Autor |
Wiadomość |
Matifcb
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.4
Skrzynia: Multi
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Audi A6C5
Dołączył: 27 Wrz 2019 Posty: 9 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2020-12-04, 17:39 [D3 02 4.2MPI
] wymiana startych guzików i komputera
|
|
|
Witam,
chce kupićd3 w silniku 4.2 Benzyna. Ogladalem z 3 sztuki i w kazdej byly wytarte guziki czy to od podnoszenia szyb czy to od swiatel. Czy wymiana guzikow ogolnie jest ciezka ? dziwi mnie czemu nikt tego sam nie zrobi jak sprzedaje auto tylko kazdy odrapane guziki ma gdzie juz nie widac na guziku jaka funkcje on na prawde pelni.
Drugie pytanie mam do komputerow, kazdy mowil - 80zl plastikowe tryby sie czesto zacinaja, to trzeba wymienic. To ja sie pytam czemu oni tego sami nie wymienili tylko zacinajace sie komputery psujace efekt sprzedaja. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2020-12-04, 21:53
|
|
|
A kto się będzie w to na handel bawił ? Da się wymienić, ale trzeba zrzucić boczek. Co do światłem mówisz o tym okrągłym ? Tego wytartego jeszcze nie widziałem. Wymiana trybek zajmuje więcej czasu, ale instrukcje są nawet na YT.
Jakbyś szukał samochodów z 2 liftingu to one mają sporo elementów we wnętrzu lepiej wykonanych, a i trybka poprawili, tyle, że wciąż plastykowe. A wiem co mówie, bo w dawnej D3 preFL miałem praktycznie całe wnętrze z 2 lifta w pełnym pakiecie skóry (bez tego ten samochód to obraz nędzy i rozpaczy za te $ na tamte czasy).
|
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Matifcb
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.4
Skrzynia: Multi
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Audi A6C5
Dołączył: 27 Wrz 2019 Posty: 9 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2020-12-05, 13:23
|
|
|
co ogladalem 3 prywatne to kazdy mial 1-2 lata wiec mieli juz zajechane albo sami przez 1-2 lata zajechali wiec sie dziwie bo tego chyba w miesiace sie nie robi a nikt nie zmienia nie chce pozniej kupic i sie dowiedziec ze to ciezko tamto ciezko
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2020-12-05, 22:28
|
|
|
Jakość tych elementów jak na samochód tej klasy jest tragiczna, co tu więcej pisać. Częściowo jak pisałem zostało to poprawione po 2 liftingu, ale tam silnika MPI już nie znajdziesz.
To są pierdoły, które zawsze można wymienić na używki w lepszym stanie, bądź nowe jak nie z ASO tak z Audi Tradition jak ktoś jest estetą. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
robrob
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: Audi A8 D3,
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Maj 2016 Posty: 71 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 2020-12-06, 11:21
|
|
|
qzwa mój ma 15 lat i żaden przycisk nie jest wytarty |
|
|
|
|
Matifcb
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.4
Skrzynia: Multi
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Audi A6C5
Dołączył: 27 Wrz 2019 Posty: 9 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2020-12-06, 11:41
|
|
|
to juz wiem ze guziki te sa slabej jakosci. Na portalu do kupienia jest ich sporo pytanie czy je latwo sie wymienia czy sa poprostu historie typu nie no musisz rozkrecic pol auta bo nikt nie pomyslal bla bla .. jesli auto bedzie mechanicznie dobre to przeciez mozna kupic i sie samemu zajac wymiana calego przelacznika ( konsole od klimy raczej odpadaja, trzeba kupic cale) |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2020-12-06, 21:16
|
|
|
To jest akurat przypadłość całej grupy VAG. Żeby było śmieszniej w D2 przedlifcie też mieli z tym wtopę, ale od czego to zależało to nie wiem, bo auta ze zbliżonego czasu produkcji potrafiły mieć dwa różne komplety przełączników tj. czarny plastik z wtopioną białą ikoną i lakierowany biały przycisk. W D3 po prostu zakładałem poliftowe w jak najlepszym stanie. Inna sprawa, ale to już poza tematem trochę, ludzie biorą te auta w leasingu nowe, łapy w sygnetach jak u turasa czy pazury jak u sukuba to i farba złazi. Jeżdżą 3~5 lat i wywalone, bo wymiana, dealer podpicuje albo i nie i do handlarza. -400kkm i kilku użytkowników typu właściciel klubu nocnego w Wejherowie czy złotówa dalej kupuje to glazurnik na czarno albo młody podniecony mocą, napędem 4x4 i przystępną ceną i potem tematy na forum jaki olej najlepszy do mojej niuni jakby to teraz robiło różnicę skoro tam było latane na longlifie i każdy miał to w pi**ie albo przerywa mi na benzynie, a tu się okazuje, że filtr paliwa jest z 1996 A nie daj Boże jak padnie miech to pytania typu: z czego podejdą mcphersony, bo jak skrzynia to lepiej puścić dalej z opisem typu: jeździło do końca, spało ze mną w domu a żona w garażu i ostatnio wymieniono... i tu litania wszystkiego łącznie z bezpiecznikami |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Matifcb
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.4
Skrzynia: Multi
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Audi A6C5
Dołączył: 27 Wrz 2019 Posty: 9 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2020-12-06, 21:38
|
|
|
panowie ale sens mojego pytania jest inny. Scieraja sie to juz wiemy i nie ma tajemnicy, pytam czy jak kupie zajechane to da sie to latwo zmienic, ceny na allegro znam ale po prostu czy jest z tym walenia sie czy latwi sie ogarnie te guziki. Drzwi i pokretlo od swiatel raczej latwo ale parkotronik czy komputer wysuwany, ogolnie guziki na desce rozdzielczej to juz nie wiem czy tak latwo dlarego pytam bo wiem ze duza szansa ze nowy egzemplarz jednak bedzie mial poscierane |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2020-12-06, 21:46
|
|
|
Bardzo łatwo jeśli masz minimalne zdolności manualne. Jedyne na co musisz uważać to przy wymianie kół zębatych ekranu dobrze ustawić mechanizm żeby dochodził do mikrostyków krańcowych. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Matifcb
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.4
Skrzynia: Multi
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: Audi A6C5
Dołączył: 27 Wrz 2019 Posty: 9 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2020-12-06, 22:50
|
|
|
zanim ja bede sie w to bawil to minimum miesiace bo trzeba trafic cos a ofert malo. Wazne ze to jest latwa wymiana. Jednak wolalbym sie w to bawic i wymienic jak beda zajechane jak np te co pokazalem wyzej. Guziki to dla mnie temat trzecioplanowy. Najwazniejsze dostac auto bez wyciekow ze skrzyni czy silnika i z pneumatyka dobra.. Co prawda slyszalem ze bolaczka jest tez plastikowa rurka pekajaca z plynem chlodzacym, jedna sztuka miala wyciek ktora ogladalem a i kolejny sprzedajacy mowi ze silnik zasyfiony bo leci po silniku a wymiana to zdjecie silnika zeby sie dostac |
|
|
|
|
|
|
|
|