Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 3.7 MPI] Zawieszenie się nie podnosi  
Autor Wiadomość
Latawiec69 

Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 23 Lip 2021
Posty: 2
Skąd: Iłowa
Wysłany: 2021-07-30, 21:16   [D3 03 3.7 MPI] Zawieszenie się nie podnosi

Witam

A8 D3 3.7 MPI 2004R

Razem z kolegą kupiliśmy A8 3.7 z walnięta pneumatyką. Tzn na parkingu ktoś próbował wyrwać kompresor łamiąc wszystkie mocowania, przewody. Po ciężkich bojach udało nam się kupić w miarę świeży kompresor. Złożyliśmy wszystko tak jak było oryginalnie i zaczynamy adaptacje. Kompresor bije lecz ani drgnie żaden miech.
(zregenerowaliśmy kompresor, zostały wymienione wszelkie podzespoły i dalej te samo)

Przed i po regeneracji kompresor podczas adaptacji bije 6.5bar. Lecz zachowuje się tak jak by coś go blokowało. Miechy są szczelne, były nabijane i zostawione na spory czas i nic nie zeszło.

Moje pytanie to co dalej działać w tym kierunku?

Błędy (po usunięciu od razu wracają)
01400 zła adaptacja pneumatyki
01583 nie szczelność w układzie pneumatyki
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2021-08-01, 23:32   

miechami steruje rozdzielacz ktory jest za lewym kolem. A moze wlaczony jest tryb podnosnika?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Norbertp83 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Norbert
Jeżdzę: D3
Dołączył: 26 Sie 2021
Posty: 3
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2021-08-31, 09:46   

Na moje oko, wielkiej filozofii w tym zawieszeniu (jeśli chodzi o samą pneumatykę), to nie ma.
Błąd ) 01400 traktuj z przymrużeniem oka jako mało istotny.
Sterownik pokazuje Wam, że gdzieś jest nieszczelność, czyli są dwie opcje:
- gdzieś naprawdę uchodzi powietrze i kompresor nie nadążą dobijać ciśnienia,
- kompresor jest wadliwy i nie pompuje odpowiedniego ciśnienia w układ.

Piszesz, że czymś pompowaliście układ, żeby sprawdzić szczelność. Czym to robiliście?
Zapewne spuszczaliście też ciśnienie z układu pneumatycznego. W jaki sposób to robiliście?

Moim zdaniem kompresor nie podaje odpowiedniego ciśnienia i rozłącza go układ termiczny (kompresor się przegrzewa), stąd błąd 01400. 6,5 bar'a to chyba jednak trochę za mało.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.