Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 3.0TDI ] Nie usypia się  
Autor Wiadomość
Krzysiek1984 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 20 Wrz 2019
Posty: 7
Skąd: Legnica
Wysłany: 2022-06-26, 04:33   [D3 04 3.0TDI ] Nie usypia się

Witam mam problem coś mi kradnie prąd ostatnio zauważyłem, że nie gaśnie podświetlenie skrzyni biegów, start stop i trójkąt od awaryjnych oraz świeci się przycisk od blokady tylnych szyb i wyłącznik air bag. Teraz zauważyłem,że w bagażniku że nawigacja cały czas chodzi nie wyłącza się, co chwile w lewym tylnym nadkolu coś tyka a także w prawym tylnym. Pobór prądu mam 5/6 amper
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2022-06-26, 10:52   

Masz czym diagnozować ? VCDS/ODIS, pętle światłowodowe, odpinać bezpieczniki, mierzyć, podmieniać moduły.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Krzysiek1984 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 20 Wrz 2019
Posty: 7
Skąd: Legnica
Wysłany: 2022-06-27, 14:50   

Tak mam vcdsa ostatnio sprawdzałem i nie było błędów z tym związanych , właśnie ładuje akumulator i sprawdzę jeszcze raz. Wstępnie myślę, że to może być wina mmi albo getaway. Wczoraj dostałem się do mmi było ciepłe. A pytanie jest takie jak założę pętle światłowodu do mmi i zostawię na noc czy coś to da? Jeżeli nie rozładuje aku to by wyszło na mmi a jak by rozładowało to bym podmienił getaway
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2022-06-27, 15:35   

Uszkodzony sterownik nie zawsze pokaże błąd. Odpinając sterownik MMI tak naprawdę odłączysz wszystko z infotaiment, podobnie robiąc z GW (a więc nic tak naprawdę nie zdiagnozujesz, bo uśpisz całą resztę).
Najprostsza i najszybsza metoda to pomiar miernikiem, fizycznie odpinasz nie musisz modułów, wystarczy bezpiecznik (chyba, że mają wspólny z czyms innym) i wykodowanie tego sterownika z bramki. Zamykasz samochód, czekasz i mierzysz kiedy spadnie pobór, jak szybko samochód sie usypia i ile pobiera nadal po teoretycznym uspaniu.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.