Autor |
Wiadomość |
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-01-11, 18:14 [D3 03 4.2MPI/LPG
] Pocacy sie dekiel klawiatury
|
|
|
Witam mam pytanko poci mi sie z pod dekla strona kierowcy
Co polecacacie dociagnac sruby , zdjac i oczyscic uszczelke , czy odrazu wymieniac ?
Jaki szacunkowy koszt uszczelki ,podobno jest sajgon zeby zdjac jedna srube
Oj ta moja niunia ciagle cos ;p |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-01-11, 18:42
|
|
|
jak masz ją jeszcze w jednym kawałku
to po zdemontowaniu dajesz ją na parę godzin w benzynę ekstra...
niech się pomoczy
potem czyścisz wszystko i delikatnie smarujesz silikonem |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-01-11, 22:14
|
|
|
Oki zdejme i zobacze jak bedzie chlewnia to uszczelka pewnie tylko w aso ? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-01-12, 07:30
|
|
|
czemu
sto parę złoty jest normalnie dostępna |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-01-12, 09:34
|
|
|
A to chyba wymienie odrazy
zamówiłem uszczelke i zaślepke na wałek od sciany grodziowej
a podpowie ktoś jaki momentem dociagać śruby na deklu ?
pozdrawiam |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-01-12, 20:48
|
|
|
raftor napisał/a: | a podpowie ktoś jaki momentem dociagać śruby na deklu ? |
Odkręcasz w kolejności od 12 do 1
Dokręcasz w kolejności od 1 do 12
Pokrywa głowicy silnika do głowicy silnika - 10Nm
Osłona paska zębatego do pokrywy głowicy silnika - 10Nm
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-01-12, 20:54
|
|
|
o zgadłem |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-01-16, 22:48
|
|
|
Jestem po wymianie , jest ma sa kra , dostep do tej sruby ostatniej to dramat , strasznie przeszkadza wiazka przewodow do cewek nie da sie ich chyba rozlaczyc ?
Wymienilem tez zaslepke na walku , polksiazyc i plaska uszczelke metalowa sobie odpuscilem ,
Pewnie za jakis czas wymienie tez 2 ga strone tam powinno byc latwiej
Z ciekawosci jaki koszt uslugi u mechanika takiej wymiany ?
Budowa dekli fazatorow itp identyczna jak w mojej ex 2.8 c5 tam robilem kompleksowo wraz z uszczelniaczami pod fazator |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-01-17, 08:02
|
|
|
jak mi coś świta to był gość na forum co mu motor chcieli wytargać do tego [po podobno inaczej się nie da
1,5 tys chcieli jak się nie mylę |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-01-17, 11:02
|
|
|
No nic tylko dekle uszczelniac w a8
Od strony pasazera powinno byc mniej gimnastyki po wyjeciu puchy od filtra |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-04-30, 09:11
|
|
|
1,5k za wymiane uszczelki pod kapą ??? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-04-30, 09:38
|
|
|
Cytat: | 1,5k za wymiane uszczelki pod kapą ?? ? |
no jeśli ktoś motor potrzebuje wyjąc to taka cena bedzie samo wyjecie motoru to koszt około 1000-1200zł
ale nie trzeba tego robic , jest ciasno ale sie da wymienić |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-04-30, 14:11
|
|
|
drago_o napisał/a: | Dla chcącego nie ma nic trudnego nigdy... Ja turbiny u siebie wymontowywałem bez wyjęcia silnika |
no to masz skilsa |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2015-04-30, 14:34
|
|
|
Tak aby za dużo nie offtopowac to zrobiłem swoje uchwyty do tych turbin aby następnym razem dało się je wyjąć latwo, bo to te uchwyty tak utrudniały. Kolo 4-5 godzin zabawy z juz odkrecona turbina w środku komory, aby ja wyjąć ze środka
Ale wracając do tematu wyciągania silnika to niestety takbtobinzynierowie przewidzieli. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|