Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 3.7MPI ] problem z blokadą kierownicy bład elementu  
Autor Wiadomość
docent 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Gru 2018
Posty: 7
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2018-12-10, 19:38   [D3 03 3.7MPI ] problem z blokadą kierownicy bład elementu

witam
mam problem
nabyłem a8d3 3,7 od niemca z problemem elektrycznym (tak było napisane w ogłoszeniu ) będąc przekonanym że sobie jakoś poradzę.
specyfika problemu
-po włożeniu kluczyka auto nie daje się uruchomić wyjeżdza tylko ekran nie ma zapłonu ani nawet kontrolek na liczniku poza przebiegiem.
raz po wykasowaniu błędu el wykonawczego blokady kierownicy n360 vcdsem auto odpaliło i wszystko było ok do momentu wyjęcia kluczyka ze stacyjki .

zmieniłem kolumnę kierowniczą i moduł kessy od d3 4,2
-nie ma problemu auto mozna odpalić za każdym razem na 3s
zmieniłem sterownik silnika na sterownik z silnika 4,2
-auto odpala za każdym razem silnik pracuje normalnie pomimo zmiany sterownika na 4,2 v8 ale nie ma komunikacji ze skrzynią biegów i wieloma modułami i nie działa deska rozdzielcza .

prośba o pomoc co zrobić aby działało tak jak trzeba ?
uszkodzona kessa?
blokada kierownicy ?
czy można doprogramować inną blokadę do kessy ?
 
 
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-12-10, 21:05   

Problem zbyt złożony żeby udzielić Ci informacji na forum jak go rozwiązać.... podejrzewam że masz pierdylion błędów w różnych modułach.... zrób listę, zaznacz te, które mogą mieć związek z Twoim problemem i staraj się je po kolei eliminować.

Wymiana sterownika silnika to grubsza rzeźba. Nie wystarczy wyjąc stary w włożyć nowy. Jeśli chodzi o moduł kessy to nie wiem czy posiada on ochronę komponentu, jeśli tak (tą wersję bym obstawiał) to też będzie z wymianą grubszy temat.
 
 
docent 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Gru 2018
Posty: 7
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2018-12-11, 16:16   

zmiana sterowników to ostateczność jak nie będzie wyjścia to to zrobię
ominę wtedy blokady immo uruchomię silnik i skrzynię i podjadę do aso na programowanie brakujących modułów jezeli będę musiał .
najpierw spróbuje naprawić rzecz nienaprawialną (moduł blokady kierownicy wadliwy el wykonawczy n360)
kupiłem identyczna na allegro wraz z kolumną
Najlepiej by było zgrać zawartość pamięci eprom i wgrać do drugiego modułu ale jest problem albowiem pamięć zintegrowana jest z mikrokontrolerem a on ma ze 40 nóżek i nikt sie nie podejmuje wyzwania .

znalazłem elektronika precyzyjnego na Ursynowie sprawdzi przekaźniki i przelutuje mikrokontroler do zakupionej sztuki
sprawdzi jeszcze moduł kessy czy nie ma zimnych lutów .
w piątek przetestuję jakaś szansa jest .
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-12-11, 20:20   

szary824 napisał/a:
Jeśli chodzi o moduł kessy to nie wiem czy posiada on ochronę komponentu, jeśli tak (tą wersję bym obstawiał) to też będzie z wymianą grubszy temat.

Sterownik kessy nie posiada CP ale żeby ruszył to trzeba zrobić klona ze starego bo sam z siebie to nie ruszy.
Albo pojechać do kogoś kto zaprogramuje go w procedurze on-line :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
docent 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Gru 2018
Posty: 7
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2018-12-11, 21:18   

z forum widzę że Pan FOSS jest bardzo aktywny i pomocny

pytanie do Ciebie czy jesteś w stanie sprawdzić mi komplet
kessa rygiel i kluczyk po interwencji elektronika ?

Auto stoi na mazurach i na swoim aucie będe mógł sprawdzić dopiero w wekend

drugie pytanie czy masz sposób na zaprogramowanie rygla z innego auta do mojego ?
Pytam na wszelki wypadek jezeli interwencja elektronika nie uda się .
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-12-12, 09:35   

docent napisał/a:
... czy jesteś w stanie sprawdzić mi komplet
kessa rygiel i kluczyk po interwencji elektronika ?

Sprawdzić w jakim sensie?...
Czy działa poprawnie?... - Tak, ale muszę mieć auto u siebie.
Numery części?... - Tak, ale poproszę numer VIN na PW.

docent napisał/a:
... drugie pytanie czy masz sposób na zaprogramowanie rygla z innego auta do mojego ?

Nie wiem. Mnóstwo tematów robiłem w A8D3, również związanych z KESSY, stacyjką, elektroniką.... - mam to na codzień.

Inna sprawa, że uszkodzona kolumna kierownicy (rygiel) w A8D3 to jeszcze mi się chyba nie zdarzyła.
O ile w A6C6 czy Q7 jest to częsta usterka o tyle w A8D3 praktycznie nie występuje. Ale w A6C6, wbrew pozorom, konstrukcja rygla jest jednak inna i inną spełnia funkcję.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
quattross 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 21 Sty 2018
Posty: 56
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2018-12-18, 14:51   

Miałem uszkodzoną blokadę i przełożyłem płytkę z starej blokady do nowej wadliwy okazał się silniczek wtedy nie trzeba nic kodować tylko wykasować błędy.
_________________
A6 c5 2,4 v6 > > >
Allroad c5 2,7 tt>>
A8 :D
 
 
docent 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Gru 2018
Posty: 7
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2018-12-18, 15:27   

u mnie z całą pewnością wadliwy jest rygiel a dokładniej elektronika

silnik sprawdziłem poprzez zamianę z innym i obydwa sa ok
w wekend zamieniam płytę z przelutowanymi przekażnikami i mikrokontrolerem i będzie działał .

[ Dodano: 2018-12-27, 22:27 ]
wymiana przekaźników załatwiła sprawę .Auto odpala za każdym razem :)
 
 
Wojtec1987 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 210
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2019-03-07, 20:29   

Panowie, co się dzieje ? Oglądać z dźwiękiem .

https://www.youtube.com/watch?v=qWTdIdWWfzw

W keyles brak błędu blokady kierownicy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.