|
Autor |
Wiadomość |
Latawiec69
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 23 Lip 2021 Posty: 2 Skąd: Iłowa
|
Wysłany: 2021-07-30, 20:16 [D3 03 3.7 MPI] Zawieszenie się nie podnosi
|
|
|
Witam
A8 D3 3.7 MPI 2004R
Razem z kolegą kupiliśmy A8 3.7 z walnięta pneumatyką. Tzn na parkingu ktoś próbował wyrwać kompresor łamiąc wszystkie mocowania, przewody. Po ciężkich bojach udało nam się kupić w miarę świeży kompresor. Złożyliśmy wszystko tak jak było oryginalnie i zaczynamy adaptacje. Kompresor bije lecz ani drgnie żaden miech.
(zregenerowaliśmy kompresor, zostały wymienione wszelkie podzespoły i dalej te samo)
Przed i po regeneracji kompresor podczas adaptacji bije 6.5bar. Lecz zachowuje się tak jak by coś go blokowało. Miechy są szczelne, były nabijane i zostawione na spory czas i nic nie zeszło.
Moje pytanie to co dalej działać w tym kierunku?
Błędy (po usunięciu od razu wracają)
01400 zła adaptacja pneumatyki
01583 nie szczelność w układzie pneumatyki |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2021-08-01, 22:32
|
|
|
miechami steruje rozdzielacz ktory jest za lewym kolem. A moze wlaczony jest tryb podnosnika? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
Norbertp83
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Norbert
Jeżdzę: D3
Dołączył: 26 Sie 2021 Posty: 3 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2021-08-31, 08:46
|
|
|
Na moje oko, wielkiej filozofii w tym zawieszeniu (jeśli chodzi o samą pneumatykę), to nie ma.
Błąd ) 01400 traktuj z przymrużeniem oka jako mało istotny.
Sterownik pokazuje Wam, że gdzieś jest nieszczelność, czyli są dwie opcje:
- gdzieś naprawdę uchodzi powietrze i kompresor nie nadążą dobijać ciśnienia,
- kompresor jest wadliwy i nie pompuje odpowiedniego ciśnienia w układ.
Piszesz, że czymś pompowaliście układ, żeby sprawdzić szczelność. Czym to robiliście?
Zapewne spuszczaliście też ciśnienie z układu pneumatycznego. W jaki sposób to robiliście?
Moim zdaniem kompresor nie podaje odpowiedniego ciśnienia i rozłącza go układ termiczny (kompresor się przegrzewa), stąd błąd 01400. 6,5 bar'a to chyba jednak trochę za mało. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |