|
Autor |
Wiadomość |
exxaited
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 30 Dołączył: 30 Sty 2015 Posty: 25 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-12-28, 11:22 [D3 03 3.7MPI
] Duży FIS
|
|
|
Witam
Czytałem na forum pare tematów o wymianie zegarów na duży FIS ale jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem czy muszę dokładać Distronic czy mogę po prostu z nowego licznika wykodować ACC i usunąć tym samym błąd. Licznik wymieniam ponieważ mój ma usunięty immo i ktoś zrobił to na tyle nieudolnie, że gubi pamięć i czasami się nie włącza, więc myślę, że to najlepszy moment na takiego moda. Dodatkowo chciałbym zapytać kogoś mądrzejszego jakiego licznika ewentualnie szukać(numer). Sprawdzałem w katalogu i w zasadzie do jednego silnika pasuje chyba 6 różnych numerów:) no chyba, że to kwestia kodowania i adaptacji.
Z góry dziękuję za odpowiedź
Pozdrawiam
Sebastian |
|
|
|
|
|
|
|
rav85
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: Huracan Perf&Maclaren600LT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-12-28, 12:01
|
|
|
1. możesz odkodowywać ACC i błędu nie będzie na FISIE
2. z tego co czytałem na forum to immo jest gdzie indziej a nie w liczniku
3. sprawę masz ułatwioną bo masz dizla , większość rozchodzi sie o zakodowanie parametrów licznika pod wyposażenie auta , jeżeli nie masz asystenta pasa czy ACC to praktycznie większość liczników jest podobnie zakodowana , szukaj licznika od dizla od benzyny mama obrotomierz wyskalowany do 8k rpm w dizlu 6k rpm
4. przy takim modzie czytałem tez u nas na forum ze nie świeci się kontrolka pod fisem informująca o zapalonych światłach
5. czeka cie zdjęcie ochrony komponentu, wiec lepiej kupując licznik poprosić o informacje na piśmie ze cześć pochodzi z legalnego źródła aby uniknac problemów, jak by w aso przy ściąganiu CP system wykrył ze licznik jest z kradzionego auta, CP możesz tez ściągnąć poza aso u magików którzy sie tym zajmują
z tego co wiem to pasują nawet z anglika , trzeba tylko wymienić tarcze i zmienić kodowanie na europejskie w vagu |
|
|
|
|
|
|
|
exxaited
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 30 Dołączył: 30 Sty 2015 Posty: 25 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-12-28, 12:38
|
|
|
Mam 3.7 w benzynie Dziwne dane w profilu mam inne niż sam wpisałem :OO |
|
|
|
|
rav85
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: Huracan Perf&Maclaren600LT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
exxaited
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 30 Dołączył: 30 Sty 2015 Posty: 25 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-12-28, 13:04
|
|
|
Dzięki wielkie kolego łapka w górę, elektronik, który będzie to kodował twierdzi, że prawodopodobnie można przelutować chip odpowiadający za CP ze starego licznika do nowego, wiem, że już tak robił więc myślę, że nie będzie z tym problemu pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |