Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 3.0TDI ] Dziwne zachowanie silniczków po wymianie k  
Autor Wiadomość
mattwitt 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: D3
Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 5
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-10-06, 19:20   [D3 03 3.0TDI ] Dziwne zachowanie silniczków po wymianie k

Witam, mam taką dziwną sytuację. Czyściłem ostatnio autko, nagłośnienie włączone, padł akumulator. Między czasie włączyło mi się sprawdzanie grubości klocków hamulcowych na tyle. Nagle zaświeciła się kontrolka hamulca ręcznego z migającym włącznikiem od niego. Po wyczytaniu na forum kilku tematów podjechałem na wymianę klocków.

Po wymianie jest dziwna sytuacja. Mianowicie po każdym zgaszeniu auta silniczki przez chwilę pracują. Czy jest to normalne po wymianie czy goście coś źle ustawili?

Dodam jeszcze, że silniczki pracują chwile trochę głośno a po jakiś 15 sekundach chwilke cicho i przestają pracować. O co chodzi? Z tego co się dowiedziałem to silniczki mogą być na wykończeniu ale dlaczego za każdym razem po zgaszeniu włącza sie takie cos? Proszę o jakies wskazówki. Pozdrawiam.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-10-06, 22:41   

Układ jest tak skonstruowany, że auto co jakiś czas wykonuje testy.
Sprawdza grubości tylnych klocków hamulcowych, działa to na takiej zasadzie, że maksymalnie je zaciska i odpuszcza.
Tak więc kiedy co jakiś czas słychać po wyjściu z auta ich pracę to jest normalne.
Nie masz się czym martwić.
Czasami bywa, że zaciski się zaciskają częściej niż powinny. Wtedy może być problem z okładzinami ciernymi, albo się pomału kończą albo jest problem z samymi zaciskami i coś je blokuje.
Skoro Twoje były wymieniane to nie masz się czym martwić.
Ten typ tak ma i tak powinien mieć.

To, że pracują chwilę głośniej to efekt zaciskania zacisku, powrót jest cichszy.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-10-06, 23:28   

Wpisali grubosc klocków? Błedy jakies sa?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-10-06, 23:53   

Sądzę, że gdyby źle wpisali to by miał wielkiego diabła na zegarach już dawno.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
mattwitt 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: D3
Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 5
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-10-07, 16:06   

Tak wiem, co jakiś czas auto sprawdza grubość klocków. Ale chyba nie możliwe jest to aby za każdym razem po zgaszeniu auta takie coś się działo, dodam jeszcze, że przed wymianą zdarzyło mi się to z 3-4 w przeciągu miesiąca. Wczoraj wieczorem próbowałem zaciągnąc ręczny i wyskoczyło (P) z piorunami ale gdy wyłączyłem ręczy to też zniknęło. Z tego co mi mówili to po wymianie dalej były błędy ale coś tam zrobili i przy odbiorze nie było nic, mówili też, że obydwa silniczki są lekko mokre/wilgotne. Przy zaciąganiu silniczki chodzą głośno tak jakby coś w nich przeskakiwało. Nie chcę wysyłać silniczków do regeneracji, skoro przed wymianą wszystko było ok a teraz coś nie tak.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-10-07, 16:56   

Pytanie czy poprawnie wpisana jest grubość okładzin.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
mattwitt 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: D3
Dołączył: 06 Paź 2015
Posty: 5
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-10-07, 18:00   

Rozumiem, czy mogę sam to jakoś sprawdzić bez podłączenia pod komputer czy trzeba na serwis jechać gdzieś?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-10-07, 21:15   

http://www.a8team.pl/d3-a...3.htm?highlight
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.