Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 3.7MPI/LPG ] Błąd sondy po usunięciu katów  
Autor Wiadomość
mmmat 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 111
Skąd: Lubań
Wysłany: 2015-10-20, 21:43   [D3 03 3.7MPI/LPG ] Błąd sondy po usunięciu katów

Witam mam następujące błędy
16440 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: Heating Circuit
P0056 - 004 - Malfunction / Open Circuit
17548 - Oxygen (Lambda) Sensor; B2 S2
P1140 - 004 - Internal Resistance too High

poprzedni właściciel usunął katalizatory, ale założył tylko 1 emulator(tłumaczył ze akurat nie miał). Tylko że na tej sondzie za katalizatorem po stronie kierowcy jest emulator a z tego co wyczytałem to właśnie jest B2S2. Druga sonda ta bez emulatora nie wywala błędu. I teraz pytanie co zrobić :) usunać emulator z pierwszej co wywala błąd czy założyć tez na druga emulator. bo cały czas myślałem ze mam te błędy ze względu na brak emulatora na sondzie po stronie pasarzera a dopiero dziś wyczytałem która to B2S2.
A czy jest możliwe że przy składaniu podłączył odwrotnie sondy?



Tagi wybieramy z rozwijanej listy obok napisu Temat.
Nie piszemy ręcznie.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-10-20, 22:09   

Weź olej te sondy. Sa to tylne sondy które generalnie nic nie dają. Niby to dla ekologi itp.... ja tez mam 4 sondy z czego dwie byly uwalone. Kupilem nowe, posmigaly z pol roku i tez padly, bo katów nie mam, tylko przelot.

Szczerze to nie zauwazylem żadnej różnicy w pracy silnika bądź spalaniu z lub bez tych tylnych sond. Poza tym jak masz LPG to podobno nie da ci nikt gwarancji na nowe sondy <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2015-10-20, 23:00   

To dziwne że wywala ta z emulatorem może rzeczywiście źle podpiął, druga sonda prawa czyli bank 1 powinna byc wpięta w środkowe gniazdo pod autem, i chyba wiem dlaczego nie wkrecił emulatora po prawej stronie po prostu nie ma dostępu bez wyciągania wydechu, sprawdź gdzie jest wpięta.
 
 
mmmat 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 111
Skąd: Lubań
Wysłany: 2015-10-20, 23:16   

ja byłem pewny że przez ta sondę pali więcej PB, jutro sprawdzę podłączenie :) wydechy miał na wierzchu bo były robione, tylko ciężko było poczekać 1 dzień i zamówić emulator, właśnie zaglądałem jaki tam dostęp i dlatego zwlekam z założeniem . Jutro sprawdzę to połączenie
 
 
TMEA 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 48
Skąd: Okolice Kielc
Wysłany: 2015-10-21, 10:30   

no oczywiście że przez uwalone sondy może więcej palić w zależności czy sonda jest zwarta do masy czy do plusa tak w skrócie :)
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-10-22, 08:20   

Ale przeciez to nie od wywalenia katów te bledy. Sonda po stronie emulatora ma uszkodzony obwód grzejny (rozwarcie) i stąd problemy. Do tego za wysoka rezystancja wewnętrzna sondy jest co wskazuje na jakas przetarta wiazke albo problemy z wtyczką, bo rzadko nawala sam sensor i grzalka jednocześnie. Tak czy siak trzeba najpierw sprawdzić napięcia na grzałce sondy i wszystkie przewody elektryczne po drodze.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-10-22, 11:10   

Jak wywala wysoką rezystancję to i tak kosz :P
_________________
 
 
mmmat 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 111
Skąd: Lubań
Wysłany: 2015-10-23, 17:05   

Dziś patrzylem na te wtyczki, poruszałem kontakt sprayem popsikałem i na początku był tylko 1 błąd 16440 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: Heating Circuit
P0056 - 004 - Malfunction / Open Circuit
ale po dojechaniu do domu znów wyskoczyły 2
Bugalon jakiś wskazówek udzielisz jak to sprawdzać??
jak reszta sond nie wskazuje bledu to znaczy ze sa ok? czy VCDS się je sprawdza po kolei?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.