Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-08-20, 20:37 [D3 03 3.0TDI
] wyciek oleju
|
|
|
witam wie ktoś może po co są gumki na wtryskiwaczach /???????????
i na którym rowku ??
Bo po wymianie wtrysków leci olej kolektorem i może bez te gumki |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-08-20, 20:47
|
|
|
Gumki są po to by się żaden kurz czy tam woda przy podstawie wtrysku nie zbierała. Jedyny uszczelniacz wtrysku to ta miedziana podkładka.
To, że leci teraz olej to czysty przypadek albo coś poszło nie tak przy wymianie
Skąd dokładnie leci? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-08-20, 21:17
|
|
|
kolektorami wydechowymi |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-08-20, 21:36
|
|
|
A jak to zauważyłeś, pluje olejem z wydechu czy odkręcałeś katy? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-08-21, 05:49
|
|
|
nie pluje tylko wycieka kolektorem wydechowym wiem że to dziwne jest ale zbiegło się to z wymianą wtrysków troszkę dostęp jest kijowy początkowo uszczelki dekli obstawiałem potem uszczelkę głowicy
Ale widać że leci po śrubach od kolektora i to w sporych ilościach bo tam oprócz kolektorów nic nie ma .
Turbo nie ma luzów |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-08-21, 11:58
|
|
|
A moze to ropa zmieszana z nagarem a nie olej, w takim przypadku zapewne cos z wtryskami nie tak ...zle ustawione/zregenerowane ?! |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-08-21, 14:24
|
|
|
Pepi weź jeszcze dobrze sie przyjrzyj. U mnie na srubach kolektorów byl olej a na kolektorze ani grama. A bylo tak ze jak olej z glowicy zaciekal to z kolektora odparowywal (bo gorący) a na srubie zostawal i mialem takie wrazenie jak by spod kolektora kapalo a walilo z uszczelek pod glowicami ..... |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-08-21, 20:33
|
|
|
więc tak to auto ma nowe wtryski rozrusznik alternator
bo notorycznie były problemy z rozruchem rozrusznik kręcił tak jakby skokami
to auto mojego kolegi on mieszka i ma firmę w niemcowni a tu tylko wpada na parę tygodni ale jak jest tu to zawsze coś się wysra
Akumulatorów to ze 4 sztuki zmienił bez te 2 lata
Nawet wstawił do serwisu tam i pobrali 1100 i niby zrobione
i jak się nagrzał to ledwo co kręcił kiedyś twierdzili że wtryski leją i dlatego na ciepłym tak pali .
Mam już dość powoli tego auta palenie zrobiłem za 7 pln bo był oberwany kabel masowy i jak auto się nagrzewało to kręciło skokami ma im zawieść i dać ten kabelek który nawet jeden jołop od dołu sprawdzał czy jest oberwany bo była koszulka taśmą zakręcona i darte było papierem a oberwana była u góry przy motorze .
Klapki też były robione pompy to chyba ze trzy albo cztery padły bo odpowietrzyć to auto było przy takim kręceniu problematyczne a na plaku nie chciał <jezyk>
Co do oleju na kolektorach ktoś gumki uszczelniające wtrysk głowice pozakładał w nie tu gdzie trzeba rozebrałem i poskładałem to dzisiaj umyłem i pojechało w trasę zobaczymy co będzie |
|
|
|
|
|
|
|
|