Autor |
Wiadomość |
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2015-01-13, 20:22 [D3 04 3.0MPI/LPG
] wymiana rozrządu ASN
|
|
|
Witam kolegow i tak jak w temacie zamiezam wymienic sobie kompletny rozrząd moje pytanie brzmi co konkretnie ma zostac kupione?? I czy pasek gates oraz mam pytanie czy moge rolke alternatora i inne rzeczy tez wymienic czy poprostu to zbedny wydatek?? Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
RA__________ [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-13, 20:26
|
|
|
PITER82 napisał/a: | I czy pasek gates |
To chba najgorszy mozliwy wybór-tylko conti |
|
|
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2015-01-13, 20:29
|
|
|
Chodzi ci kolego o continental?? |
|
|
|
|
RA__________ [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-13, 20:33
|
|
|
Tak. Bo te gates to spadło z jakością do tego stopnia że potrafi pekac przed upływem przebiegu. |
|
|
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2015-01-13, 22:42
|
|
|
a konkretnie jeszcze jakie rolki itd ?? ile tego jest \(dodam ze nie zamiezam ukracac budżetu na ta wymaine |
|
|
|
|
RA__________ [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-13, 22:45
|
|
|
Napisz do kolegi michałwruszak i on ci skompletuje cały zestaw. |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2015-01-14, 09:28
|
|
|
Jesli masz przewidziany budzet to wymieniaj wszystko wlacznie z uszczelniaczami walkow i walu oraz kol olejowych i przedewszystkim znajdz kogos kto ten rozrzad wymieni Ci zgodnie ze sztuka, a nie na mazak rozrzad jeden z trudniejszych bez kompletu specjalistycznych nardzedzi nie do zrobienia poprawnie. 4 kola rozrzadu kazde napinane z osobna po kolei specjalnym kluczem. Do tego blokada walu i dwie blokady walkow montowane po zdjeciu pokrywy zaworow ( takze kup odrazu nowe uszczelki dekli zaworowych). Mialem kiedys ten silnik w aucie i wiem jak wazny jest w nim rozrzad. Na silniku wiadomo pompa wody napinacz hydrauliczny rolka napinajaca i rolka napinacza hydraulicznego. Robisz to w warsztacie gdzies? |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2015-01-14, 12:39
|
|
|
No nie pod domem w garazu mialem kiedys d2 z silnikiem 2.8 v6 i dalem rade mam blokady walkow itd |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2015-01-14, 17:53
|
|
|
PITER82 napisał/a: | No nie pod domem w garazu mialem kiedys d2 z silnikiem 2.8 v6 i dalem rade mam blokady walkow itd |
To zupelnie 2 inne konstrukcyjnie rozrzady. Jesli posiadasz blokade do 2.8 to nie do 3.0 to osobne blokady
http://allegro.pl/blokada...4968512552.html
Tu masz do 3.0 blokuje sie na walkach po zdjeciu pokrywy zaworow.
PITER82 napisał/a: | mialem kiedys d2 z silnikiem 2.8 v6 i dalem rade mam blokady walkow itd |
Jesli posiadasz blokady do 3.0 to spoko bo nie wiem o ktorych blokadach piszesz
Rozrzad generalnie rozni sie tym , ze trzeba poluznic wszystkie 4 kola walkow i napinajac specjalnym kluczem az do trykniecia kazdego kola po kolei patrzac od lewej. Silnik ma sterowane zmienne fazy dolotu i wydechu przy zle ustawionym rozrzadzie ponapinanych zle kolach przestaje to funkcjonowac i silnik to mul... |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-01-14, 18:01
|
|
|
da się bez tylko trza umieć |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2015-01-14, 18:17
|
|
|
pepi napisał/a: | da się bez tylko trza umieć |
Malowac pasek i kola flamastrem to kazdy potrafi, ale przy ASN takie sztuczki nie przechodza. 2 specow tez tak myslalo i potem wieczne bledy ecu, wypadania zaplonow brak mocy itp. Zycze powodzenia w wymianie na "mazak" |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2015-01-15, 08:57
|
|
|
Ja tez czytalem ze na znakach to sie nie da tego silbika zrobic tylko na przyządach . Zastanawia mnie to co piszesz o tych tykbieciach na kazdym kole i co to za specjalny klucz ( czyzby dynamometryczny kolego) <niewiem> |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2015-01-15, 12:30
|
|
|
I ja ten zestaw mam |
|
|
|
|
|
|
|
gibon
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: FLV
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A6c5 Quattro Avant
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 81 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2015-01-15, 19:34
|
|
|
PITER82 napisał/a: | I ja ten zestaw mam |
Z tego co wiem to jest może kilka osób które to ogarniają. Radzę oddać do kogoś kto już to robił. Wiem co piszę bo rozrząd już zmieniałem dwa razy |
_________________
|
|
|
|
|
|