Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 3.0MPI/LPG ] wymiana rozrządu ASN  
Autor Wiadomość
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2015-01-13, 20:22   [D3 04 3.0MPI/LPG ] wymiana rozrządu ASN

Witam kolegow i tak jak w temacie zamiezam wymienic sobie kompletny rozrząd moje pytanie brzmi co konkretnie ma zostac kupione?? I czy pasek gates oraz mam pytanie czy moge rolke alternatora i inne rzeczy tez wymienic czy poprostu to zbedny wydatek?? Pozdrawiam
 
 
RA__________
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-13, 20:26   

PITER82 napisał/a:
I czy pasek gates


To chba najgorszy mozliwy wybór-tylko conti
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2015-01-13, 20:29   

Chodzi ci kolego o continental??
 
 
RA__________
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-13, 20:33   

Tak. Bo te gates to spadło z jakością do tego stopnia że potrafi pekac przed upływem przebiegu.
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2015-01-13, 22:42   

a konkretnie jeszcze jakie rolki itd ?? ile tego jest \(dodam ze nie zamiezam ukracac budżetu na ta wymaine
 
 
RA__________
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-13, 22:45   

Napisz do kolegi michałwruszak i on ci skompletuje cały zestaw.
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-01-14, 09:28   

Jesli masz przewidziany budzet to wymieniaj wszystko wlacznie z uszczelniaczami walkow i walu oraz kol olejowych i przedewszystkim znajdz kogos kto ten rozrzad wymieni Ci zgodnie ze sztuka, a nie na mazak rozrzad jeden z trudniejszych bez kompletu specjalistycznych nardzedzi nie do zrobienia poprawnie. 4 kola rozrzadu kazde napinane z osobna po kolei specjalnym kluczem. Do tego blokada walu i dwie blokady walkow montowane po zdjeciu pokrywy zaworow ( takze kup odrazu nowe uszczelki dekli zaworowych). Mialem kiedys ten silnik w aucie i wiem jak wazny jest w nim rozrzad. Na silniku wiadomo pompa wody napinacz hydrauliczny rolka napinajaca i rolka napinacza hydraulicznego. Robisz to w warsztacie gdzies?
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2015-01-14, 12:39   

No nie pod domem w garazu :) mialem kiedys d2 z silnikiem 2.8 v6 i dalem rade mam blokady walkow itd
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-01-14, 17:53   

PITER82 napisał/a:
No nie pod domem w garazu :) mialem kiedys d2 z silnikiem 2.8 v6 i dalem rade mam blokady walkow itd


To zupelnie 2 inne konstrukcyjnie rozrzady. Jesli posiadasz blokade do 2.8 to nie do 3.0 to osobne blokady

http://allegro.pl/blokada...4968512552.html

Tu masz do 3.0 blokuje sie na walkach po zdjeciu pokrywy zaworow.

PITER82 napisał/a:
mialem kiedys d2 z silnikiem 2.8 v6 i dalem rade mam blokady walkow itd


Jesli posiadasz blokady do 3.0 to spoko bo nie wiem o ktorych blokadach piszesz ;)

Rozrzad generalnie rozni sie tym , ze trzeba poluznic wszystkie 4 kola walkow i napinajac specjalnym kluczem az do trykniecia kazdego kola po kolei patrzac od lewej. Silnik ma sterowane zmienne fazy dolotu i wydechu przy zle ustawionym rozrzadzie ponapinanych zle kolach przestaje to funkcjonowac i silnik to mul...
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-01-14, 18:01   

da się bez tylko trza umieć
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-01-14, 18:17   

pepi napisał/a:
da się bez tylko trza umieć


Malowac pasek i kola flamastrem to kazdy potrafi, ale przy ASN takie sztuczki nie przechodza. 2 specow tez tak myslalo i potem wieczne bledy ecu, wypadania zaplonow brak mocy itp. Zycze powodzenia w wymianie na "mazak" ;)
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2015-01-15, 08:57   

Ja tez czytalem ze na znakach to sie nie da tego silbika zrobic tylko na przyządach . Zastanawia mnie to co piszesz o tych tykbieciach na kazdym kole i co to za specjalny klucz ( czyzby dynamometryczny kolego) <niewiem>
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-01-15, 09:05   

Walek jest unieruchomiony a kolo olejowe jest na stozku. Wszystkie 4 obracaja sie luzno wokol osi, a walek stoi w miejscu. Klucz sluzy do napinania kola, a napiete kolo dokreca sie dopiero sila 100nm.

https://www.google.pl/sea...tml%3B800%3B532

to jest ta nasadka ze zdjecia.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
PITER82 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 581
Skąd: UK Irlandia polnocna
Wysłany: 2015-01-15, 12:30   

I ja ten zestaw mam
 
 
gibon 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: FLV
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A6c5 Quattro Avant
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 81
Skąd: Tczew
Wysłany: 2015-01-15, 19:34   

PITER82 napisał/a:
I ja ten zestaw mam

Z tego co wiem to jest może kilka osób które to ogarniają. Radzę oddać do kogoś kto już to robił. Wiem co piszę bo rozrząd już zmieniałem dwa razy :)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.