Autor |
Wiadomość |
mmmat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 02 Cze 2015 Posty: 111 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 2015-10-20, 20:43 [D3 03 3.7MPI/LPG
] Błąd sondy po usunięciu katów
|
|
|
Witam mam następujące błędy
16440 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: Heating Circuit
P0056 - 004 - Malfunction / Open Circuit
17548 - Oxygen (Lambda) Sensor; B2 S2
P1140 - 004 - Internal Resistance too High
poprzedni właściciel usunął katalizatory, ale założył tylko 1 emulator(tłumaczył ze akurat nie miał). Tylko że na tej sondzie za katalizatorem po stronie kierowcy jest emulator a z tego co wyczytałem to właśnie jest B2S2. Druga sonda ta bez emulatora nie wywala błędu. I teraz pytanie co zrobić usunać emulator z pierwszej co wywala błąd czy założyć tez na druga emulator. bo cały czas myślałem ze mam te błędy ze względu na brak emulatora na sondzie po stronie pasarzera a dopiero dziś wyczytałem która to B2S2.
A czy jest możliwe że przy składaniu podłączył odwrotnie sondy?
Tagi wybieramy z rozwijanej listy obok napisu Temat.
Nie piszemy ręcznie. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-10-20, 21:09
|
|
|
Weź olej te sondy. Sa to tylne sondy które generalnie nic nie dają. Niby to dla ekologi itp.... ja tez mam 4 sondy z czego dwie byly uwalone. Kupilem nowe, posmigaly z pol roku i tez padly, bo katów nie mam, tylko przelot.
Szczerze to nie zauwazylem żadnej różnicy w pracy silnika bądź spalaniu z lub bez tych tylnych sond. Poza tym jak masz LPG to podobno nie da ci nikt gwarancji na nowe sondy |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2015-10-20, 22:00
|
|
|
To dziwne że wywala ta z emulatorem może rzeczywiście źle podpiął, druga sonda prawa czyli bank 1 powinna byc wpięta w środkowe gniazdo pod autem, i chyba wiem dlaczego nie wkrecił emulatora po prawej stronie po prostu nie ma dostępu bez wyciągania wydechu, sprawdź gdzie jest wpięta. |
|
|
|
|
mmmat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 02 Cze 2015 Posty: 111 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 2015-10-20, 22:16
|
|
|
ja byłem pewny że przez ta sondę pali więcej PB, jutro sprawdzę podłączenie wydechy miał na wierzchu bo były robione, tylko ciężko było poczekać 1 dzień i zamówić emulator, właśnie zaglądałem jaki tam dostęp i dlatego zwlekam z założeniem . Jutro sprawdzę to połączenie |
|
|
|
|
|
|
|
TMEA
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 48 Skąd: Okolice Kielc
|
Wysłany: 2015-10-21, 09:30
|
|
|
no oczywiście że przez uwalone sondy może więcej palić w zależności czy sonda jest zwarta do masy czy do plusa tak w skrócie |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-10-22, 07:20
|
|
|
Ale przeciez to nie od wywalenia katów te bledy. Sonda po stronie emulatora ma uszkodzony obwód grzejny (rozwarcie) i stąd problemy. Do tego za wysoka rezystancja wewnętrzna sondy jest co wskazuje na jakas przetarta wiazke albo problemy z wtyczką, bo rzadko nawala sam sensor i grzalka jednocześnie. Tak czy siak trzeba najpierw sprawdzić napięcia na grzałce sondy i wszystkie przewody elektryczne po drodze. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-10-22, 10:10
|
|
|
Jak wywala wysoką rezystancję to i tak kosz |
_________________
|
|
|
|
|
mmmat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 02 Cze 2015 Posty: 111 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 2015-10-23, 16:05
|
|
|
Dziś patrzylem na te wtyczki, poruszałem kontakt sprayem popsikałem i na początku był tylko 1 błąd 16440 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: Heating Circuit
P0056 - 004 - Malfunction / Open Circuit
ale po dojechaniu do domu znów wyskoczyły 2
Bugalon jakiś wskazówek udzielisz jak to sprawdzać??
jak reszta sond nie wskazuje bledu to znaczy ze sa ok? czy VCDS się je sprawdza po kolei? |
|
|
|
|
|
|
|
|