Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 preFL ALL ] Zepsute przez mechanika zawieszenie  
Autor Wiadomość
NewGuy 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 12 Lut 2014
Posty: 47
Skąd: Gdynianowo
Wysłany: 2019-07-04, 19:56   [D3 preFL ALL ] Zepsute przez mechanika zawieszenie

Cześć, jak w temacie. Odebrałem dziś auto, wiem że było na podnośniku. Gdy odbierałem było wszystko ok, stał normalnie. Odstawiłem do domu, auto przestało 4h i idąc teraz do auta widzę że przód leży, odpalając go i próbując podnieść widzę że tył się napompował, a przód bez zmian, słyszę jak by uciekające powietrze z przedniego prawego koła. Lewe jak by odrobinę dopompował ale to nie jest ten poziom.
Moje pytanie: czy skoro podnieśli auto to z czym muszę się liczyć, czy z wymianą wszystkich 4 czy miechów czy z tym jednym z którego ucieka powietrze.
Druga sprawa, jak bardzo jest to realne, że zakład przyzna się do błędu?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-07-04, 22:11   

Raczej przypadek, albo dorobili ("poprawili"), jak nieszczelność była to była już wcześniej.
Mechanik trybu podnośnika w A8 nie zna ?
_________________
Black Cars Matters
 
 
NewGuy 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 12 Lut 2014
Posty: 47
Skąd: Gdynianowo
Wysłany: 2019-07-05, 02:29   

Żadnej nieszczelności wcześniej nie było i nic na nia nie wskazywało. Nie uwierzę w przypadek, że 4h po odbiorze auta, gdzie auto stało w garażu nagle rozszczelnił się miech.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-07-05, 07:28   

Na pewno nie rozszczelnil sie z powodu nie uzycia trybu podnosnika. Predzej kompresor zalatwisz i nastawy moga zglupiec. Byc moze byla mala, dopompowywal jak glupi. Jak masz VCDSa, z bledow tez mozna bedzie cos wywnioskowac
_________________
Black Cars Matters
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2019-07-05, 11:21   

Cytat:
Mechanik trybu podnośnika w A8 nie zna ?

Type lat w A8 a ciągle Cię to dziwi?
Cytat:
Na pewno nie rozszczelnil sie z powodu nie uzycia trybu podnosnika.

Oczywiście, że mógł. Nie można stwierdzić, że to akurat ten powód ale też nie można powiedzieć, że to nie możliwe.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-07-05, 13:16   

Ale jak ? O ile kompresor jest teoretycznie zabezpieczony przed przegrzaniem (o czym z reszta bledy powiedza) to jaki wplyw na szczelnosc mialoby nie uzycie trybu podnosnikowego ?
Musialaby juz jakas byc, a powiekszyc sie od ciagu pracy badz wiekszego cisnienia w ukladzie.
Skoro slychac ze luft ucieka tzn ze jest nieszczelnosc, a jak z jednej strony, wiecej z jednego kola to chyba jasne.
_________________
Black Cars Matters
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-07-05, 17:53   

wlasnie ostatnio po wizycie w warsztacie (sam wjezdzalem na podnosnik)
pod koniec roboty sie zorientowalem ze z pospiechu zapomniałem o osławionym
trybie... i taka mnie naszła refleksja że problemem moze byc tylko sytuacja
gdy podnosimy jedną stronę/koło

wtedy układ próbując poziomować może doprowadzic do sytuacji gdy z jednej strony bedzie
dorzucał cisnienia z drugiej upuszczał (do osiągnięcia resztkowego jak sprawny
zawór zwrotny jak nie to do wyrównania z otoczeniem) i wtedy dodatkowo gdy mamy
niesprawny zaworek resztkowy, moze przy gwałtownym opuszczaniu (jak to z żaby)
taki luzniejszy miech może się ułozyć dziwnie i faktycznie gdzies zaczac ocierac/przetrzeć
ale to też nie od razu, mam rozebrany taki amor i nie wiem jak od jednego strzału miałoby
rozerwać taką gumę

bez trybu podnosnika przy podnoszeniu całego auta nigdy nie słyszałem żadnych prób
poziomowania ze strony układu

ja bym nie demonizował zresztą jacking mode z samej nazwy odnosi się bardziej do lewarka
(jack) a nie do podnoszenia za pomocą podnośnika (lift)

jak to jest po niemiecku w menu?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.