuje więcej czasu, ale instrukcje są nawet na YT.
Jakbyś szukał samochodów z 2 liftingu to one mają sporo elementów we wnętrzu lepiej wykonanych, a i trybka poprawili, tyle, że wciąż plastykowe. A wiem co mówie, bo w dawnej D3 preFL miałem praktycznie całe wnętrze z 2 lifta w pełnym pakiecie skóry (bez tego ten samochód to obraz nędzy i rozpaczy za te $ na tamte czasy).

_________________
Black Cars Matters
 
 
Matifcb 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.4
Skrzynia: Multi
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Audi A6C5
Dołączył: 27 Wrz 2019
Posty: 9
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2020-12-05, 13:23   

co ogladalem 3 prywatne to kazdy mial 1-2 lata wiec mieli juz zajechane albo sami przez 1-2 lata zajechali wiec sie dziwie bo tego chyba w miesiace sie nie robi a nikt nie zmienia nie chce pozniej kupic i sie dowiedziec ze to ciezko tamto ciezko :)

















 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin

Wysłany: 2020-12-05, 22:28   

Jakość tych elementów jak na samochód tej klasy jest tragiczna, co tu więcej pisać. Częściowo jak pisałem zostało to poprawione po 2 liftingu, ale tam silnika MPI już nie znajdziesz.
To są pierdoły, które zawsze można wymienić na używki w lepszym stanie, bądź nowe jak nie z ASO tak z Audi Tradition jak ktoś jest estetą.
_________________
Black Cars Matters
 
 
robrob 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: Audi A8 D3,
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 71
Skąd: Łomża
Wysłany: 2020-12-06, 11:21   

qzwa mój ma 15 lat i żaden przycisk nie jest wytarty
 
 
Matifcb 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.4
Skrzynia: Multi
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Audi A6C5
Dołączył: 27 Wrz 2019
Posty: 9
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2020-12-06, 11:41   

to juz wiem ze guziki te sa slabej jakosci. Na portalu do kupienia jest ich sporo pytanie czy je latwo sie wymienia czy sa poprostu historie typu nie no musisz rozkrecic pol auta bo nikt nie pomyslal bla bla .. jesli auto bedzie mechanicznie dobre to przeciez mozna kupic i sie samemu zajac wymiana calego przelacznika ( konsole od klimy raczej odpadaja, trzeba kupic cale)
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2020-12-06, 21:16   

To jest akurat przypadłość całej grupy VAG. Żeby było śmieszniej w D2 przedlifcie też mieli z tym wtopę, ale od czego to zależało to nie wiem, bo auta ze zbliżonego czasu produkcji potrafiły mieć dwa różne komplety przełączników tj. czarny plastik z wtopioną białą ikoną i lakierowany biały przycisk. W D3 po prostu zakładałem poliftowe w jak najlepszym stanie. Inna sprawa, ale to już poza tematem trochę, ludzie biorą te auta w leasingu nowe, łapy w sygnetach jak u turasa czy pazury jak u sukuba to i farba złazi. Jeżdżą 3~5 lat i wywalone, bo wymiana, dealer podpicuje albo i nie i do handlarza. -400kkm i kilku użytkowników typu właściciel klubu nocnego w Wejherowie czy złotówa dalej kupuje to glazurnik na czarno albo młody podniecony mocą, napędem 4x4 i przystępną ceną i potem tematy na forum jaki olej najlepszy do mojej niuni jakby to teraz robiło różnicę skoro tam było latane na longlifie i każdy miał to w pi**ie albo przerywa mi na benzynie, a tu się okazuje, że filtr paliwa jest z 1996 <bezradny> A nie daj Boże jak padnie miech to pytania typu: z czego podejdą mcphersony, bo jak skrzynia to lepiej puścić dalej z opisem typu: jeździło do końca, spało ze mną w domu a żona w garażu i ostatnio wymieniono... i tu litania wszystkiego łącznie z bezpiecznikami :D
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
Matifcb 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.4
Skrzynia: Multi
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Audi A6C5
Dołączył: 27 Wrz 2019
Posty: 9
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2020-12-06, 21:38   

panowie ale sens mojego pytania jest inny. Scieraja sie to juz wiemy i nie ma tajemnicy, pytam czy jak kupie zajechane to da sie to latwo zmienic, ceny na allegro znam ale po prostu czy jest z tym walenia sie czy latwi sie ogarnie te guziki. Drzwi i pokretlo od swiatel raczej latwo ale parkotronik czy komputer wysuwany, ogolnie guziki na desce rozdzielczej to juz nie wiem czy tak latwo dlarego pytam bo wiem ze duza szansa ze nowy egzemplarz jednak bedzie mial poscierane :)
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2020-12-06, 21:46   

Bardzo łatwo jeśli masz minimalne zdolności manualne. Jedyne na co musisz uważać to przy wymianie kół zębatych ekranu dobrze ustawić mechanizm żeby dochodził do mikrostyków krańcowych.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
Matifcb 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.4
Skrzynia: Multi
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Audi A6C5
Dołączył: 27 Wrz 2019
Posty: 9
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2020-12-06, 22:50   

zanim ja bede sie w to bawil to minimum miesiace bo trzeba trafic cos a ofert malo. Wazne ze to jest latwa wymiana. Jednak wolalbym sie w to bawic i wymienic jak beda zajechane jak np te co pokazalem wyzej. Guziki to dla mnie temat trzecioplanowy. Najwazniejsze dostac auto bez wyciekow ze skrzyni czy silnika i z pneumatyka dobra.. Co prawda slyszalem ze bolaczka jest tez plastikowa rurka pekajaca z plynem chlodzacym, jedna sztuka miala wyciek ktora ogladalem a i kolejny sprzedajacy mowi ze silnik zasyfiony bo leci po silniku a wymiana to zdjecie silnika zeby sie dostac <blee>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.