|
Autor |
Wiadomość |
NewGuy
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 12 Lut 2014 Posty: 47 Skąd: Gdynianowo
|
Wysłany: 2019-07-04, 19:56 [D3 preFL ALL
] Zepsute przez mechanika zawieszenie
|
|
|
Cześć, jak w temacie. Odebrałem dziś auto, wiem że było na podnośniku. Gdy odbierałem było wszystko ok, stał normalnie. Odstawiłem do domu, auto przestało 4h i idąc teraz do auta widzę że przód leży, odpalając go i próbując podnieść widzę że tył się napompował, a przód bez zmian, słyszę jak by uciekające powietrze z przedniego prawego koła. Lewe jak by odrobinę dopompował ale to nie jest ten poziom.
Moje pytanie: czy skoro podnieśli auto to z czym muszę się liczyć, czy z wymianą wszystkich 4 czy miechów czy z tym jednym z którego ucieka powietrze.
Druga sprawa, jak bardzo jest to realne, że zakład przyzna się do błędu? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-07-04, 22:11
|
|
|
Raczej przypadek, albo dorobili ("poprawili"), jak nieszczelność była to była już wcześniej.
Mechanik trybu podnośnika w A8 nie zna ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
NewGuy
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 12 Lut 2014 Posty: 47 Skąd: Gdynianowo
|
Wysłany: 2019-07-05, 02:29
|
|
|
Żadnej nieszczelności wcześniej nie było i nic na nia nie wskazywało. Nie uwierzę w przypadek, że 4h po odbiorze auta, gdzie auto stało w garażu nagle rozszczelnił się miech. |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-07-05, 07:28
|
|
|
Na pewno nie rozszczelnil sie z powodu nie uzycia trybu podnosnika. Predzej kompresor zalatwisz i nastawy moga zglupiec. Byc moze byla mala, dopompowywal jak glupi. Jak masz VCDSa, z bledow tez mozna bedzie cos wywnioskowac |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2019-07-05, 11:21
|
|
|
Cytat: | Mechanik trybu podnośnika w A8 nie zna ? |
Type lat w A8 a ciągle Cię to dziwi?
Cytat: | Na pewno nie rozszczelnil sie z powodu nie uzycia trybu podnosnika. |
Oczywiście, że mógł. Nie można stwierdzić, że to akurat ten powód ale też nie można powiedzieć, że to nie możliwe. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-07-05, 13:16
|
|
|
Ale jak ? O ile kompresor jest teoretycznie zabezpieczony przed przegrzaniem (o czym z reszta bledy powiedza) to jaki wplyw na szczelnosc mialoby nie uzycie trybu podnosnikowego ?
Musialaby juz jakas byc, a powiekszyc sie od ciagu pracy badz wiekszego cisnienia w ukladzie.
Skoro slychac ze luft ucieka tzn ze jest nieszczelnosc, a jak z jednej strony, wiecej z jednego kola to chyba jasne. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-07-05, 17:53
|
|
|
wlasnie ostatnio po wizycie w warsztacie (sam wjezdzalem na podnosnik)
pod koniec roboty sie zorientowalem ze z pospiechu zapomniałem o osławionym
trybie... i taka mnie naszła refleksja że problemem moze byc tylko sytuacja
gdy podnosimy jedną stronę/koło
wtedy układ próbując poziomować może doprowadzic do sytuacji gdy z jednej strony bedzie
dorzucał cisnienia z drugiej upuszczał (do osiągnięcia resztkowego jak sprawny
zawór zwrotny jak nie to do wyrównania z otoczeniem) i wtedy dodatkowo gdy mamy
niesprawny zaworek resztkowy, moze przy gwałtownym opuszczaniu (jak to z żaby)
taki luzniejszy miech może się ułozyć dziwnie i faktycznie gdzies zaczac ocierac/przetrzeć
ale to też nie od razu, mam rozebrany taki amor i nie wiem jak od jednego strzału miałoby
rozerwać taką gumę
bez trybu podnosnika przy podnoszeniu całego auta nigdy nie słyszałem żadnych prób
poziomowania ze strony układu
ja bym nie demonizował zresztą jacking mode z samej nazwy odnosi się bardziej do lewarka
(jack) a nie do podnoszenia za pomocą podnośnika (lift)
jak to jest po niemiecku w menu? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|