|
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek1984
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 20 Wrz 2019 Posty: 7 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2022-06-26, 03:33 [D3 04 3.0TDI
] Nie usypia się
|
|
|
Witam mam problem coś mi kradnie prąd ostatnio zauważyłem, że nie gaśnie podświetlenie skrzyni biegów, start stop i trójkąt od awaryjnych oraz świeci się przycisk od blokady tylnych szyb i wyłącznik air bag. Teraz zauważyłem,że w bagażniku że nawigacja cały czas chodzi nie wyłącza się, co chwile w lewym tylnym nadkolu coś tyka a także w prawym tylnym. Pobór prądu mam 5/6 amper |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2022-06-26, 09:52
|
|
|
Masz czym diagnozować ? VCDS/ODIS, pętle światłowodowe, odpinać bezpieczniki, mierzyć, podmieniać moduły. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Krzysiek1984
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 20 Wrz 2019 Posty: 7 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2022-06-27, 13:50
|
|
|
Tak mam vcdsa ostatnio sprawdzałem i nie było błędów z tym związanych , właśnie ładuje akumulator i sprawdzę jeszcze raz. Wstępnie myślę, że to może być wina mmi albo getaway. Wczoraj dostałem się do mmi było ciepłe. A pytanie jest takie jak założę pętle światłowodu do mmi i zostawię na noc czy coś to da? Jeżeli nie rozładuje aku to by wyszło na mmi a jak by rozładowało to bym podmienił getaway |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2022-06-27, 14:35
|
|
|
Uszkodzony sterownik nie zawsze pokaże błąd. Odpinając sterownik MMI tak naprawdę odłączysz wszystko z infotaiment, podobnie robiąc z GW (a więc nic tak naprawdę nie zdiagnozujesz, bo uśpisz całą resztę).
Najprostsza i najszybsza metoda to pomiar miernikiem, fizycznie odpinasz nie musisz modułów, wystarczy bezpiecznik (chyba, że mają wspólny z czyms innym) i wykodowanie tego sterownika z bramki. Zamykasz samochód, czekasz i mierzysz kiedy spadnie pobór, jak szybko samochód sie usypia i ile pobiera nadal po teoretycznym uspaniu. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |